Допоможіть впоратися з незрозумілим для мене станом
Я незнаю, що в мене за стан такий, проте хочу поділитися ним з вами.
Я вже не можу робити вигляд, що в мене все добре.
Останнім часом дуже багато згадують різних позитивних подій, які якраз і є одними із факторів, які впливають на мій емоційний стан (наприклад, коли згадують подію посмішка, а потім така сильна тяга до минулого і біль у душі, ніби хочеться прожити ті емоції і події знову, повернутися у часи коли все було по іншому ).
Другою причиною є те, що я незнаю хто я ;свого призначення- теж не знаю. В який навчальний заклад вступати та на кого. Одним словом - розгубленість.
А ще мене нервують вчителі, постійно потрібно вдавати вигляд, що ти всім задоволений, підлаштовуватися під кожного. Вислуховувати в свою адресу крик на який ти не можеш відповісти, бо потім навіть мови ніякої не може бути про золоту медаль. Загалом я займаюся регулярно призові місця з різних предметів, але коли задаюся питанням, чи мені це потрібно, відповісти не можу.
Мого тата було тяжко поранено на війні, зараз він дома про те коженого разу, як дивлюся в його очі згадують пережиті мною на той момент емоції. І переживала я ці емоції у середині, знову видавала вигляд, що все добре та підтримувала маму . Проте, коли я ходила до школи з запухлими очима, ніхто навіть не запитав там мене, чи все добре(я зараз навчаюся в іншій школі, пішла туди щоб получити повну середню освіту , відчуваю себе там лишньою).
Сім'я у нас велика, але зараз ми залишилися у хаті в трьох.
Подруг у мене немає, окрім моєї старшої сестри. Це можна пояснити тим, що дивлячись на тих псевдо подружок, нікому не можу довіряти.
А також мене супроводжує емоція роздратованості, можу зірватися на одну з небагатьох найдорожчих людей - маму. Слово - вибач, сказати дуже важко.
Ще я боюся плину часу.
І кожного вечора сильний біль стискає серце, що сопроводжується плачем.
Є ще дуже багато різних факторів.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Доброе утро. Спасибо что делитесь здесь на сайте психологов. Действительно, энергозатратно создавать видимость, а не быть собой.
цитата:
Я вже не можу робити вигляд, що в мене все добре.
Похоже, что Вам сложно переживать что-то в настоящем и через воспоминания о хорошем Вы окунаетесь в прошлое, которого уже не существует. Это вызывает тоску, боль как Вы и пишете. Здесь важно научиться все же справляться со своими возникающим чувствами и эмоциями. Я с этим работаю индивидуально.
цитата:
Растерянность это нормально когда не знаешь себя и не видишь своих целей. Также, Вы можете с разрешения родителей обратиться ко мне за психологической поддержкой. Поскольку Вы ещё несовершеннолетняя необходимо разрешение родителей.
цитата:
Хочу Вас поддержать, вы не обязаны мириться и подстраиваться с тем, что Вам не нравится. Но важно этому тоже учиться - конструктивно отстаивать свои границы. Крик это проявление не уважения к личности и вы не обязаны его выслушивать.
цитата:
А ще мене нервують вчителі, постійно потрібно вдавати вигляд, що ти всім задоволений, підлаштовуватися під кожного. Вислуховувати в свою адресу крик на який ти не можеш відповісти, бо потім навіть мови ніякої не може бути про золоту медаль.
Сочувствую Вам. Грустно когда нет эмоционального отклика в школе, от тех людей, которые вас там окружают. Очень жаль. А также поддерживаю, что перешли в другую школу. Вы настойчивая. И имеете полное право на свое место быть там и получить полное среднее образование.
цитата:
Доверять непросто. Да и бывает иногда не нужно. Доверие это то, что важно создать пестепенно со временем из вашего желания. Подруг пока нет, грустно. Но, повторюсь, рекомендую поработать с собой. Вначале стать подругой самой себе.
цитата:
Раздражение, страхи за будущее, ценность времени, с этими темами я работаю как психолог. Буду рада быть Вам полезной. Обращайтесь.
цитата:
Ще я боюся плину часу.
Є ще дуже багато різних факторів.
психолог онлайн
Доброго дня.
Нажаль Ваш ємоційний стан свідчить про велике коло різних проблем. Кожну із них необхідно вирішувати окремо. Робота з психологом допоможе Вам знайти стабілізуючи думки та сформувати безпечні моделі мислення в різних травмуючих обставинах.
Звертайтесь за допомогую до спеціаліста.
Ваша школа теж має психолога, зверніться за допомогою до нього. Це допоможе Вам донести складність ситуації до вашого найближчого оточення. І сформувати шляхи вирішення.