Не можу вибратися з токсичних стосунків
Мені зовсім немає з ким поділитися цією проблемою і отримати пораду без осуду. 4 роки назад я познайомилася з чоловіком, який був одружений і запропонував мені стосунки. Я йому відмовила, тому що подібного роду стосунки мені були не цікаві. З цього моменту почався мій жах. Біля року він вмовляв мене і не давав проходу (ми повʼязані по роботі, тому часто бачилися), я відмовляла. Але одного разу він прийшов до мене і сказав, що все усвідомив, він любить тільки мене і розлучається і я вирішила спробувати. Він робив мені безліч компліментів, писав вірші, все здавалося ідеально, як буває у книжках. Але через деякий час він різко повідомив, що знову все усвідомив і кохає він все ж дружину. Через декілька днів знову зʼявився із зізнаннями у нереальному коханні. І подібні ситуації повторювалась десь близько року. За цей час я безліч разів завершувала ці стосунки, але кожен раз він повертав мене зізнаннями, подарунками і якимись діями (типу пошуку спільного житла). Ми зіштовхувалися із його дружиною, так як він їй розповів через кого хоче розлучення. З часом він все менше і менше вибачався і тільки жорсткіше ставали його вихідки. Тоді на одну із ситуацій де він черговий раз зрозумів, що я йому не потрібна я знайшла сили в собі дуже різко його послати і не йти більше на контакт. За цей час не спілкування (десь рік) він налагодив стосунки з дружиною. Але все ж час від часу намагався дзвонити мені. Спочатку я ставилась вороже, але через рік-півтора мені ставало шкода його, що я його ображаю, він цікавиться як у мене справи, а я так відношусь… ну і ось ще через 9 місяців такої «дружби» (де я то неймовірно цікава, то зі мною нема про що йому розмовляти) це виявилась не дружба. І тепер він знову вмовляє мене на стосунки, тільки на умовах, що він ніколи не розлучиться, тому що на його думку я не готова до серйозних стосунків і все одно крім нього ні з ким бути більше не зможу, тільки він мені близький і мені потрібно прийняти таку свою долю.Це настільки принизливо чути такі пропозиції. Я знову звісно послала його, але мені дуже погано. Я сама винна, що кожен раз починаю спілкування з людиною, яка дуже погано до мене відноситься. Ще й той факт, що він одружений робить із мене дуже погану людину. Я дуже хочу щоб усе це закінчилось, але мені дуже страшно уявити, що ми не будемо спілкуватися, в мене почалися навіть панічні атаки і зник нормальний сон. У мене просто не виходить не взяти слухавку. Пишу це і дуже боюсь осуду, це взагалі можливо пережити і жити нормальне життя?
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ольга Владимировна Головченко
Аліна, одружені чоловіки досить часто бувають привабливими. Але у стосунках з ними жінки програють більше, ніж отримують.
В абсолютній більшості випадків одружений чоловік, який має стосунки на стороні, бачить у своїй супутниці щось типу сміттєвого контейнера для зливу переживань.
Чоловік, якому некомфортно у своїй сім'ї, з неї йде. Якщо цього не відбувається, це означає, шо у сім'ї він отримує багато, але певні потреби не закриті. Найчастіше це потреби у розумінні, підтримці та турботі. Ще один головний чинник – фізична близькість. Не отримуючи всього цього чи чогось одного, чоловіки найчастіше заводять собі другу жінку.
Виникає питання, ким тут є Ви як його друга жінка? Психологом, тілом задоволення фізіологічних потреб, запасним варіантом.
Ваше ставлення до цього чоловіка - це невротична любов жінки з низькою самооцінкою.
Найсумніше, що це явна ознака нелюбові до себе. Тому що здорові стосунки і любов включають взаємність в обов'язковому порядку.
Про яку любов може йтися, коли Ваша роль зводиться до використання для задоволення певних потреб? Емоційно самодостатні жінки огризками не задовольняються.
Ваш чоловік безвідповідальний і це потрібно прийняти. Я не хочу вас образити, але речі потрібно називати своїми іменами. Якщо вам подобаються такі чоловіки, чому б ні.
Відредаговано автором 07-01-2024 01:40:34
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрый вечер, Алина!
цитата:
Мені зовсім немає з ким поділитися цією проблемою і отримати пораду без осуду. 4 роки назад я познайомилася з чоловіком, який був одружений і запропонував мені стосунки. Я йому відмовила, тому що подібного роду стосунки мені були не цікаві.
Как Вы правильно заметили, эти отношения для Вас токсичные, поэтому из них очень сложно выйти.
цитата:
Ще й той факт, що він одружений робить із мене дуже погану людину. Я дуже хочу щоб усе це закінчилось, але мені дуже страшно уявити, що ми не будемо спілкуватися, в мене почалися навіть панічні атаки і зник нормальний сон. У мене просто не виходить не взяти слухавку. Пишу це і дуже боюсь осуду, це взагалі можливо пережити і жити нормальне життя?
Вам нужно позаботиться о себе. Он не готов строить с Вами отношения, потому что у него есть другие. Вам нужно позаботиться о себе. В таком случае, лучше обратиться индивидуально за терапией, чтобы Вы могли разобраться в том, что происходит. Какие у Вас били отношения с Вашими родителями?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ольга Владимировна Головченко
Добрий вечір.
цитата:
все одно крім нього ні з ким бути більше не зможу, тільки він мені близький і мені потрібно прийняти таку свою долю.Це настільки принизливо чути такі пропозиції.
