Чоловік не дає розлучитись. Завжди шантажує, а я вірю і не хочу брати гріх на душу
как быть? С мужем живем более 15 лет вместе. У нас есть прерасная дочь. Все было идеально до рождения ребёнка. Все вместе, везде вместе. Любовь никак иначе. Спустя три года начались ссоры, из-за того, что я хочу поехать в другой город к родителям. Через скандалы, оры, я еду. После возвращаюсь и все хорошо.... И так начало происходить регулярно.... Этл все в один момент меня достало и я предложила развестись. При том, что я не работала, вся домашняя работа, ребёнок, подработки на мне... Как ребёнку исполнилось 9 мес я начала подрабатывать. Дома. Целый день сама с ребёнком. Пол ночи я работала. Меня не во что не ставили. Так, принеси, продай, отойди не мешай. Как Только я решилась на этот шаг развестись, он стал идеальным. Потом война.. Потом устаканилось. Сейчас обратно. Орет хочет развод, в итоге, начинает меня шантажировать, то разобьюсь, то пойду добровольцем в направлении горячих точек. Мол как мне больше нравится быть вдовой или разведенкой.... И т.д. Я устала. Я морально не выдерживаю. Свекровь умоляет не покидать его.. Мол пропадает. А я с ним пропадаю. У меня уже не осталось чувств к нему. Как быть. Ребёнок любит отца и просит жить вместе, нл кто подумает обо мне???
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Лиза, чем может быть полезны?
психолог онлайн
Лиза, доброго времени суток!
Сочувствую Вам. Вы оказались в непростых отношениях.
Чтобы Вам помочь, давайте попробуем конкретизировать некоторые важные моменты.
цитата:
За что грех?
Вы несёте ответственность за решения других взрослых людей?
Что значит "муж не даёт развестись" - как именно он не даёт (кроме шантажа)?
цитата:
Ребёнок любит отца и просит жить вместе
Сколько лет дочери?
цитата:
нл кто подумает обо мне???
А кто, на Ваш взгляд, должен думать о Вас в первую очередь?
Доповнення від автора
Він давить на мене, зная, що я дуже чутлива особа. І не залишу його, якщо він буде говорити, про смерть, буде плакати....
Не дає мені розлучення в плані шантажу, потім обіцяє що все виправить, так як кохає і не хоче мене втрачати. Давить нашим минулим. Що не все було так погано. Кричав, що дитину не віддасть мені. Бо я безробітня, нічого в мене нема і я ніхто.
Доньці 8 років, але раніше коли я подала заяву до суду про розлучення, я поговорила з нею, пояснила. Тим паче, що чоловік при доньці міг матюкатися і кричати на мене, доводячи мене до сліз. Але вона все одно тягне руку за ним.
Я розумію, що тільки я попіклуюсь про себе і подумаю про себе. Але в голові якось все інакше
психолог онлайн
цитата:
я дуже чутлива особа. І не залишу його, якщо
Хто несе відповідальність та має працювати над чутливістю та адекватним сприйняттям?
Хто несе відповідальність за прийняття рішення?
цитата:
Не дає мені розлучення в плані шантажу
Тобто Ви можете подати на розлучення в любий момент, але цього не робите?
цитата:
Доньці 8 років
діти моють своє уявлення та сприйняття батьків поодинці і як пару. Якщо між нею та батьком добрі, дружні стосунки - він для неї найкращий батько. І це нормально. І дитині це важливо говорити: "у тебе найкращий батько, але у мене .... чоловік. Ваші взаємовідношення залишаться. Але наші взаємовідношення, між мною та чоловіком вже неможливі.." чи якось так. Тобто для дитини важливо доносити ріщницю між її стосунками з батьком і Вашими стосунками з чоловіком. Хочек це не допоможе і не звільнить її від страждання через розлучення. Для дітей в будь якому віці це дуже болісно.
цитата:
Ось чому і має сенс пропрацювати з фахівцем. Бо, скоріш за все, у Вас не сформована самоцінність і як наслідок відповідальність за головну людину в Вашому житті - за себе. Це все бере коріння в дитинстві, тому робота має бути глибокою, неспішною та лагідною.
Рекомендую обрати фахівця та попрацювати з психологом або психотерапевтом.
психолог онлайн
Доброго ранку, Лізо!
цитата:
ЧОЛОВІК НЕ ДАЄ РОЗЛУЧИТИСЬ. ЗАВЖДИ ШАНТАЖУЄ, А Я ВІРЮ І НЕ ХОЧУ БРАТИ ГРІХ НА ДУШУ
Співчуваю Вам. Прийміть мої слова розуміння і підтримки!
цитата:
Как быть. Ребёнок любит отца и просит жить вместе, нл кто подумает обо мне???
Складне питання, бо складна ситуація. Ви зараз розгублені, можна сказати, на роздоріжжі. До чоловіка теплих почуттів нема. Ви втомились, бажаєте розлучитись.
А на Вас тиснуть - чоловік шантажем. Свекруха благає не полишати її сина...
А ГОЛОВНИЙ тиск (тут будьте дуже уважні) вчиняєте Ви самі(!)
Чим?
Передусім, страхами відчути себе жорсткою, байдужою, тобто ПОГАНОЮ ЛЮДИНОЮ.
І ще жалістю до дочки, яка тягнеться до тата і просить бути разом, хоча, насправді, татом він залишиться в будь-якому випадку.
Вважаю, що в такому стані ніяке об'єктивне рішення не вдасться прийняти.
Хоч би яким воно не було, є великий ризик стикнутись з докорами сумління, жалем, сумнівами і тому подібним.
Тому спочатку потрібно розібратись із сприйняттям себе. І правом розпоряджатись власним життям, попри тиск, очікування або сподівання інших(!) Тобто варто звільнитись від страхів (вони спричинені викривленими уявленнями про реальність). І повірити в себе. У Вас одне життя. Іншого не буде.
Отже, дійти того стану, про який я написав, можна за допомогою психолога. Бажаю Вам по-справжньому подбати про себе!)