Хлопець часто спілкується з колишньою
Вітаю! Зустрічаюсь з хлопцем кілька місяців, більшу частину часу — на відстані, бо по контракту переїхала на пару місяців в іншу країну. Він спілкується раз-пару разів на тиждень з колишньою, бо вона працює пару років на нього на аутсорс. Коли я була поряд, вона могла зателефонувати після 21:00.
Мені вкрай це неприємно. Я з колишнім не спілкуюсь, хоча ми розійшлися друзями, бо вважаю це недоцільним, раз я у нинішніх відносинах. Він трохи розповідав про їхні стосунки та я бачила її на робочій сторінці його бізнеса на відео.
Вперше в житті відчуваю ревнощі. З колишнім хлопцем я була спокійна на 200% і не знала цього відчуття. Хоча ми теж часто були на відстані.
Він не планує шукати іншого спеціаліста (я сказала, що відчуваю). Аргументуючи, що вона надає дешевше послуги і знається на темі роботи.
На останньому відео у соц мережах вона знову присутня у відео поряд з хлопцем і жартуючи з ним.
Мене це обурює. І внутрішні механізми намагаються мене захистити, і я обираю тактику віддалитися від нього, щоб не страждати (бо мої розмови нічим не завершуються).
У мене внутрішнє протистояння: чи то я непрогресивна ревнивиця (хоча я все розумію: бізнес, фінансова вигода і тд), чи це нормальна реакція на таку ситуацію. Мені настільки це «неприємно», що я в пориві думаю про завершення стосунків.
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Зустрічаюсь з хлопцем кілька місяців, більшу частину часу — на відстані, бо по контракту переїхала на пару місяців в іншу країну. Він спілкується раз-пару разів на тиждень з колишньою, бо вона працює пару років на нього на аутсорс. Коли я була поряд, вона могла зателефонувати після 21:00.
Мені вкрай це неприємно.
Если Вам это неприятно, то стоит озвучить это ему. Конечно, отношения на расстоянии часто приводят к недоверию и недопониманию.
цитата:
Как Вы говорите, то у них есть бизнес интересы, но звонки в вечернее время он сам позволяет. Какую помощь от психологов Вы бы хотели получить?
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Мені вкрай це неприємно.
цитата:
психолог онлайн
Доброї ночі!
цитата:
Мені нacтільки це «непpиємнo», щo я в пopиві думaю npo зaвеpшення cтocунків.
Є сенс чесно проговорити це хлопцю. Щоб зрозуміти, наскільки важливі для нього ваші стосунки? І щоб він мав це на увазі.
Але є ризик, якщо виявиться, що не настільки вони важливі як економічна вигода та зручність.
Готові ризикнути?
Бо, чесно кажучи, іншого виходу з ситуації я не бачу. Саме по собі воно не завершиться, а жити з цим Ви вже не витримуєте...
Відредаговано автором 02-01-2024 02:26:35
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Мене це обурює.
Співчуваю Вам. Натомість варто прояснити, що саме Вас обурює: той факт, що колишня присутня в житті/бізнесі хлопця? те, що Ваші з ним розмови нічим не завершуються? або сам факт ревнощів?
До речі, яке реагування від хлопця було б для Вас бажаним?
цитата:
У мене внутрішнє протистояння: чи то я непрогресивна ревнивиця (хоча я все розумію: бізнес, фінансова вигода і тд), чи це нормальна реакція на таку ситуацію.
Може бути ані перше, ані друге, між іншим.
Пропоную подивитись на реальну сторону ситуації. Які загрози для стосунків бачите?
Наявність на зовнішньому фоні колишньої якось негативно позначається на Вашіх стосунках з хлопцем?
Ревнощі для Вас - це про невпененість в собі? Про страх втратити стосунки? Про що?