чому я тримаюсь за людей які мені шкодять?
чому я часто тримаюсь за людей які мені не потрібні в житті та шкодять моєму ментальному здоров’ю?
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня!
По-перше, кожен з нас в процессі проживання власного життя рано чи пізно зіштовхується з питаннями взаємодії з оточуючими. Судячи з вашого запросу, Ви чутлива людина, та Вам важливо навчитися будувати відносини з безпекою для свого ментального здоровья, тобто будувати кордони власної психологічної безпеки, та працювати над самооцінкою.
В цьому Вам може допомогти психолог.
Звертайтеся за допомогою! І Вам буде приємніше в цьому житті.
психолог онлайн
Очевидно, Ви тримаєтесь за таких людей тому, що, окрім шкоди для Вас, вони несуть ще якісь позитивні моменти. І заради цього позитиву Ви вибираєте з ними бути
психолог онлайн
Можливо такий патерн поведінки вам просто знайомий і сприймається вами як зрозумілий. Хто з рідних подібним чином так ставився? І яку потребу ви хочете отримати спілкуючись з такими людьми? Вам треба працювати з самоцінністю, з розумінням власних кордонів та пропрацювати питання власної агресії. Часто подавлена агресія є причиною токсичних аб‘юзивних стосунків, коли людина зустрічається з цим не всередині, а зовні. Безсилля породжує насилля, а розуміння власної агресії це порочне коло розриває.
Рекомендую вам роботу з психологом!