Наслідки надмірного навантаження
Доброго дня!
Опишу свою проблему. Напротязі 9 років я дуже багато працювала. Завжди була амбітною, хотіла досягти професійних успіхів, в тому числі і матеріальних. В мене були сили і бажання працювати багато. Тому крім основної роботи, де навантаження було більш, ніж достатньо, я погодилася ще й на додаткову роботу. Працювала навіть вночі, майже без вихідних. Перші роки мені подобалося те, що я могла здійснити якісь мрії, придбати те, чого не вистачало. Потім я вже на автоматі так працювала, хоча і з'являлися думки про те, що це занадто і неправильно. Рік тому я відчула, что не можу жити в такому режимі. Мені вже нічого не приносило задоволення, не вистачало ні на що часу, а саме найгірше, що розпочалося жахливе безсоння. Я не спала по декілька днів. Саме ця ситуація змусила мене переосмислити моє життя. Я вирішила для початку відмовитися від додаткової роботи. Поїхала у відпустку. Потім ще була одна відпустка. Але це мені не допомогло. Я вдалася до кардинальних рішень: домовилася, що деякий час попрацюю не повний робочий день. Зараз я працюю 5-6 годин (раніше 12-14) і це також мені не допомогло. Цей обсяг мені також здається непосильним. Я не розумію, чому мій оргазізм так реагує. Мені здається, що я вже не зможу бути такою, як раніше. Виникають думки, що треба відмовитися від амбіцій і будувати життя, враховуючи те, що я швидко втомлююся і у мене проблеми зі сном. З одного боку я навіть думаю, що так було б правильно, адже я хочу сім'ю і точно не зможу працювати багато. А з іншого боку мені не дають спокою думки про професійний ріст. Можливо краще забути свої амбіції і просто пливти за течією?
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Тетяна Штапова
Добрий вечір, janina!
цитата:
Мені вже нічого не приносило задоволення, не вистачало ні на що часу, а саме найгірше, що розпочалося жахливе безсоння. Я не спала по декілька днів.
Співчуваю Вам. І прийміть мої слова підтримки)
Тепер до справи.
цитата:
Можливо краще забути свої амбіції і просто пливти за течією?
Можливо, краще розібратись з їх реалістичністю і тією ціною, яку Ви вже заплатили ... і поплатилися?
Пливти за течією - це про що у Вашому розумінні?
Ось дивіться, що Ви з собою - найдорожчою для Вас людиною в світі - зробили.
цитата:
Виникають думки, що треба відмовитися від амбіцій і будувати життя, враховуючи те, що я швидко втомлююся і у мене проблеми зі сном.
Ви себе виснажили(!) Втратили здоровий баланс життя, де праця і навантаження обов'язково мають перекриватися відпочинком і радістю, задоволенням, повноцінними стосунками і так далі.
Отже, як бачимо, організм карає голову, що багато чого не бачить і не враховує(!)
цитата:
З одного боку я навіть думаю, що так було б правильно, адже я хочу сім'ю і точно не зможу працювати багато.
Ви мрієте про сім'ю. Це добре. Проте навряд чи можна адекватно поставитись і зустріти пристойного партнера у Вашому теперішньому стані. Спочатку потрібно відновитись. Збудувати гармонію в душі і тілі. Без цього великі шанси наробити помилок у стосунках.
Модель виходу з кризи така.
Перший крок - звернення до сімейного лікаря, обстеження (кров, гормони тощо) і, якщо потрібно, лікування тіла.
Після цього до психолога - розбиратись із Вашим відношенням до самої себе і способом життя загалом.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Тетяна Штапова
Здравствуйте!
Чрезмерный трудоголизм, и как Вы пишите амбиции, однако какие и насколько реалестичны!? Все это привело к серьезному переутомлению, дальше такое насилие над организмом недопустимо проводить, к тому же Вы не робот!
Вам необходима забота о себе! Поддерживаю коллегу, обратитесь к докторам, обследуйтесь и важно также обратится к психологу, разобраться с своим внутренним самоощущением, насколько реалестичны Ваши амбиции, изучить свои возможности, а также ограничения, они есть у всех людей!
