Відносини з дівчиною доводять мене до депресії
Ситуація така що моя дівчина в депресії, (хоч і почала ходити до психолога, я вмовив її, але недавно в її сімї сталась шокова подія, мама ледве не зарізала тата, обоє вони алкоголіки.) Дівчина повністю на моєму забезпеченні, вона нічого від мене не вимагає особливого, але і сама через свій стан вже 6 місяць підряд не може влаштувати своє життя, ніде не навчається не працює, але весь цей час вона хотіла влаштуватись на роботу наприклад, і деякий час працювала, але потім звільнялась бо досвіду або навиків у неї мало, з однієї сторони я бачу її старання, але з іншої я розумію що вона ще не сепарувалась від батьків, і їх алкоголізм морально її вбиває, навіть уявити не міг який пласт проблем за собою тягне ця проблема, і сам я почав більше випивати, декілька разів на тиждень, щоб хоч якось погасити стресс, ми майже завжди знаходимося в одній кімнаті, я віддалено працюю, вона робить хатні справи, готує їжу або прокрастинує, але соціалізації ніякої бо вона переїхала в інше місто до мене, я сам звісно винен у тому що в мене виявились не виправданні очікування з приводу цієї людини, мені здається що я хочу завершити відносини але не можу, бо у неї немає коштів, і друзів у місті, до батьків вона не поїде тому що це ще гірше. Думаю всі ці проблеми що вона принесла повністю вбили бажання мати справу з цією людиною, мені просто хочеться самотності, але я не можу завершити відносини, бо їй нема куді іти вона не скмостійна і їй 18. Я незнаю чому продлеми і депресія іншої людини впливає і а мене так сильно, і тепер я незнаю як завершити ці відносини, адже одна справа коли людині є куди іти і ви розходитесь мирно, а коли їй 18 і нема куди іти це зовсім інша справа. Думаю моя їй постійна допомога і її залежність від мене матеріально перевели відносини більше в форму батьківсько-дитячих, тобто я відчуваю що вона ще багато чого незнає через свій вік хоч і старається, але це нарушає моє самопочуття, роботу, те шо в мене постійні болі у шлунку через стресс, і я дійсно хотів би якоїсь перерви, але вона цього не розуміє, хоча всеодно їй нікуди іти і ні до кого, я незнаю як їй допомогти ще більше, і я готовий їй допомогти, але думаю коши вона все таки зможе про себе подбати я точно завершу ці відносини, бо непорозуміння і конфліктів в них було декілька, хоча ми їх вирішували. Я незнаю що мені робити і як себе зрозуміти, не путаючи власні бажання та інтереси з жалістю.
Дякую за ваші відповіді ❤
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый вечер!
цитата:
Ситуація така що моя дівчина в депресії, (хоч і почала ходити до психолога, я вмовив її, але недавно в її сімї сталась шокова подія, мама ледве не зарізала тата, обоє вони алкоголіки.) Дівчина повністю на моєму забезпеченні, вона нічого від мене не вимагає особливого, але і сама через свій стан вже 6 місяць підряд не може влаштувати своє життя, ніде не навчається не працює, але весь цей час вона хотіла влаштуватись на роботу наприклад, і деякий час працювала, але потім звільнялась бо досвіду або навиків у неї мало, з однієї сторони я бачу її старання, але з іншої я розумію що вона ще не сепарувалась від батьків, і їх алкоголізм морально її вбиває
Если у девушки депрессия, то стоит обратиться к неврологу или врачу психиатру за помощью, потому что этот диагноз может поставить только врач психиатр.
Вы сейчас попали в созависимые отношения. Скажите, а Вам это зачем? Вы не можете быть в роли родителя для своей девушки. Она же как-то жила до Вас.
цитата:
Думаю моя їй постійна допомога і її залежність від мене матеріально перевели відносини більше в форму батьківсько-дитячих, тобто я відчуваю що вона ще багато чого незнає через свій вік хоч і старається, але це нарушає моє самопочуття, роботу, те шо в мене постійні болі у шлунку через стресс, і я дійсно хотів би якоїсь перерви, але вона цього не розуміє, хоча всеодно їй нікуди іти і ні до кого, я незнаю як їй допомогти ще більше, і я готовий їй допомогти, але думаю коши вона все таки зможе про себе подбати я точно завершу ці відносини, бо непорозуміння і конфліктів в них було декілька, хоча ми їх вирішували. Я незнаю що мені робити і як себе зрозуміти, не путаючи власні бажання та інтереси з жалістю
Дело в том, что Вы это действительно можете чувствовать и переживать вместе с ней. Как давно Вы находитесь в отношениях? Что значит родители алкоголики? Какая степень? Вы не можете быть родителем для нее, Вы ищите отношения для себя, в которых Вы оба будете себя нормально чувствовать и развиваться. Если Вы готовы разорвать отношения, то стоит это обсудить с девушкой. Это ответственность девушки и ее родителей, но не Ваша.
Відредаговано автором 25-12-2023 20:01:42
психолог онлайн
Олена Миколаївна Рижа
Доброго вечора!
цитата:
Думаю моя їй постійна допомога і її залежність від мене матеріально перевели відносини більше в форму батьківсько-дитячих
Мені здається, Ви більш-менш адекватно оцінюєте ситуацію. І свій внесок в її створення, що також важливо. Натомість питання, що робити далі, враховуючи
цитата:
це нарушає моє самопочуття, роботу, те шо в мене постійні болі у шлунку через стресс
?
цитата:
і я дійсно хотів би якоїсь перерви
Які є варіанти цей задум реалізувати?
цитата:
але вона цього не розуміє
А навіщо це їй? - Ви ж її прихистили, щось, напевно, обіцяли. І, мабуть, приручили.
цитата:
хоча всеодно їй нікуди іти і ні до кого
Це не Ваша відповідальність, бо Ви їй не батько.
цитата:
я незнаю як їй допомогти ще більше, і я готовий їй допомогти
Чим саме Ви можете допомогти. І актуальне питання, на скільки ще вистачить Вашіх сил і здоров'я?
цитата:
думаю коши вона все таки зможе про себе подбати я точно завершу ці відносини
Ще раз перечитайте написане Вами про неї, про її спосіб життя і таке інше... То коли вона зможе про себе подбати?
цитата:
Я незнаю що мені робити і як себе зрозуміти, не путаючи власні бажання та інтереси з жалістю.
Отож воно і є - не плутати. А наразі, виходить, дещо плутаєте.
Тому спробуйте провести тверезо реальну межу - де завершується Ваша відповідальність, а де починається відповідальність дівчини.
психолог онлайн
Вітання.
Скоріше за все Ви потрапили в трикутник - жертва+ кривдник+рятівник.
Думаю, здогадалися, хто в цій фігурі Ви.
Спробуйте розгледіти ситуацію під іншим кутом:бачити, коли вами намагаються маніпулювати, і не скочуватися в мильну оперу виснажливих стосунків. Не грайте нав’язувані вам ролі, вмійте встати і піти, коли бачите, що справа нечиста й виснажує Вас.
психолог онлайн
Так, Ви занадто багато на себе взяли.
І не потягнули цю ношу.
Бо вона "не Ваша". А як її скинути?
Поки що ніяк. Бо дівчина в цей період безпорадна. Хоча може є й інші варіанти, де і з ким вона може жити?
Але, на цей час, при можливості, я радив би Вам пожити окремо від неї (знайомі, друзі, родичі) - може є така можливість?
Чи поїхати відпочити десь? Ви ж працюєте онлайн, то різниці особливої не буде, де Ви знаходитесь.