Подруга забороняє пити антидепресанти
Доброго дня,хотіла запитати,що робити,моя подруга забороняє мені пити антидепресанти. І ріст у тім що я їх не тому що хочу,а тому що мені їх виписав лікар,лікар психіатр. Вона постійно мені говорить не пий їх,вони зло,вони тобі тільки гірше зроблять,ти помреш від них,лікарі тільки наживаються на тобі,якщо ми жили би в одному домі я би забрала їх від тебе і так далі. Мені це набридло,але мені іноді здається що вона має рацію,але вона не лікар. Говорить що медитація і книги про психології набагато краще. І я боюсь щось їй говорити бо вона дуже образлива,якщо щось їй не так сказати вона ображається.І я не знаю що робити,вона моя подруга і я не знаю чи просто перестати контактувати з нею чи що.
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Марія Радченко
Віталій Вікторович Бондарчук
Здравствуйте!
Ваша подруга верит в собственные убеждения и всячески хочет, чтоб Вы приняли ее точку зрения, иак сказать "присоеденились". Вы ей можете меньше рассказывать и не поднимать те темы, где у Вас расходятся взгляды. И запомните, у каждого есть свое собственное мнение на все в этом мире, но важно отличать экспертное ли оно или нет, подруга-не психиатр! все что она думает- это ее представление, и Вы не обязаны поддаваться на чужие убеждения.
Если психиатр прописал, пейте обязательно строго по инструкции и дозировке, сами дозы не меняйте, обращайтесь к психиатру! Сейчас современные препараты достаточно хорошие и депрессия это не "игрушки" буду не буду, книги и медитации будут потом, а основа это лечение!
психолог онлайн
Марія Радченко
Юлия Витальевна Якименко
Наталия Горская
Доброго дня!
цитата:
моя подруга забороняє мені пити антидепресанти
От скажіть, будь ласка, хто відповідає за Ваше здоров'я - подруга чи Ви?
цитата:
І я боюсь щось їй говорити бо вона дуже образлива,якщо щось їй не так сказати вона ображається.
Зі страхом краще звернутись до психолога. Наявність страху у стосунках ще нікому не допомогло будувати здорові і міцні взаємини.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Подруга може мати свої власні погляди на всі сторони життя.
Але всі ці погляди вона може втілювати тільки в своєму власному житті.
"Забороняючи" Вам будь що, що стосується вашого життя, подруга порушує ваші кордони.
Можна припустити, що Вам загалом важко відстоювати свої кордони з людьми, адже Ви орієнтуєтесь на їх реакції, а не на свої бажання.
Страх "образити" може свідчити про вашу потребу бути прийнятою, про страх того, що від Вас відвернуться.
"Образи" тут взагалі не може бути.
Тільки Ви обираєте, що саме робити з власним тілом і життям.
Ви можете вислухати поради подруги, можете спробувати щось із того, що вона радить, щоб мати своє власне бачення, що це таке і як воно працює, а можете відмовитись навіть не пробуючи.