Знаєте, толерантною мовою скажу, що ця людина чудовисько. Його дії (за вашим описом) спрямовані на знищення вашої самооцінки,шо дозволить взяти владу над вами.
цитата:
Я знову звісно послала його, але мені дуже погано.
Ви велика молодець! І я співчуваю вашому "погано".
цитата:
Я дуже хочу щоб усе це закінчилось, але мені дуже страшно уявити, що ми не будемо спілкуватися, в мене почалися навіть панічні атаки і зник нормальний сон. У мене просто не виходить не взяти слухавку
Це само не закінчиться, вам варто заручитися підтримкою, наприклад психотерапевта.
цитата:
Пишу це і дуже боюсь осуду, це взагалі можливо пережити і жити нормальне життя?
Насправді, ваш страх осуду - це якась ваша особиста больова точка, бо у вашій цій ситуації - в мене виникає злість до тієї людини, яка переслідує дівчину, захоплює, а потім ще вирішує за вас майбутнє.
Звертайтеся в індивідуальну роботу. З цього є вихід.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358006 для Ольга Владимировна
С родителями были близкие и доверительные отношения и сейчас такими остаются. Меня всегда поддерживали, участвовали в моей жизни. Но естественно не без подводных камней, например, с ними данной ситуацией я не смогу поделиться. Потому что мне кажется от них я в первую очередь столкнусь с осуждением, потому что отец поддерживает традиционные ценности и делит в этом плане все на черное и белое. Для него я наверное буду той кто лезет в чужую семью. Меня всегда воспитывали, что все должно быть по правилам. Хорошо учиться (типо почему 11, а не 12), поступить, закончить университет. Сейчас на меня давят, что я должна выйти замуж. Меня это очень злит, потому что давит на больную точку. Как пример. Мы естественно, изредка спорим или ссоримся и тогда от них может проскочить, что если я не поменяю свой характер, то навсегда останусь одна. Я вроде и не отношусь к этому серьезно, но получается, что мне все говорят одно и тоже, что родители, что тот мужчина, типо со мной что-то не так. И если честно я иногда задумываюсь, но стараюсь отгонять от себя эти мысли.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358007 для Віталія Юріївна
Дякую Вам за підтримку!
На тему осуду, так це правда, що це больова точка. Я просто росла в традиційній, так мовити, сімʼї, де подібні відносини різко засуджувались.
Плюс до всього, для подруг, які трохи знають про цю ситуацію, я просто слабкохарактерна, що не можу вирішити таку просту на їх погляд ситуацію і це також засуджується.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Аліна, страх осуду - це одна проблема, пов'язана з батьківським вихованням та залежністю від татових моральних норм. А друга - це психологічна залежність від цього чоловіка. Звісно, що вони пов'язані між собою. Обидви про залежність. А це тема на психотерапію з психологом. Самостійно з подібного не вибираються.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358005 для Ирина Константиновна
Дякую, я це все розумію.
І для відносин цей чоловік для мене не є привабливим і коханням я б на сьогоднішній день це не назвала.
Я навпаки відчуваю відразу від цієї ситуації, я навіть можу це все завершити. Але не можу потім не повернутися
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358005 для Ирина Константиновна
Дякую, я це все розумію.
психолог онлайн
цитата:
слабкохарактерна, що не можу вирішити таку просту на їх погляд ситуацію і це також засуджується.
Це не є проста ситуація. Будуйте кордони, зміцнюйте їх, міняйте оточення. Потурбуйтеся про себе.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Це нормально, що Ви можете йти та повертатися. Що Вам важко ухвалити остаточне рішення. Що у Вас є ще надія на збереження стосунків.
А для чого у Вашому житті такий чоловік, від якого Ви йдете і до якого повертаєтеся?
Яке Ви бачите своє життя через 5 років?
Поруч із ним спокійно, затишно, безпечно чи як на вулкані, де будь-якої миті може статися виверження лави?
Відповіді на ці питання допоможуть вам прояснити свою ситуацію та намітити шляхи вирішення своїх проблем.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
"Хорошая девочка" не может НЕ ВЕРНУТЬСЯ. Потому что она должна быть по сути своей роли наивной, доверчивой и послушной. Выход из ситуации там же, где и вход - в отношениях с папой и исполнении роли "хорошей девочки" в 25!!! лет. Цель: ВЗРОСЛЕНИЕ и СЕПАРАЦИЯ. Иначе вечно в зависимых психологически "девочках".
Повторюсь: решаемо ТОЛЬКО в психотерапии. А не в уговаривании психологов бросить противного. Так это не работает.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ольга Владимировна Головченко
Доброго ранку, Аліно!
Як же Ви праві у власному визаченні!
цитата:
Очевидно, в основі Вашої прив'язаності лежить ПОТРЕБА. Потреба відчувати ті емоції, до яких звикли з дитинтства(!) Саме вони сформували нинішній сценарій.
Емоції, насправді, погані - ті, що пригнічуюють і змушуюють сумніватись у власній ЦІННОСТІ(!) Яскравий приклад - оте батькове - чому 11, а не 12(!)
цитата:
Схоже, що відбувається певний перенос дитячих почуттів до батька на цього негідника і обов'язок не зрадити образ батька в його особі(!)
На жаль, так сталося, що у цій моделі всього краплина усвідомлення і на противагу їй сила-силенна несвідомого потужного мотиву повторювати емоційний досвід дитинтства.
Реально допомогти Вам скинути "кайданки несвободи" може психотерапія, тобто отримання зовсім іншого відчуття себе в підтримуючому, зацікавленому контакті.