Як налагодити відносини з старшою дитиною 7 років
Старша дитина 7 років постійно ревнує до малечі 9 міс. Постійно помічає тільки погане відношення до себе. Покупки старшій набагато більше, а як тільки щось купимо для малечі, одразу ревноші, висказування
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Дитячі ревнощі - це цілком нормальне, закономірне почуття. І Ваша дитина має через нього пройти. У Ваших же силах – допомогти їй пройти через нього.
Ревнощі зазвичай виявляються у дітей до 6-7 років - тому що в цей період дитина ще сильно прив'язана до батьків, і їй складно ділити їх увагу з кимось ще. А от, якщо ревнощі не виявляються, то це тривожна ознака, що говорить про те, що, мабуть, у сім'ї щось не так.
Насамперед, треба пам'ятати, що ревнощі старшої дитини - це просто реакція на брак уваги до себе. Тому не варто дратуватися і вішати ярлики на кшталт «ти неслухняний», «ще одна проблема» та ін.
Не маніпулюйте словами: «Ти старший, повинен розуміти». Поясніть старшій дитині, що ви приділяєте стільки часу новонародженій дитині тільки тому, що вона зовсім безпорадна.
Також дуже важливо зберігати зі старшою дитиною ті самі взаємини, що були до появи маленького. Якщо у вас в сім'ї була традиція читати на ніч казку - не порушуйте цю традицію і зараз.
Будьте терплячі та толерантні. Не лайте старшу дитину. Зараз вона відчуває страх втратити батьківську любов і злість по відношенню до немовля, яке «відбирає» у неї маму і тата. Найчастіше обіймайте дитину. Кажіть, що любите. Не забувайте хвалити.
Коли Ваша старша дитина побачить, що батьки її люблять, вона потрібна їм - то й ревнощі поступово підуть.
Відредаговано автором 22-10-2023 02:13:56
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку. У Вашої старшої доньки цілком природня реакція на те, що батьки тепер люблять не тільки її, а ще й малечу. Напевно, до народження молодшої дитини Ви приділяли їй більше уваги, ніж зараз. Для Вас це зрозуміло, адже малеча фізично потребує, щоб з нею проводили більше часу. А от у старших дітей в такі періоди виникає багато образ на батьків, адже вони позбулись того, що мали набато більше раніше. І вони прекрасно розуміють, що так сталось із-за народження молодшого братика чи сестрички.
Постарайтесь приділяти старшій доньці більше уваги, ніж робили це останні 9 місяців. Після цього їй буде легше проходити складний період, вона буде краще ставитись до малечі. Вам варто якомога частіше проводити час тільки з нею, щоб вона знову могла відчувати на собі всю Вашу любов, щоб вона знала, що бувають моменти, коли для Вас вона найважливіша. Також для старших дітей цінно, коли тато і мама проводять час лише з ними. Нехай це буде не так часто, але якщо дитина знає, що це можливо, у неї буде менше тривоги та напруження, вона швидше і легше звикне то того, що вас в сім'ї вже четверо.
Доповнення від автора
Дуууже вам вдячна.
Стараємось і з нею час проводити, в кіно, в магазин, вчимо уроки разом, забираю зі школи інколи.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Значить поступово старша донька звикне до змін, які відбулись в вашій сім'ї. І чим більше часу будете їй приділяти, чим більше розмов у вас буде про старшу дитину (що їй цікаво, що її турбує), тим швидше це відбудеться.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
цитата:
ЯК НАЛАГОДИТИ ВІДНОСИНИ З СТАРШОЮ ДИТИНОЮ 7 РОКІВ
Вважаю, що відносини й так налагоджені.
Але вони Вас не задовольняють - ось в чому справа.
Вас хвилює ревність старшої дитини та її фіксація на поганому ставленні до себе.
У зв'язку із цим не можу не запитати - що означає і як проявляється з Вашого боку оте погане ставлення?
Поганим воно сприймається дитиною чи Вами?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Тетяна Штапова
Приєднуюсь до колег.
Але хочу додати, що таким чином дитина може намагатися маніпулювати Вами через почуття провини, наголошуючи про видуману "несправедливість". Бажано цьому не піддаватися.
Як вважаєте, старша дочка схильна до маніпуляцій?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353421 для Павел Леонидович
Думаю можливо і таке...