Як себе змусити працювати?
Не хочу працювати. На роботі туплю, валяю дурня, роблю тільки те, що зараз потрібно. Руки тягнуться до телефону, почала залипати у тупих роликах без сюжету. Не можу змусити себе робити те, що потрібно робити, важливо, але не терміново. Хочу спати.
Робота набридла. Здається тупою, непотрібною, безглуздою, нудною. Але не можу звільнитися, треба жити на щось, утримувати сім'ю. Як себе змусити? Як зробити, щоби на роботі щось хотілося?
Питання від: ; Вік: 41

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Євгеній Олексійович Ортенберг
Доброго дня, Ольго!
Якщо робота так набридла, може, паралельно з працею на цій посаді, пошукаєте собі краще місце, де не будете відчувати роботу тупою і непотрібною? Щоб не йти "в нікуди" але і не залишатися там, де Вам погано. Чи є у Вас така можливість?
Відредаговано автором 22-10-2023 07:56:42
психолог онлайн
Марія Радченко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Робота набридла. Здається тупою, непотрібною, безглуздою, нудною.
Ольга, доброго дня. Як давно Вам робота здається тупою і безглуздою? Як Ви відносились до неї спочатку?
цитата:
Але не можу звільнитися, треба жити на щось, утримувати сім'ю.
Хтось ще в Вашій сім'ї працює, крім Вас? Кого Ви утримуєте?
цитата:
Як себе змусити? Як зробити, щоби на роботі щось хотілося?
Ви вже себе змушуєте працювати на роботі, яку вважаєте тупою та нудною. Хочеться робити те, що цікаво. Вам потрібно з'ясувати, чим би Ви займались з задоволенням, що треба зробити, щоб у Вас була змога працювати на такій роботі, і скільки за неї платять?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Тетяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку, Ольго!
цитата:
ЯК СЕБЕ ЗМУСИТИ ПРАЦЮВАТИ?
Хочете вірте, хочете ні, але я не уявляю, як можна себе змусити працювати в разі
цитата:
Не хочу працювати
Це ж про насилля, ніби гвалтування себе. В такому примусі багато нелюбові і неповаги до себе.
Щоправда, ситуацію варто розкрити і дослідити. Ви не хочете працювати взагалі чи на цій конкректній роботі?
Перша частина, на мою думку, може бути пов'язана з глибинними рівнями вашої особистості і характеру. А друга - зі стратегією дій в окремому конктексті.
цитата:
Робота набридла. Здається тупою, непотрібною, безглуздою, нудною. Але не можу звільнитися, треба жити на щось, утримувати сім'ю
Вважаю, що негативне ставлення до роботи може бути частиною прояву невдовлення життям загалом - стосунками, відсутністю перспектив, умовами
проживання, проблемами зі здоров'ям, вихованням дітей, зрештою самореалізацією.
Це моє припущення. А, на Ваш погляд, які зв'язки існують? Що в цілому відбувається з Вами?
Саме через розуміння і усвідомлення цих аспектів можна вийти на ефективне рішення. В іншому випадку будуть точкові та здебільшого сліпі спроби розв'язання проблеми.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
По честному - вы себя на работе насилуете психологически... причем каждый день...
отсюда вам и не хочется работать... скучно и не интересно... отвращение идет...
Уволиться не можете... ( можете если захотите)
В вашем варианте - чтоб выйти с этой ситуации - лучше всего искать новую работу.
( попутно , пока работаете на старой работе)
Подумать - а что вам интересно делать? ( причем каждый день)
Что увлекает и радует? ( вот этим лучше всего заниматься)
И к чему есть у вас задатки умения? ( ваши сильные стороны)
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Марія Радченко
Насильство над собою завжди вилазить боком. Не зараз, так пізніше. А Вам це треба?
Що заважає шукати собі ту роботу, яка подобається? Взагалі, знаєте, що Вам подобається та що підходить?
психолог онлайн
Добрий день. Ким ви працюєте і ким би хотіли працювати?
Як давно у вас таке небажання працювати?
психолог онлайн
Доброго вечора. А чи приносила робота задоволення раніше? Чи є у Вас хобі, щоб отримувати від нього ресурс ?