Розлучення
Доброго вечора
Х чоловіком прожили 5років,разом - майже ,7. Є син. Проживаємо окремо, планую розлучитися. Причина - пияцтво періодично та борги (ігри)/крадіжки речей і грошей вдома.
Я прийняла рішення,я його не зміню.
Морально дуже важко,звісно. Тим паче мала дитина...запитує про тата. А от і питання....
Тато не телефонує і не пише. Після того як попросила піти, таке враження що людина звільнилася і тільки цього чекала. Мені здається наче спеціально робилось все по максимуму боляче,аби вивести мене і щоб я таки перервала відносини.
Прикро за сина...надзвичайно неприємно та болісно,що чоловік не шукає з ним зв'язку та не цікавиться його життям (у малого є телефон окремий) Притримуюсь міфу,що тато в командировці. Не знаю як далі....
Один раз висказалась йому і одразу ж знайшов час на дзвінок дитині. Після - знов тиша.
Чому така поведінка?
Чесно кажучи, очікувала трішки іншого,що людина буде намагатися виправити все, вибачатиметься і т.д.
А бачу лише дно(
Не розумію ні ставлення до себе,ні до дитини.
Виходить весь час було просто зручно,не більше?
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Доброї ночі!
Ви вибрали собі в чоловіки незрілу людину. І дивно, що не помічали, не розуміли цього раніше. Бо ці прояви:
цитата:
пияцтво періодично та борги (ігри)/крадіжки речей і грошей вдома
як раз і говорять про його незрілість. А для такої людини властиві імпульсивність (коли захотів або коли згадав - подзвонив, а не згадав чи не захотів - зрозуміло що) та безвідповідальність - і за свої вчинки, і за тих, хто від них залежить - дітей, дружин тощо.
Так що чекати тут нема чого.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Вітаю. Прикро, що ви проживаєте важкий період.
Ви були у стосунках з залежною людиною:
цитата:
Причина - пияцтво періодично та борги (ігри)/крадіжки речей і грошей вдома.
А ви дотримувались співзалежної поведінки:
цитата:
Ваша увага і очікування були орієнтовані на нього. Від його дій та вчинків залежить ваше самопочуття.
Реальність така:
цитата:
Виходить весь час було просто зручно,не більше?
Але в цьому є великий плюс. Лише тоді коли ми усвідомлюємо реальний стан речей, приймаємо ту точку в якій знаходимось, ми можемо щось змінити. Для себе звичайно. Які мої цілі? Куди я рухаюсь? Як я хочу жити і з ким? Не орієнтуючись на іншого і не очікуючи змін з його боку. А беру відповідальність за свої зміни на себе. Насправді це приємний процес- керувати своїм життям і втілювати зміни самостійно. Почніть терапію зі спеціалістом, і якісні зміни незабаряться.
психолог онлайн
Ми не знаємо відповіді на питання чому. Адже це про іншу людину. А психолог не працює про іншу людину. Він може працювати лише про Вас - про ваші почуття, ваші плани, наміри, цілі, утруднення. Психолог працює з тим, хто звернувся, в даному випадку з Вами. Якщо у Вас є запитання, задайте їх про себе, а не про вашого чоловіка
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
цитата:
Виходить весь час було просто зручно,не більше?
Може, й так. А, скоріше за все, він інакше не може. Не вміє. Не готовий. Не здатний. Тобто недозрілий і слабкий. І через це все ЗАЛЕЖНИЙ
цитата:
пияцтво періодично та борги (ігри)/крадіжки речей і грошей вдома.
Тобто психічно і психологічно хворий.
Однак Вам від цього не легше.
цитата:
Виходить, що очікували марно.
Щоби людина намагалась щось змінити, в неї має прокинутись усвідомлення кризи, в яку втрапила, і бажання жити повноцінним життям. Як бачимо, у Вашого чоловіка ані першого, ані другого нема.
На жаль, нема.
Відчувається, що Ви розгублені. І розчаровані, адже сподівання не виправдовуються. І шлюб розбився на друзки. Проте життя на цьому не завершується(!)
Спочатку варто пройти складний період проживання усіх поточних емоцій і почуттів.
Зрештою, прийняти нову, змінену реальність.
І відчути себе в тій реальності. Як жити? У що вірити? Як ставитись до себе? Що казати синові про батька?
Щоби не травмувати дитину і не закладати в її свідомость негатив та агресію до тата, напевно, варто не спотворювати реальний стан справ (про відрядження), а казати щось на кшталт того, що батько перебуває у дуже складному стані. До того ж, на жаль, він є досить слабким за характером і тому не готовим приділяти потрібну увагу синові.
психолог онлайн
Сумно і прикро, що у вас немає надійного чоловіка, а у сина турботливого тата. У вас є припущення, що він це робив навмисно проти вас і ви чекаєте виправдань і змін.Вони на жаль при хворобі неможливі так швидко. Цього хочете ви, а не він.. Ваш чоловік сам як дитина і не може собі дати раду. Не може залежна людина сама про себе турбуватись… Ваші стосунки з чоловіком - це ваші стосунки, чоловіка з сином - це їх. Важливо свій контекст образ не передавати дитині. Я рекомендую вам курс психотерапії, щоб пережити цю травматичну ситуацію! Співчуваю та бажаю віднайти сили жити далі!