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго дня. Однозначно слід більше піклуватися про себе і свої базові потреби,Налагодити сон і покращити здоровʼя. Коли не має хорошого здоровʼя, то і досягати успіху стає не можливим. На жаль в досвіді роботи є клієнти , які через великий стрес і навантаження вже змушені були відмовитися від роботи і лікуватися в психо диспансері. Бережіть себе і раджу звернутися до лікарів ( психіатр, невропатолог) .
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
цитата:
Зараз я працюю 5-6 годин (раніше 12-14) і це також мені не допомогло. Цей обсяг мені також здається непосильним. Я не розумію, чому мій оргазізм так реагує.
Доброго вечора. Ваш організм досить мудрий, він таким чином підказує, що Вам потрібно чи не потрібно. Вам варто з ним "подружитись". Можливо, Ви вже настільки себе перевантажили, що потребуєте тривалого відпочинку від роботи і лікування.
цитата:
Виникають думки, що треба відмовитися від амбіцій і будувати життя, враховуючи те, що я швидко втомлююся і у мене проблеми зі сном. З одного боку я навіть думаю, що так було б правильно, адже я хочу сім'ю і точно не зможу працювати багато. А з іншого боку мені не дають спокою думки про професійний ріст.
Що Ви отримуєте, коли багато працюєте, окрім грошей? Що для Вас значить професійний ріст?
Доповнення від автора
---
Це мені дає почуття контролю, здається, що я думаю про своє майбутнє таким чином і можу на нього вплинути. Можливо в мене виникає відчуття захищеності і менше страху.
Доповнення від автора
Однозначно слід більше піклуватися про себе і свої базові потреби
---
Я повністю з цим погоджуюся. Я зрозуміла це рік тому і зробила деякі кроки. Мені здавалося, що якщо я зменшу навантаження, то за деілька місяців все налагодиться, але все не зовсім так. З одного боку покращення є, я вже частіше краще сплю. Тепер просто хвилює питання, що мені доведеться назавжди змінити свій ритм життя, щоб не повернутися до попереднього стану. І можливо мені соромно в цьому зізнаватися. Тому я і пояснила своїм знайомим таке зменшення обсягу роботи, вигадавши неіснуюче навчання
психолог онлайн
цитата:
Чого саме боїтесь? Від чого Вам потрібно захищатись?
цитата:
І можливо мені соромно в цьому зізнаватися. Тому я і пояснила своїм знайомим таке зменшення обсягу роботи, вигадавши неіснуюче навчання
А чому соромно? Що б відбулось, якби Ви сказали своїм знайомим правду?
Доповнення від автора
Чого саме боїтесь? Від чого Вам потрібно захищатись?
---
Боюся невизначеності та слабкості. Наприклад, зараз, коли я небагато працюю, я усвідомлюю, що можу просто забезпечувати собі життя, але вже не претендувати на якісь досягнення.
І мені дійсно страшно, що треба відмовитися від прагнень і перетворитися на людину, яка нічим особливим не відрізняється, просто проживає своє життя
Доповнення від автора
---
Соромно, тому що у знайомих та родичів завжди якісь очікування стосовно мене.
Завжди чула у свій бік: " Ти ж розумна, зможеш всього досягти" або " Вже час своє житло придбати, ти ж працюєш багато" І тепер сказати правду, що я тепер просто невдаха, здається просто жахливим
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Для Вас досягнення мають дуже важливе значення. Це неначе Ваша опора, яку Ви зараз втрачаєте. Вам варто звернутись до психолога, щоб в індивідуальній роботі розібратись, чому Ви надали таку роль досягненням. Можливо, Ваші батьки приділяли цьому велике значення чи Ви таким чином в дитинстві привертали до себе увагу, якої не вистачало. Має бути якась причина.
цитата:
Одна людина може для суспільства нічим особливим не відрізнятися, але жити при цьому в своє задоволення. Інша людина може бути відомою та успішною, але нещасною, про що більшість, звичайно, не буде знати.
цитата:
Чому Ви повинні відповідати очікуванням родичів та знайомих?
