Боюся коли підвищують голос.
Нещодавно помітила що дуже боюся коли на мене підвищують голос, або голосно розмовляють. Хлопець може трішки підняти голос, і я одразу за замикаюсь у собі, і стає страшно. З чим це може бути пов'язано?
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Олександр Петрович Чорноіван
Соціальний страх. Може бути пов'язаний з атмосферою в якій Ви знаходилися раніше. Хто на Вас раніше кричав?
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Може бути пов'язане з невмінням проживати емоції, особливо - страх, занижена самооцінка. Також, це стосується власних кордонів, наскільки ви їх відчуваєте і відстоюєте? Ну і дивитись треба у дитинство на стосунки між мамою і татом, між татом і вами, можливо там дл вас сформувалась якась деструктивна соціальна стратегія!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354085 для Віталій Вікторович
В дитинстві іноді коли щось не правильно робила мама кричала, але щоб дуже часто такого не було. Зараз також буває таке що сварить. Тата в мене немає з трьох років, є вітчим, але з ним ми можемо знайти спільну мову і немає сварок.
З хлопцем ми три, практично чотири роки разом, і бувають випадки що він іноді свариться, але ми миримося, і знову все добре, хоча я час від часу починаю копатися, шукати проблеми в собі. Вважаю що я винна, і тд
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354094 для Олександр Петрович
Є таке що відстоюю, але бувають випадки що іноді боюся показатися поганою чи якоюсь «неправильною», вважаю що якщо я скажу щось не так, то мене просто покинуть, залишать одну. Маю страх самотності.
Стосунки з мамою були щось середнє, більшість свого часу я проводила з бабусею, з нею я частіше відверта ніж з мамою.
Тата в мене немає з трьох років, є вітчим, але з ним ми можемо знайти спільну мову і немає сварок. Навіть буває таке що я звертаюся до нього за допомогою
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Так, це і є соціальний страх. Коли ми боїмося, що значимі для нас люди нас засудять, почнуть погано відноситись до нас, відвернуться від нас, або покинуть.
Дуже влучно Ви написали: "боюся показатися поганою чи якоюсь "неправильною"."
Саме показатися, тому що погана я, або хороша - це умовні поняття. Правильно я зробила чи неправильно - це теж умовно. "Неправильна" - для кого?
Скільки людей, стільки й думок. Більше того, думка однієї і тієї ж людини може бути різною в залежності від обставин, стану людини, її настрою і таке інше.
Насамперед, дуже важливо, що я сама про себе думаю, як я сама до себе відношуся
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго ранку, Anna!
цитата:
З чим це може бути пов'язано?
Значною мірою в діалозі з колегами Ви вже, напевно, з'ясували причини такого свого реагування. Вони всі містяться у тому спадку дитинства, з яким Ви увійшли в доросле життя. Тобто у Вашій свідомості, пам'яті, способах поводження з емоціями і таке інше.
Поділіться, будь ласка, як поставились до цієї інформації? Що збираєтесь робити далі, адже страх в описаних Вами ситуаціях пригнічує, не дає змоги діяти адекватно викликам ситуації?