Сімейні стосунки
З чоловіком одружені вже 15 р є двоє дітей, довгий час чоловік був на заробітках і раз в пів року приїжджав додому. Десь півтора два роки тому помітила чо чоловік якось збайдужів до мене, менше теплоти і сексуальних відносин, спитала його чому так, то кажещо це через те що я раніше відмовила йому в сексісказала шо він тільки це і хоче, і в нього тому пропало бажання, потім я знайшла в нього набір срібний в коробочці і спитала хто йому подарував, а він сказав шо сам купив , до речі браслет був на нього завеликий,я влаштувала скандал з тих ревнощів то він сказав шо в мене шось з головою ,типу параноя.Потім він поїхав в Польщу дзвонив до мене кожного вечора і я про це почала забувати , прийшла в норму. Потім почалась війна, і він покликав мене в Польщу але якось не дуже охоче, бо виявилось що він зібрав сумку і їде на війну. Прослужив він рік я зрозуміла що він непроти повернутись і негайно почала робити документи такяк наш син
має інвалідність. Він повернувся і я знову стикнулася з холодністю, секс був але він каже
що йому забагато зараз він проявляє байдужість до мене можуть бути іноді претензії з його боку на різні теми я ревную бо він охочіше спілкується з родичами або з іншими людьми тільки не зі мною. 4 місяці в мене була робота, а він був з дітьми тепер ми обоє сидимо вдома, нічого не хочемо, сидимо в інтрернеті ,ніяких планів, інтересів ,перспектив у обох, в мене ше плюс безсоння буває.мене турбує шо він мене не обіймає завжди спиною до мене ,як була його мама в Україні то він два місяці в неї провів, проснеться і йде до неї і так до вечора, я його питала каже шо в нього там роботи куча.. хоча я якось заходила без запрошенняі він не раз сидів там просто, до речі мама його теж за стільки часу і не сказала шо приходь, і внуків не покликала, це теж дивна поведінка як для неї. Я відчуваю як ніби мене покинули і відвернулися.Як вона мені жалілася за дочку то я казала хай приходить до нас а вона каже : чого я туда піду? В мене виникла така думка шо може він хоче зі мною розвестись і тільки я про це не знаю?Недавно влаштувався на колиню роботу яку він не любить, не скриває шо він би з радістю кудтсь поїхав але за кордон він може тільки з дитиною виїжджати Я питала чого він такий холодний до мене, каже шо втомився на роботі, шо я
видумую все Мене мучить думка шо він мене покине куди мені йти шо робити я нікому тепер не потрібна.Це дуже сильно боляче.коли я його запитую чого так а у відповідь байдужісь, то можна розірватися від болі, плачу вночі, потім себе заспокоюю шо це все не правда намагаюсь його обезцінити в своїх думках для самозаспокоєння.
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Lena!
цитата:
тепер ми обоє сидимо вдома, нічого не хочемо, сидимо в інтрернеті ,ніяких планів, інтересів ,перспектив у обох
Загалом сумна і безрадісна історія.
Без сумніву, кожен з вас переживає її у притаманній манері.
У Вас
цитата:
в мене ше плюс безсоння буває.мене турбує шо він мене не обіймає завжди спиною до мене
А ще й погані думки в голову лізуть
цитата:
мучить думка шо він мене покине куди мені йти шо робити я нікому тепер не потрібна
В чоловіка закритість і дистанціювання
цитата:
два місяці в неї (матері) провів, проснеться і йде до неї і так до вечора
Як бачимо, шкода, що відсутній діалог між вами. Він би допоміг багато речей відкрити і з'ясувати. Можливо, звернення до психолога допомогло б. Чи розглядаєте такий варант?
І, до речі, Ви не повідомили в своєму дописі, в чому ж, насправді, зацікавлені, звернувшись на форум психолів.
По факту можна припустити, що зараз ваша сім'я переживає кризу. Вже доволі тривалий час.
Чи почалась вона тоді
цитата:
півтора два роки тому помітила чо чоловік якось збайдужів до мене, менше теплоти і сексуальних відносин, спитала його чому так, то кажещо це через те що я раніше відмовила йому в сексісказала шо він тільки це і хоче
?
Чи ще раніше, але почалась і триває посьогодні, на жаль.
Проте, варто усвідомлювати, що кризи самі по собі не проходять. З ними розбираються люди, якщо, звісно, мають бажання і мають сміливість подивитись проблемі в очі.
А коли самотужки не виходить, запрошують психолога.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня! Ви описуєте кризу сімейного життя. Це важкий і сумний період змін в сім'ї, перебудови відносин.
У житті сім'ї існує певна динаміка. Сім'я, як і будь-яка інша мала група людей розвивається. З чогось спільне життя сім'ї починається, далі вона якось триває, чимось вона закінчується. Тобто є динаміка. І ця динаміка протікає поступово. Сімейне життя - це поїздка по трасі, або спуск по річці з порогами. Наше життя не є плавним і позбавленим подій. Воно наповнене подіями.
От і ви пишите, що «довгий час чоловік був на заробітках і раз в пів року приїжджав додому». Тобто ваша сімʼя побудована наступним чином: ви виховуєте дітей і доглядаєте за побутом, а чоловік заробляє гроші. Це ось така особливість вашого сімейного життя.
Далі ви пишите, що почалась війна, «він зібрав сумку і їде на війну», вернувся через рік. Тобто, з вашим чоловіком на війні, щось відбувалось, він щось робив, якось переживав себе воїном, а потім вернувся у мирне життя. Так, ви досить добра мати і дружина, ви переживаєте за свою сімʼю, ви оформили документи і чоловік повернувся додому. Як відбулося це повернення? Чи розповідав він вам, як йому служилося? Як йому зараз повернутися у мирне життя? Чи може він поділись з вами своїми болючими переживаннями і тими жахіттями, що йому, можливо, прийшлось бачити?
Дивіться, я описала вам тільки дві дуже важливі події у вашому сімейному житті, які вплинули і на вашу психіку, і на психіку вашого чоловіка. Я не думаю, що ваш чоловік хоче з вами розлучитись. Мені здається, що він знаходиться у вкрай складному психологічному стані. Ви цей стан відчуваєте і вам також стає тривожно. Що робити у таких випадках? Розмовляти, розмовляти і розмовляти один з одним. Згадувати, як ви зустрілись, оженились, планували майбутнє, народжували дітей і от тепер дійшли до точки, коли треба знову побачити один одного, сказати, що змінилось, які очікування були і що з ними сталося, що кому зараз важливо і потрібно і т.д.
Тому було б добре, аби ви звернулись до сімейного психотерапевта, щоб розмовляючи при ньому ви намагалися б почути один одного. Або індивідуально до психолога, щоб вас розпитати і зрозуміти, як і чим вам можна допомогти.
З повагою, Олена Мороз