Розлучення
Я в шлюбі 6 років. Стосунки стали дуже напружені через побутові проблеми. Чоловік став відстороненим і холодним як ніколи. На мої питання «що сталось», «розкажи мені як є» «ти хочеш розлучитись» нічого не пояснював, казав все добре розлучатись не хочу. Після моїх довгих допитувань зізнався що більше не кохає і живе тільки заради дитини. Але додав що це криза і треба її пережити. Все буде добре. З часом я дізналась що він зраджує. Хоче розлучення. Я не можу це прийняти і відпустити, бо це дуже різка інформація. Ми ніколи не розмовляли в серйоз про розставання .Для мене це шок. Як впоратись з собою, як відпустити і прийняти це. Я налаштована врятувати шлюб, бо ми навіть не спробували, тільки сварились, але розумію що партнер цього не хоче.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Ваш стан зрозумілий. Завершувати стосунки важко. Але розлучення не виникає раптом, йому передує порушення сімейної системи, у якій стає нестерпно існувати всім її членам.
І в деяких випадках розлучення — на жаль, це один із способів вирішити ситуацію, що склалася, в деяких випадках — єдиний.
Але перш ніж прийняти рішення про розлучення, потрібно розібратися в чому виникли проблеми? Що вам заважає знайти вихід із ситуації?
Зробити це краще разом із психологом. Відповіді на ці запитання допоможуть ухвалити рішення, чи варто зберегти шлюб, чи розлучитися. Ви знаходитесь всередині ситуації, у вас багато переживань та емоцій, і складно бути об'єктивною.
Психолог для пари — це можливість отримати погляд із боку, побачити «точку труднощі», почути й зрозуміти одне одного, а вже потім ухвалювати обдумане рішення.
Відредаговано автором 13-12-2023 05:30:11
психолог онлайн
ДОброго часу доби!
Співчуваю...
зрада - це жахливий біль, беззахистність, безпорадність.. і це все відчувається у Вашому дописі.
Є хто з близьких Вам людей, зто підтримує Вас?
цитата:
Я налаштована врятувати шлюб, бо ми навіть не спробували, тільки сварились, але розумію що партнер цього не хоче.
Ви це розумієте чи він це Вам відкрито сказав?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356396 для Наталия Павловна
Він сказав, що у нас всеодно нічого не вийде, бо ми будемо далі сваритись. Він мене більше не кохає і нічого не хоче. Підтримки надаль немає. Є поряд люди, але нажаль вони не зможуть надати потрібну моральну підтримку, або пораду
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356396 для Наталия Павловна
Я поважаю його вибір. І не хочу тиснути. Я просто не очікувала що все настільки погано, бо він мені не казав нічого. Все сталось дуже різко. Я не можу це прийняти і переналаштуватись.
психолог онлайн
Ви можете не приймати того, що трапилось. Адже прийняття - це внутрішній стан. А всередині себе Ви можете залишатись такою, якою є на тепер - не приймати, протестувати, дратуватись, сумувати і т.п. Це все норма. І це ваші реакції. Вони природні. Але є ще зовнішня оболонка подій. Це - про розлучення. Цю процедуру Вам доведеться пройти, навіть якщо всередині Ви цього не приймаєте. Це реальність, даність, з нею не посперечаєшся. На жаль, так склалося у житті, і тут Ви безсилі щось змінити.
Відредаговано автором 13-12-2023 11:49:00
психолог онлайн
Доброго дня!
Співчуваю Вам і повністю Вас підтримую у бажанні зберегти стосунки!.
Кожна сім'я проходить якісь свої випробування, і залишаються разом та стають щасливими лише ті, які зберегли стосунки.
Зараз Ваш чоловік знаходиться у ейфорії закоханості - це як наркоз, під час якого людина не належить собі. Тому всі його наміри розлучитися, насправді, не спрацюють, якщо розлучатися не захочете Ви. Бо життя на боці дружини, а не коханки.
Як на мене, найбільша проблема в тому, що ми не розуміємо на чому будуються гармонічні стосунки. І чим сильніше вбачаємо своє щастя лише один в одному, замикаємося на побуті, тим швидше руйнується сім'я.
Що робити зараз? Навряд чи чоловік захоче з Вами щось обговорювати, бо він Вас не чує. Тому зосередитися потрібно не на тому, щоб фізично його не пустити, а почати з трансформаційної роботи над собою. Ви йому стали не цікаві... Можливо тому, що повірили в нього і стали залежними психо-емоційно від стосунків з ним. Тоді як вірити можна лише в одного Господа Бога, а чоловіка потрібно вміти виховувати. Нічого не потрібно боятися, бо між чоловіком та дружиною є невидимі зв'язки, які набагато потужніші за зовнішнім "канати", навіть якщо здається, що вже кохання пройшло... Пройшла закоханість, а кохання ще тільки чекає, коли Ви пробудитеся, тоді пробудиться і Ваш чоловік. Як тільки Ви почнете наповнюватися енергією щастя та самодостатності ( не плутати з самостійністю), повірте, він одразу побачить Вас.
У Вас, елементарно, не має знань - це перше. І ще... Як склалися стосунки між Вашими батьками? Там були зради?
Відредаговано автором 13-12-2023 14:38:05
психолог онлайн
цитата:
Він сказав, що у нас всеодно нічого не вийде, бо ми будемо далі сваритись. Він мене більше не кохає і нічого не хоче.
І це його відкрита категорична позиція. Нажаль, Ви з цим нічого не вдієте. Навіть якщо вдасця його вмовити щось спробувати відродити - в кінцевому результаті все одно відношення рухнуть. Мені жаль ((
цитата:
Я не можу це прийняти і переналаштуватись.
І от на це варто максимально звернути увагу і над цим попрацювати. Може має сенс передивитися своє оточення? Можливо всеж таки Ви знайдете бодай одну людину, якій змогли б довіритись?
Або обрати фахівця та попрацювати з психологом.
Розлучення - це проживання горя-втрати. На мій погляд та досвід, розулучення набагато складніша, драматичніша і болісніша травма ніж смерть близької людини. Я це пояснюю тим, що при смерті є категорична закінченність, крапка. При розлученні, свідомо чи підсвідомо постраждала сторона крапку не ставить. Є відчуття, що все можна повернути, як було. І це страждання пролонгує і робить перманентним. Важливо саме поставити крапку, навчитися спиратися на себе та на інших людей, що поруч є та побачити перспективу нового життя вже без партнера. Це глибока, неспішна та кропітка робота. Тому ,я б радила провести її саме разом з фахівцем.
Ви не не писали, чи є у Вас діти?
Як Ви розвиваєтесь у професіонаьній сфері?
Чим займаєтесь за для задоволення, яке у Вас хоббі?
психолог онлайн
На жаль, якщо чоловік нічого не хоче, навряд чи можна буде врятувати ваш шлюб.
А прийняти це Ви зможете з часом. Може, з допомогою психолога в особистій терапії.
Дивно, що зміни в ньому Ви почали помічати тільки зараз. Мабуть, раніше неприємного бачити не хотіли.
Саме так і працюють "рожеві окуляри", які зараз впали.