Дитина завжди ходить із закритими вушками.
Як невелика передісторія, и виїхали з окупованої території, і вже півтора року живемо в іншому регіоні країни в маленькому селі. Тут донька пішла в школу, вже другий клас. Останні роки 4 є така проблема з одягом, все повинно бути гладесеньке і м'яке, наче з хутра, байки, велюр(для прикладу), стосується навіть спідньої білизни, якщо вона доторкається і їй не підходить, вона ту річ не вдягне ніколи, це просто можуть бути годинні істерики. Так само з волоссям, зачісками, повинні були бути тугі хвости, коли вже немає куди затягувати, але все одне їй здавалось того не достатньо... Цю проблему ми вирішили стрижкою каре і просто прибирали в маленькі бантики, відкривали вушка. В червні, після закінчення школи, впала зі сходів і зламала ключицю, була в гіпсі, підстригли ще трошки коротше. З того +- моменту не дозволяє відкривати вушка, тільки коли почистити, якщо треба зібрати волосся, то обов'язково повинно залишитись волоссячко, щоб закривало вушка. В інакшому випадку просто починає плакати. Ніякі вмовляння і розмови не діють, чому так сталось, також невідомо. Можливо щось порадите. Дякую.
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Добрий день. Якв відносини в школі та вдома? Чи були діагнози у невропатолога раніше?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Добрый вечер!
цитата:
Як невелика передісторія, и виїхали з окупованої території, і вже півтора року живемо в іншому регіоні країни в маленькому селі
А Вы не пробовали с ней поговорить об этом? Возможно, ребенок сможет Вам больше сказать. Суды по всему, Ваш ребенок очень чувствителен. Это может быть по нескольким причинам, это может быть ее врожденная особенность или в следствие какой-то тревожности и она таким образом защищается. Вы пишите, что Вы переехали с оккупированной территории, а для ребенка это всегда стресс. Возможно, она таким образом защищается от чего-то или есть еще какая-то причина, которую может прояснить на месте психолог. Есть ли там какой-то специалист ?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Павел Леонидович Басанский
Здравствуйте!
Вы описываете повышенную сенсорную чувствительность у ребенка, ранее замечали еще может какие-то другие проявления, подумайте, т.к сейчас обращаете внимание на эти моменты, при достаточно повышенной тревожности у ребенка. Вы к невропатологу обращались?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356309 для Віталія Юріївна
Доброго вечора.
В школі дружить практично з усіма, не конфліктна, навіть коли хтось образить чи зачепить, то промовчить і розкаже мені вдома, бо боїться щоб її не наругали.
Вдома: любить увагу, і бажано на 100% їй. Ще живемо з моїми батьками і моєю сестрою молодшою(11р), а донці 7р. То вони можуть гратись, але частіше сваряться.
До невропатолога не звертались.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356312 для Ольга Владимировна
Добрый вечер. Да, я с ней разговариваю постоянно...
С тактильными проблемами с одеждой уже свыклись, но вот этот момент с закрытием ушек, понимаю что проблема уже глубже..
К сожалению, психологов здесь нет, даже когда приезжают с благотворительных фондов, то только для взрослых.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356313 для Юлия Витальевна
Добрый вечер. К невропатологу не обращались. вот эта повышенная сенсорная чувствительность уже где-то года 4 с одеждой связана была только, смирилась с тем, что бывают такие детки и взрослые которым не все ткани подходят к телу...но вот то что начала запрещать открывать ей ушки, это уже проблема серьёзней на психологическом уровне, я понимаю..
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Здравствуйте!
Это скорей всего просто проявление кожной сверхчувствительности. Такая индивидуальная особенность, и не очень редкая, кстати. Я сам всегда обрезаю все ярлычки на своей одежде и терпеть не могу когда одежда колется)), хотя любую травму или рану воспринимаю и переношу довольно спокойно.
Между прочим, такая особенность часто встречается у гиперактивных (СДВГ) детей и взрослых тоже.
Ваша дочь случайно не гиперактивная (СДВГ)? Есть ли сложности с концентрацией внимания или быстрой отвлекаемостью?
Потому что и 100% внимание к себе, и частые или длительные истерики, и падения-травмы тоже подходят как признаки СДВГ. Не основные, правда, но все же.
психолог онлайн
Доброго дня!
Співчуваю Вам.
Жінкам, загалом, властива більша тактильна чутливість, аніж чоловікам,. А у Вашому випадку, як на мене, до природньої чутливості ще й додалися наслідки стресів від всіх подій, які прийшлося пережити.
У неї на стільки велика внутрішня напруга і бажання контролювати себе, що це перейшло на рівень психо-соматики, тобто, неусвідомлених відчуттів та дій.
Як наприклад, що може бути. Небажання відкривати вуха - намагання чогось не чути. Туго затягнуте волосся, внутрішній контроль та напруга, неможливість хоч на хвилинку розслабитися.
Що робити?
Краще за все, пропрацювати приховані травми з психологом. Бо це повинна бути робота з підсвідомістю, одними порадами навряд чи вдасться повністю зняти симптоми.
До цього, якщо є можливість, дівчинці зайнятися якоюсь творчістю: танці, малювання, ліплення, співи, щоб допомогти їй себе відкрити та виплюснути внутрішній біль... І дуже велика тактовність з Вашого боку. До речі, а як Ви себе почуваєте? Чи вмієте розслаблятися та знімати зайву напругу? Як Ви долає е власні стрес? Бо діти та батьки дуже взаємопов'язані...