Як висловлювати Агресію?і
Я давно дізналась що не вмію правильно висловлювати Злість. Вся ця агресія переходить у аутоагресію яка псує мені життя. Я розумію що маю якось це виправити але я незнаю «правильно» шляху прояву таких емоцій. Зазвичай це має бути крик або інші звичні шляхи але вони для мене занадто неправильні і я б хотіла дізнатись як правильно проявляти злість та агресію.
ЧЕРЕЩ відсутність такого вміння я не вмію себе захистити та прошу хах вск у інших, я стаю «трійкою» в руках інших хто «наказує» мені що робити і не можу дати відсіч.
На моб думку такий блок з’явився через те що у моєму житті був булінг і коли я проявляла злість по відношенню до агресорів вони висміювали мене та я не відчувала що змогла захистити себе, я тільки занурювала себе в ще більші страждання і саме тому зараз я боюсь що моя зліть може призвести до більших проблем
На що мені варто звернути увагу в цій ситуації і як правильно взагалі висловлювати агресію?
Дякую)
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Зразу не відповіси, тому що питання треба вивчати. Я не знаю ваших реакцій, вашого стилю, вашого досвіду і вашої історії життя. Також я Вас не чую і не бачу візуально. Справа в тому, що коли запит надходить про те, як правильно проявляти емоції, я маю бачити, як ці емоції у Вас представлені ВЖИВУ. Як мінімум це для онлайн-зустрічей, а не для переписки, як ось тут. Думаю, для Вас буде корисним поведінковий тренінг з живою присутністю - і вже на ньому відпрацьовувати свої реакції.
Відредаговано автором 23-12-2023 22:04:28
психолог онлайн
Колега вам уже все пояснила.
Додам, що у вас немає навичок саморегуляції. Цьому треба навчитися.
І, звичайно, потрібна допомога психолога.