Панічні атаки,погані мислі
Доброго вечора,мене з недавніх пір турбує тривога,яка переходить в панічні атаки,різкі болі в голові.Дуже погані мислі лізуть у голову,що від них мені стає погано і важко стримати себе в руках,я не знаю як цим боротися.Моторошно навіть виходити на подвір'я.Я буваю часто сама,чоловік постійно на роботі може самотність мене так вбиває.
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Доброго вечора.
По-перше, Вам треба звернутися до психіатра у психоневрологічний диспансер або хоча б дистанційно. Тому що панічні атаки та нав'язливі думки і страх виходити на вулицю можуть бути симптомами якогось із психічних розладів, які потребують як медикаментозного лікування, так і психотерапії.
По-друге, розкажіть, будь-ласка, коли такий Ваш стан почався? Ви зараз в Україні чи за кордоном? Які у Вас стосунки з чоловіком? Чи є у Вас діти? Чи працюєте/навчаєтесь Ви десь?
Доповнення від автора
В Україні зараз.З чоловіком все добре,але не без сварок,дітей немає, навчання теж давно закінчила,але з робою так і не везе а якщо щось і знаходжу то не надовго.Ці думки вони не постійні я навчилася трохи себе контролювати,але буває таке як стукне,аж дурно.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Вас
цитата:
вбиває
не
цитата:
самотність
а страхи, которые скрываются за вашим состоянием -
цитата:
тривога,яка переходить в панічні атаки,різкі болі в голові.Дуже погані мислі лізуть у голову,що від них мені стає погано і важко стримати себе в руках
цитата:
я не знаю як цим боротися
Сида действия равна силе противодействия.
И навязчивые мысли являются проявлением ваших страхов.
Поэтому чем больше вы будете бороться со страхами и контролировать себя, тем вам будет хуже...
Вам надо уменьшить страхи, ограничивающие убеждения (также убрать обиды и/или чувство вины), вернуть уверенность, полюбить и принять себя. И кроме того - разобраться в себе, определить истинные желания, отделить их от долгов, осуществить желаемое и сделать свою жизнь счастливой здесь и сейчас.
Для таких кардинальных изменений вам потребуются индивидуальные консультации.
С этим вы можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и могу вам помочь.
Пока еще ваше состояние может быть скорректировано с помощью работы с психологом (психотерапии).
Если же у вас на это нет ресурсов, тогда придется обращаться к врачу и проходить медикаментозное лечение.
Відредаговано автором 12-10-2023 00:05:44
психолог онлайн
Дякую за відповідь!
цитата:
але не без сварок
Коли почались сварки з чоловіком і з приводу чого? Як вони проходять?
цитата:
якщо щось і знаходжу то не надовго
Чим Вам не підходили минулі місця роботи?
цитата:
Ці думки вони не постійні я навчилася трохи себе контролювати,але буває таке як стукне,аж дурно.
Співчуваю Вашому станові. До психотерапевта і психіатра зверніться обов'язково, як буде змога, повинно стати краще.
психолог онлайн
Добрий вечір. Це запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий день!
Панічні атаки є наслідком сильної емоційної напруги. Зазвичай вони супроводжуються негативними думками. Боятися їх не треба. Коли Ви зрозумієте, як вони виникають і що потрібно робити при їх появі, вам одразу стане легше.
Через деякий час вони підуть. А для цього вам потрібно звернутися за допомогою до психолога.