Як побудувати стосунки з колишнім
Моє минуле звернення було про розставання з хлопцем. Пройшло меньше місяця, вспливало дуже багато різних фактів (як виявилось неправдивих), наші знайомі розпустили про нього та мене різні плітки. 6 числа за дуже цікавих обставин - зійшлися. Все проговорили, зрозуміли що двоє були не праві, вибачились. У наших словах та діях було дуже багато щирості, наступний день провели удвох та все чудово. Я свідомо вирішала вступити знову з ним у стосунки.
Але, наразі, я задаюся питанням - як більш правильно/здорово побудувати стосунки з колишнім? У мене вже зараз починаюється моя тривожність, бо він не відповів на моє миле повідомлення, хоча знаю, що він після роботи у шахті дуже втомленний та постійно засинає в одну секунду. Коли фізично ми поряд, то все добре, почуття я відчуваю від нього, моєї тривоги немає, а як тільки окремо, то все якось не так. Я починаю себе дуже накручувати, постійне бажання милих повідомлень від нього, нестача уваги. У нас завжди була така проблема, що бачилися раз-два на тиждень, бо він тяжко працює, я навчаюсь та свої справи маю + є деякі правила від мами, поки живу з нею, то не можу вийти у будні дні з дому після 17:00, бо вона будете 4 години витирати у коридорі та займатися своїми справами людини з окр, якщо захочу піти, то буде скандал.
Дуже якось сумбурно все написала. Найголовшіне у цьому зверненні: як побудувати стосунки з колишнім та що робити з цією тривожністю, навіть з розумінням, що вона не має логічного пояснення?
Питання від: ; Вік: 18
Доповнення від автора
Забула додати. Я постійно думками у стосунках цих (так завжди було), навіть коли займаюся справами, я продовжую думати про наші стосунки, наче шукати там щось негативне..або щось таке, до кінця не розумію що

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Якщо Вам потрібна емоційна підтримка від партнера, то можна завантажити, до прикладу, додаток Репліка, там буде у Вас багато милих повідомлень від цифрового патнера, якого Ви штучно створите для себе, вибравши для нього потрібні характеристики. Таким чином, ваше емоційне життя не буде просідати, а ваш реальний партнер не піддаватиметься емоційним атакам з вашого боку. Це дозволить частково каналізувати вашу тривогу. Є ще багато інших способів з цим працювати, думаю, колеги на сайті з Вами ще поспілкуються і розкажуть
Відредаговано автором 11-01-2024 21:51:57
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Але, наразі, я задаюся питанням - як більш правильно/здорово побудувати стосунки з колишнім?
На сьогодні нічого іншого не буде, окрім того, що Ви на даний час розумієте і вмієте(!) Це певне обмеження - вже накопичений досвід, що складається з багатьох складових у вигляді звичних почуттів, спогадів, способів поводження з емоціями і таке інше.
Виходячи з цього, раджу включити внутрішню опцію ДОСЛІДНИЦІ себе у стосунках. Помічати, усвідомлювати, робти висновки з того, чим обертаються Ваші думки і дії. Це дозволить приборкати тривогу і направити внутрішню енергію в конструктивне русло.
цитата:
Коли фізично ми поряд, то все добре, почуття я відчуваю від нього, моєї тривоги немає
Цінуйте все добре і намагайтесь його примножувати - незалежно від того, поруч хлопець з Вами чи ні(!)
цитата:
Я починаю себе дуже накручувати, постійне бажання милих повідомлень від нього, нестача уваги.
Щоб Ви розуміли - ніхто (і цей хлопець в тому числі) не зможе на 100% закрити брак уваги, на який Ви розраховуєте(!)
Ця проблема вирішується в ході взаємодії з психологом, який доможе Вам навчитись приділяти увагу собі, бути собі цікавою, турбуватись про себе, поважати себе... і зрештою стати самодостатньою.
цитата:
є деякі правила від мами, поки живу з нею, то не можу вийти у будні дні з дому після 17:00, бо вона будете 4 години витирати у коридорі та займатися своїми справами людини з окр, якщо захочу піти, то буде скандал.
Правила від мами - так, погоджуюсь. Але ж, виходить, що Ви залежні від маминих проблем досить критично. Ви не вільні розпоряджатись собою.
В цьому випадку мамі потрібно лікуватись, а Вам виходити на волю з-під її хворобливої влади над Вами.
Погодьтесь, усі ці обставини чинять тиск на Вашу психіку, активуючи тривожні думки. Отже, потрібно вирішувати проблеми, які лежать в основі тих думок. І тоді вони зникнуть, бо не матимуть під собою грунту(!)
Відредаговано автором 12-01-2024 10:48:51
психолог онлайн
цитата:
що робити з цією тривожністю, навіть з розумінням, що вона не має логічного пояснення?
Чому ж не має, має. Ось воно:
цитата:
Це і є справжні причини Вашої тривожності, Лана - ОКР мами, яким вона несвідомо та неспеціально психологічно "заражає" Вас. Тобто існує певна емоційна залежність між Вами та мамою, між її хворобливими станами та Вашими, теж хворобливими. В основі і маминого ОКР і Вашого стану - одне й те саме - ТРИВОГА. З нею і треба працювати. З психологом на терапії.
цитата:
як побудувати стосунки з колишнім
А це можливо тільки після проходження терапії. Бо постійне вимагання милоти для заспокоєння тривоги призведе тільки до руйнації стосунків. А БЕЗ терапії тривогу Вам не приборкати.