Насправді Вам вирішувати, скільки працювати та відпочивати, коли купувати житло і т.д. Але справа в тому, що Вам не вистачає впевненості у собі, щоб бути зі знайомими такою, яка Ви є. Живою людиною зі своїми страхами, невдачами, розчаруваннями. Вам комфортно бути тільки в "коконі" своїх досягнень. Але ж досягнення - це не вся Ви.
психолог онлайн
Підтримую колег, ви не маєте звертати увагу на те, що говорять знайомі і родичі , а обирати те, що буде краще для вас. З цим, а також іншими вашими запитами допоможе робота з психологом.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, janina!
цитата:
А з іншого боку мені не дають спокою думки про професійний ріст.
Ці дві протилежні крайнощі не є здоровими. Що "пливти за течією", що "постійно намагатись зростати". І виглядають наче пастка: "Вибирай або-або", заганяють у глухий кут.
А ЖИТИ коли?! Можна ж просто жити і насолоджуватись від цього.
Думаю, про це ж говорять і Ваше тіло, і Ваша психіка, яки чинять опір нездоровим тенденціям. Які до того ж вибрані не Вами особисто, а навіяні РОДИЧАМИ:
цитата:
Соромно, тому що у знайомих та родичів завжди якісь очікування стосовно мене. Завжди чула у свій бік: " Ти ж розумна, зможеш всього досягти" або " Вже час своє житло придбати, ти ж працюєш багато" І тепер сказати правду, що я тепер просто невдаха, здається просто жахливим
Може вже прийшов час звільнитися від них?
Відредаговано автором 05-12-2023 14:24:27
психолог онлайн
Доброго дня!
Перечитала декілька разів написане Вами і стало дуже сумно, адже, з'явилося стійке відчуття, що живете не своїм життям.
Коли дитина маленька, вона не вміє жити і всього боїться. Тому все, що роблять та говорять близькі люди, здається єдино вірним і сприймається як інструкція до дії.
Дитина виростає і не помічає, як навіяне дорослими, починає керувати її життям, а своє життя проходить повз неї...
Все, що з Вами зараз відбувається, цілком закономірно, адже, Ви використали свій потужний потенціал зовсім не в потрібно у напрямку... Саме через це ніяке зменшення годин роботи Вам не допомагає... Вже сам організм сигналить, що далі продовжуватися так не може, бо Ви себе знищуєте тільки тому, що в дитинстві отримали установку дорослих, яким має бути Ваше життя...
Зачасти, батьки не реалізувавши себе, свої сподівання перекладають на свою дитину. Тобто, підсвідомо намагаються здійснити свої мрії за рахунок своєї ж дитини. Що, як на мене, відбувається і у Вашому випадку. Інша справа, що одним розумінням суті проблеми змінити поведінкові моделі не легко. Але з певною допомогою можна! І зовсім не обов'язково, відмовившись від не своїх амбіцій, "плисти за течією"... Бо коли прийде розуміння себе та своєї природи, прийдуть і нові розуміння життя та зовсім інші сенси та цілі, що зроблять життя щасливішим. І, до речі, як у Вас з особистим життям?
Відредаговано автором 05-12-2023 20:08:25
Доповнення від автора
Бо коли прийде розуміння себе та своєї природи, прийдуть і нові розуміння життя та зовсім інші сенси та цілі, що зроблять життя щасливішим. І, до речі, як у Вас з особистим життям?
---
Як би парадоксально це не звучало, але саме зараз в період кризи я познайомилася с чоловіком, з яким у мене стосунки. До цього часу я досить тривалий час була одна. Мої стосунки - це головна причина, чому я відважилася на зміни. Коли я зрозуміла, що я зовсім без сил через роботу, та ще й без часу і через все це не можу багато часу проводити з чоловіком, я одразу почала думати про новий режим для себе.
психолог онлайн
Насправді, все відбувається вчасно І якщо у Вас саме зараз з'явилися стосунки і саме тепер Ви вирішили звернутися за порадою до психологів щодо свого психо-емоційного стану - Ви вже внутрішньо готові до змін. І це чудово. Тепер справа в знаннях та трансформаційній роботі з застарілими установками та навіюваннями, що допоможе відновленню Ваших внутрішніх сил.