Відносини чи емоційна вимотаність
Є відносинах менше року місяці 8 стосунки на відстані , бачились 1 раз
І я привязалась до людини , а людина ще більше до мене , але я не знаю чи я хочу бути з цією людиною , ніби не поганий , проблем сильних нема зним , але я важко себе почуваю , бо не хочу бути в цих відносинах , і суть в тому що за 3 роки до мене домагались ( перші відносини ) через пару місяців померла близька людина , почалась війна і це все так дало по психіці в мене є параноя , є страх втратити батьків і на дуже хворому рівні , і я мала недавно дуже важку хворобу
І я не можу зрозуміти , чому я хочу якісь мірі закінчити відносини
З одної сторони він нормальний
Другої сторони я не відчуваю його своїм хлопцем
І ще в додаток я дуже емоційно вимоталась , я просто не розумію чому я хочу закінчити ці відносини
Чи через те що багато чого навалилось і я просто хочу побути на самоті
Чи це він просто не моя людина
Бо спілкуватись зним ок як з другом але зараз в любовному плані мені важко його розглядати , відчуваю від нього якусь дитячість , що мені треба партнер зріліший
Просто я боюсь вдруг я його кину а він був тою людиною і я вже не буду мати відносин , а потім поступають думки а вдруг я до 27 зустріну зрілу людину а я вже буду зним відносинах
Я не підтримую зраду і я ніколи не буду зраджувати , але навіть зовні я чомусь заглядаю на інших хлопців але потім картаю себе
Я просто не можу зрозуміти , чи мені це через те що я зним не можу бути бо він не та людина
Чи через купу психологічних проблем і мені просто треба детокс і встановити свою психіку
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго ранку, Ілоно!
цитата:
Схиляюсь до думки, яку Ви наприкікнці свого посту висловили.
Потрібно відновити душевну рівновагу, усвідомити свої справжні бажання і нагальні потреби , а вже потім розібратись в своїх почуттях.
Натомість очевидно, що на Ваш настрій і ту невизначеність, про яку написали, впливало і продовжує впливати багато суттєвих чинників. Домагання в минулому, втрата близкьої людини, війна, переживання за батьків, емоційна втома, а тут ще нові стосунки.
Запитайте себе і почуйте відповідь:
Для чого ці стосунки? Може, є бажання захисту від проблем? Потреба в підтримці в увазі з боку хлопців? Щоб було "як у всіх"?
В усякому разі кохання - того щирого і світлого почуття - у Ваших словах я не вловив і не відчув. Зате помітно багато раціональних міркувань і суджень.
цитата:
Стою на переконанні, що людина робить собі погано, коли йде проти власних бажань і не слухає себе.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
Как Вы думаете по какой причине Вы сейчас себе ставите этот вопрос, и вынуждаете себя к выбору?
У Вас есть на данном этапе жизни потребность в поддержке и более серьезном отношении, желание получить не только поддержку, но и опору!
Как будет в будущем неизвестно никому, кого встретите, чего на самом деле захотите на какой-т определенный момент своей жизни, будет зависеть от той потребности, которая будет фигурировать на определенном этапе жизни!
Бо спілкуватись зним ок як з другом але зараз в любовному плані мені важко його розглядати , відчуваю від нього якусь дитячість , що мені треба партнер зріліший" Вы пишите выше, виделись одни раз, и поддерживаете отношения на расстоянии, почему сейчас решили выбирать между любовными отношениями и дружбой, почему на нынешнем этапе не можете оставить дружеские отношения, ведь Вы описывали в основном виртуальное общение!