Парень играетс другими девушками в онлайн игру
Доброго вечора, в мене питання до психологів. Мій хлопець з яким ми живемо 1.5 року працює з дому і рідко виходить на вулицю, бо ми переселенці.
Я працюю, приходжу з роботи, а він грає в онлайн гру з іншою дівчиною. При цьому швидко мене поцілував, відніс мені гарячу воду, але на її питання де він дівся він не сказав щось на кшталт " дівчина прийшла з роботи чи щось таке" , "не відволікся щоб поговорити зі мною хоч 5 хвилин, бо я так розумію не хотів залишати її чекати. На моє незадоволення він сказав, щоб я не відволікала його і продовжив грати.
Він зіграв ще декілька ігор, і тільки коли вона з ним попрощалася він пішов робити нерозуміючий погляд, типу що ж не так? Дивно йому. Вияволися, що я неадекватна з його слів. Мене дуже злить, що поки я на роботі вона йому буде в навушники хіхікати, і мовчати про моє існування.
Його аргументи: він має право мати друзів, у неї є хлопець, я йому важлива, але я цього щось на ділі не побачила. А побачила, що тільки її він не хоче заставляти чекати. Дорожіть розібратися.
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Доброго вечора, Джинні!
Ви відчуваєте ревнощі через те, що хлопець грає з дівчиною у відеогру. Про що ці ревнощі? Зазвичай, коли людина ревнує, за цим щось стоїть. Іноді це тому, що людині не вистачає уваги від партнера, тому вона засмучується і дратується, коли увагу приділяють комусь іншому. Іноді це через проблеми з самооцінкою в того, хто ревнує. Виникають думки "я недостатньо хороший партнер/недостатньо привабливий/зі мною не так цікаво як з кимсь іншим". Також це може бути через проблеми з довірою у попередніх невдалих романтичних стосунків, через страх покинутості та інші причини, які сягають коренями минулого людини, що відчуває емоцію ревнощів.
Плюс у вас з хлопцем очевидний ціннісний конфлікт. Для нього та дівчина може бути просто подругою, а Ви сприймаєте її як суперницю. Тому хочеться спитати, які у Вас загалом стосунки з хлопцем? Чи часто ви конфліктуєте, чи достатньо він Вам приділяє уваги? Чи був у Вас в минулому досвід, коли Вас зраджували? І чим наповнене Ваше життя, окрім спілкування з хлопцем (друзі, робота. хобі)?
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Елена Владимировна Мороз
Доброго вечора!
цитата:
Дорожіть розібратися.
Давайте спочатку розберемося, з чим Ви хочете РОЗІБРАТИСЬ?
Напевно, Ви знаєте, що психологи власних оцінок мають уникати.
Тому спробуйте сформулювати, що саме Вас непокоїть?
Труднощі з чим Ви відчуваєте - в собі? в поведінці хлопця? в неможливості заспокоїтись? прийняти його аргументи
цитата:
він має право мати друзів, у неї є хлопець, я йому важлива
?
Можливо, не знаєте, як на все це реагувати і що робити далі?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго вечора!
"Його аргументи: він має право мати друзів, у неї є хлопець, я йому важлива, але я цього щось на ділі не побачила. А побачила, що тільки її він не хоче заставляти чекати. Дорожіть розібратися "
То якщо бачите сама, що на ділі ви не важлива, то чому собі і своїм відчуттям не довіряєте?
В чому ще ви хотіли розібратися?
Вам не подобається як поводе себе хлопець у ваших відносинах, то тоді що хочете з цим робити?
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
розібратися
Вас интересует оценка поступков молого человека?
Или вы хотите изменить происходящее, чтобы он не играл в игры и/или не общался с другими девушками?
психолог онлайн
Також важливо зазначити, що зміна поведінки іншої людини - це не Ваша зона відповідальності. Ви не можете змусити примусовим або маніпулятивним шляхом свого хлопця не грати у відеоігри з дівчатами, особливо якщо це - звичний для нього спосіб життя. Залишається або прийняти його як є, дорослою сформованою особистістю зі своїми погядами на життя, або переглянути для себе відношення до цих стосунків і необхідності бути в них.
Жоден психолог не допоможе Вам змінити іншу людину, змінити можна лише себе.
психолог онлайн
Доброе Утро!
Вашему мужчине - и так все устраивает.
Устраивает положение вещей.
И с вами отношения у него - общий быт, и т д.
И с другой девушкой он общается - как ему и ей приятно.
Вопрос - устраивает ли это вас?
И что вы планируете дальше с этим всем делать?
Друзья это конечно хорошо. Но когда друзья выходят на первый план в отношениях ( третий фактор )
Это уже ведет к нарушению баланса в паре.
психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий день! Ви живете з хлопцем 1,5 року; і він, і ви - переселенці; ви працюєте оффлайн і виходите з дому на роботу, а хлопець працює онлайн. Вчора ввечері ви прийшли додому і зустрілись з тим, що хлопець грає у онлайн гру з якоюсь дівчиною. Ви також почули, що він тій дівчині сказав щось і не сказав про те, що він живе з іншою дівчиною, живе з вами. Ви розізлились, а хлопець не зрозумів, що сталося, чого ви розізлились. Сказав, що «він має право мати друзів, у неї є хлопець, я йому важлива». Але ви йому не вірите, бо «я цього щось на ділі не побачила». Я правильно зрозуміла ситуацію?
Якщо так, то я б запропонувала вам відповісти на питання. Може відповідаючи на них, ви зможете розібратись у своїх почуттях. І додам, що ваші почуття, які б вони не були у даній ситуації справжні, вони ваші і ви маєте право відчувати те, що відчуваєте. А далі вже питання.
Чи є у вас подруги? Чи є у вас друзі чоловічої статі? Які у вас очікування від відносин з цим хлопцем? Обговорювали ви з ним ваш статус спільного проживання, хто ви один одному? Що стало приводом для спільного проживання? Що б стало для вас доказом, що ви хлопцю важлива? Ви говорите один одному, що кохаєте? Які у вас плани на майбутнє?
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Доброго дня!
Як на мене, варто спершу зрозуміти, що, насправді, Вас так обурює? І що приховується глибше і є більш важливішим за флірт хлопця в Інтернеті?
Можливо, це невисловлена образа на нього (на себе), що живете вже півтора роки разом, а Ви не розумієте свій статус в стосунках? Що хлопець ніби і говорить, що любить, а своїми діями "сигналить" про інше, не виявляючи турботи про Вас та не роблячи пропозиції одружитися? Чи, можливо, Вас дратує, що Ви важко працює е, а він сидить вдома і нічого не робить?
Щоб розібратися в тому, що відбувається, найперше варто, як на мене, зрозуміти себе та свої почуття. А вже потім думати, що з цим робити.
Головне, чесно визнати, чого хочете Ви, а потім шукати шляхи здійснення своїх мрій та бажань.
Адже, коли згоджувалися жити разом сподівалися на що? І що саме мав на увазі хлопець, коли пропонував жити разом, чи те ж саме, що і Ви?
Окрім того, претензії та образи навряд чи допоможуть з'ясувати стосунки та їх покращити.