Як зрозуміти що стосунки себе вичерпали?
Доброго дня дорогі психологи ,
Чи є таке поняття що людина тобі не підходить ?Я завжди була такої позиції ,що стосунки це робота і так далі ,але зараз все частіше замислююсь що я втомилась.Ми з партнером у стосунках рік з копійками , і зараз в нас кожна телефонна розмова не може закінчитися без спорів. Стало якось важко спілкуватися, стало менше ніжності до один одного. В партнера ще такий характер що він любить свою думку навʼязувати і мислить якимось своїми стереотипами (нп. головна самореалізація жінки -це материнство ).Не можу прийняти правильне рішення, багато є за і проти. Але зараз стосунки йдуть в якомусь не правильному напрямку,нарушена комунікація. Я ніби зняла якісь рожеві окуляри і багато яких якостей партнера ,які я приймала до без проблем ,зараз почало смущати (нп. що партнер любить багато поговорити )
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня. Таню!
цитата:
Чи є таке поняття що людина тобі не підходить ?
Є(!)
цитата:
Я завжди була такої позиції ,що стосунки це робота і так далі
І це правда і нагальна потреба для пари, дружби та будь-яких стосунків... за умови, коли в обох є бажання бути разом, долаючи розбіжності, кризи і перешкоди. Намагаючись стати ближче, але не поглинувши партнера і не втративши себе.
цитата:
В партнера ще такий характер що він любить свою думку навʼязувати і мислить якимось своїми стереотипами (нп. головна самореалізація жінки -це материнство ).
Помітно, що Ви проти нав'язування Вам думки партнера як аспекту спілкування. Тим більше, коли йдеться про специфічні суб'єктивні погляди, як от про материнство як головну самореалізацію жінки.
Здається, що в цьому місці зіштовхнулись лобами ваші з хлопцем базові поняття і погляди. Як вважаєте, вони тимчасові? Прийнятний для обох варіант, в принципі, можливий?
цитата:
ЯК ЗРОЗУМІТИ ЩО СТОСУНКИ СЕБЕ ВИЧЕРПАЛИ?
За певними ознаками.
Радість зникла.
Бажання спілкуватись, бачитись, бути разом пропало.
Хочется віддалитись. Менше спілкуватись і так далі.
Стосунки не розвиваються.
Плани на майбутнє не будуються.
Та цих ознак, загалом, багато.
Цікаво, які з названих помічаєте Ви?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353976 для Владимир Анатольевич
На жаль половина з цього що ви перечислили у мене зараз є …Чи обовʼязково мені приймати якесь рішення зараз ?За цей рік мені хлопець став рідним .Разом важко ,і без один одного теж….Але бажання постійно боротися пропало.Хлопець відчув це віддалення,він більше хоче цих стосунків ніж я .Але в той же час не напрягається щоб зробити мене щасливою ,а це так легко .
психолог онлайн
цитата:
Чи обовʼязково мені приймати якесь рішення зараз ?
Ані я, ані навіть господь Бог не мають право дати відповідь замість Вас. Це ж Ваше життя, Ваші стосунки. Тому - і Ваша відповідальність.
цитата:
Але в той же час не напрягається щоб зробити мене щасливою ,а це так легко
На моє переконання, люди часто й густо помиляються, коли вважають, ніби хтось має зробити їх щасливими. Це про певну залежність і безпорадність, в сенсі самому стати щасливим. А з парнером просто людині ще краще.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
"Бажання постійно боротися пропало"- боротьба дійсно втомлює.
А якщо не "боротися ", то як воно буде?
За що , як на вашу думку, ви (двоє) насправді боретесь ?
Чи вміє кожен з вас поважати погляди один одного, особливо коли вони не співпадають з власними?
Стосунки дійсно можуть виявитись такими, які немає бажання продовжувати.
Люди можуть з'ясувати, що вони геть по -різному бачать майбутнє, по- різному розуміють якісь важливі для життя речі (що важливо, а що ні), тощо.
Це нормально.
Люди різні, протягом часу вони просто краще пізнають один одного і бачать все вже "відкритими очима ".