Як побороти параною?
Добрий вечір! Мене турбує моя параноя, іншими словами мені весь час здається що інші хочуть зашкодити мені. Ця проблема переслідує мене вже кілька років, але тільки зараз я зрозуміла, що насправді рідні бажають мені добра і точно не хочуть зробити мені боляче. Але коли з'являються думки, що хтось хоче зашкодити мені я не можу їх контролювати і вірю їм. Я дуже від цього стомилася. Я не можу через це будувати нормальні відносини з людьми. Був період, коли я роками вірила, що мій родич хоче зашкодити мене, що він цілими днями переслідує мене. Я боюся, що це повториться. Я не знаю що з цим робити. Підскажіть будь ласка, що мені робити?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий день! Ви думаєте як подолати проблему, визнаєте, що вона у Вас є – і це вже шлях до одужання. А впоратися із проблемою допоможуть ліки + психотерапія.
Коли у нас трапляється застуда, ми без сумнівів приймаємо ліки, щоб нежить і кашель швидше пройшли. Так і при параної — щоб позбутися симптомів (нав'язливих станів), потрібно допомогти нервовій системі прийти до тями за допомогою медикаментів.
Для цього необхідно звернутись спочатку до психіатра, тільки він може призначити лікування. А потім Вам допомагатиме психотерапевт чи психолог. Бажано, щоб вони володіли методом когнітивно-поведінкової терапії.