Тривога в стосунках
Доброго дня,
Мені 22 роки і я зараз в стосунках з хлопцем своєї мрії, ми уже живемо разом та намагаємось будувати здорові стосунки.
Я працювала над собою заради здорових стосунків, і змінювала своє ставлення до багатьох речей, але на практиці усе набагато складніше. Я стала залежна від уваги, хоча я отримую її достатньо, я тяжко переношу критику, я часто не вірю в себе, а нещодавно зʼявився страх щодо дітей, я їх дуже люблю але не хочу тому зо не винесу якщо мій партнер буде любити когось більше ніж мене.
Як почати знову вірити в себе, і полюбити себе так щоб не бути залежною від любові інших?
Питання від: ; Вік: 22
консультация психолога
Марія Радченко
Доброго вечора!
Звісно, якогось універсального шляху чи поради немає. Але ми можемо обговорювати цю ситуація, розбирати її.
Знаєте, питання здоров'я в контексті стосунків питання дійсно доволі цікаве, але пропоную поглянути на це так, що Ви свідомо намагаючись підтримувати гармонію в контакті зтикнулись з тим, що у Вас є вавки та вразливі місця, котрі дали про себе знати у стосунках. Це такий прикол, котрий як раз і відбувається під час стосунків - ми потрапляємо в особливі умови, де показуються на світло якісь наші темні та зазвичай контрольовані сторони. Але цінність в тому, що Ви для себе усвідомлюєте, те, що можна було б поліпшити, турбуєтесть про якість стосунків та свій ментальний стан.
Гарного психолога Вам :)
Щасти Вам і бережіть себе!
Відредаговано автором 12-10-2023 23:03:44

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Євгеній Олексійович Ортенберг
Доброго дня, Каріно!
цитата:
я тяжко переношу критику
Що саме Ви маєте на увазі під критикою? Чи вона була конструктивною (без переходу на особистості), чи Ви робили запит на критику, або ж вона була непрохана? Бо якщо критика деструктивна або непрохана, то її можна трактувати як порушення кордонів і реагувати відповідно (екологічно відстоювати). Тут все дуже залежить від контексту. Конструктивна критика, на яку Ви давали запит, може сприяти Вашому розвитку, вся інша ж - навпаки.
цитата:
Я працювала над собою заради здорових стосунків, і змінювала своє ставлення до багатьох речей, але на практиці усе набагато складніше.
До яких, наприклад, речей? А Ваш партнер теж працював над собою, чи тільки Ви змінювалися?
цитата:
Психотерапія.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Вера в себя у вас появится после того, как вы проработаете страхи, уберете ограничивающие убеждения, увеличите ресурсы, повысите самооценку и вернете уверенность в себе.
Полюбить себя вы сможете, если научитесь видеть свои положительные качества и принимать недостатки.
цитата:
Я стала залежна від уваги, хоча я отримую її достатньо, я тяжко переношу критику
Зависимость от других у вас пройдет после того, как вы начнете проявлять внимание к себе, своим желаниям, чувствам и мыслям.
А нормально относиться к критике вы сможете, если проработаете внутреннего "критика" и угомоните его.
цитата:
Я працювала над собою заради здорових стосунків, і змінювала своє ставлення до багатьох речей
Похоже, что вы недостаточно работали над собой и/или делали это неправильно.
Поэтому если вы хотите построить
цитата:
здорові стосунки
вам потребуются индивидуальные консультации для изменения, в первую очередь, себя.
С этим вы можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и могу вам помочь.
психолог онлайн
Марія Радченко
цитата:
Karine, доброго ранку. Ви працювали самостійно чи з психологом?
цитата:
Я стала залежна від уваги, хоча я отримую її достатньо
Що з Вами відбувається, коли відчуваєте, що недостатньо уваги? Це для Вас щось нове, чи були раніше схожі відчуття? Вам вистачало уваги батьків?
цитата:
нещодавно зʼявився страх щодо дітей, я їх дуже люблю але не хочу тому зо не винесу якщо мій партнер буде любити когось більше ніж мене.
У Вас вже був досвід, коли когось любили більше, ніж Вас? Чи є у Вас брати, сестри?
цитата:
Потрібно, щоб спочатку Ви відчули, що в Вас вірить інша людина, знайти в цьому опору для себе. Це може бути психолог, з яким Ви можете продовжити працювати над собою, ставати більш впевненою в собі, тим самим зменшуючи залежність від любові інших.
Відредаговано автором 13-10-2023 06:23:23
психолог онлайн
Доброе Утро!
Вопросов у вас много...
1. Что значит парень мечты? ( опишите подробнее - какой он?)
2. Что именно вы изменили - какое свое отношение? И к чему именно? ( конкретнее - это важно)
3. Вы фокусируетесь на мечтах. Это конечно не плохо. Но
Ощущение, что вы многое идеализируете - отсюда потом разочарование - что в реальности, все не так просто, как вы себе намечтали в голове. (Тяжело вам реальность принимать).
"але на практиці усе набагато складніше."
Жизнь прожить - не поле перейти!
Отсюда вам тяжело, переносить критику в свой адрес - потому что - все ж должно быть, как вы себе на мечтали - вы идеальная, и парень идеальный у вас - в идеальном мире.
И все должно быть по вашему...
Но мир - он не зависит от вас - и не должен зависеть от вас или еще от когото.
В мире много людей и обстоятельств - нужно это понимать.
Что не всегда все бывает, как нам того хочется.
Мир - как бы это, сейчас странно не звучало... Мир это Свобода!
Принимаете Мир - не спорите с ним, не обижаетесь на критику, а значит принимаете свободу, разных чужих мнений.
Но при этом, надо всегда для себя помнить - мнений о вас может быть много.
Но решать вам - кого слушать, а кого нет. А лучше всего, учится слушать себя.
(Не путать с самодовольством и эгоизмом - что только я прав и все)
К тому же критика иногда бывает конструктивной. Важно понимать, кто ее вам говорит, и с какой целью.
(Помочь вам, или наоборот вас унизить - важно различать мотивы людей)
4. К детям - вы пока явно еще не готовы. Дети это не игры.
К ним надо созреть.
Вы сами еще в позиции ребенка - любите только меня.
Ну и хорошо. Зачем спешить то? Кто вас гонит сразу сейчас заводить детей? Для чего?
(Чтоб потом их не любить, и мучать своей не любовью?)
Наслаждайтесь своей жизнью. (А дети еще рано).
Вам самой еще надо помудреть. (А уже потом дети).
Ощущение - что у вас какаято своя гонка за соц. стандартами - за той же мечтой... чтоб вот прям все идеально было...
Но это ловушка... чем больше стремиться к идеалу - тем жизнь будет доказывать обратное...
Важен баланс - гармония - (правил, законов, канонов и свободы выбора).
5. "Як почати знову вірити в себе, і полюбити себе так щоб не бути залежною від любові інших?"
А вы вообще уверены, что вы раньше в себя верили и любили себя?
Это долгий процесс - лучше всего его проходить с психологом.
Но все начинается с ценности себя. Ценить, уважать себя, и принимать себя настоящую!
Не идеальную... а настоящую... (и хорошую и плохую ...) вот с этого начинается любовь к себе.
Відредаговано автором 13-10-2023 09:44:30