Стосунки з їжею
Добрий день
Допоможіть розібратись чи є у мене розлад харчової поведінки, можливо тут є психолог,або психотерапевт,котрий з цим працює.
Чому в мене виникли такі думки? Справа у тому.що їжа це моє ВСЕ: найкращий та щасливий день це той,де буде їжа незалежно,щоб відбувалось. Немає настрою,щось трапилось - теж допомагає їжа.
Я рідко відчуваю голод, у мене почуття перенасичення,що якийсь кусочок у мене не влізе. Звичайно,це відображується на фігурі. І у часи,коли я сідала на дієту - це найсіріші мої будні. Тому навіть бачачи моїх зайвих 15 кг,я продовжую самостійно впихати у себе тортик та заїдати ще чимось.
Більше того коли у мене буде вибір - поїсти щось смачне чи зайнятись інтимом, їжа точно займе перше місце. У нас з нею кохання але чи це нормально?
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Вітаю, Вікторія!
цитата:
Тому навіть бачачи моїх зайвих 15 кг
Як Ви вирахували цю цифру? Що стверджуєте що вони зайві.
цитата:
коли у мене буде вибір - поїсти щось смачне чи зайнятись інтимом, їжа точно займе перше місце
Схоже на те, що їжа виступає компенсатором у важливих сферах Вашого життя і опора у подоланні стресу. Тут необхідно прояснювати, що саме відбувається у Вас у сферах діяльності і роботи, стосунках з оточуючими і особистому житті, з цим Вам може допомогти психотерапевт і визначити це рхп чи щось інше.
Відредаговано автором 12-01-2024 15:24:21
психолог онлайн
Добрий день, Віка!
Інтим не може замінити їжу, але їжу може замінити ЛЮБОВ, якої 100% не вистачає у Вашому житті.
І впевнений, що ця проблема, проблема дефіциту справжньої любові, від мами і тата, була присутня ще в Вашому дитинстві. Так?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358365 для Павел Леонидович
так,ви праві
психолог онлайн
Тоді, Віка, вихід насправді лише один: індивідуальна психотерапія з психологом.
психолог онлайн
Віка, проблема переїдання є виявом тривожного розладу. За допомогою їжі Ви скидаєте напругу.
При переїданні диєти не працюють.
Потрібно визначити проблеми, які Ви намагаєтеся вирішити за допомогою їжі.
Складність у тому, що негативні наслідки переїдання (порушення обміну речовин, зайва вага, проблеми зі здоров'ям) виникають через якийсь час, а позитивні (заспокоєння, приємний смак їжі, викид дофаміну) відчуваються негайно.
Дуже важливо зрозуміти, чого Вам не вистачає і чого Ви хочете від життя.
психолог онлайн
Вика, добрый день!
С Вашим вопросом лучше разбираться индивидуально со специалистом. Отношения с едой часто носят более ранние отношения с матерью Если нам чего-то не хватает в жизни, то таким способом мы можем это компенсировать, как Вы сами заметили. Еда Вам заменяет отношения, но чувство насыщения Вам сложно добиться, как будто-бы есть что-то, какой-то не разрешенный конфликт, который Вы сами не можете решить. Это бессознательный процесс и с этим должен Вам помочь разобраться специалист. Скажите, какие у Вас отношения с родителями? Как давно Вы себя так чувствуете и после чего это могло начаться?
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Допоможіть розібратись чи є у мене розлад харчової поведінки
А Ви сумніваєтесь, що він є?
Погляньте глибше - там зможете зустріти, відчути і усвідомити РОЗЛАД відносин с собою(!)
цитата:
Справа у тому.що їжа це моє ВСЕ:
Іжу краще вважати стратегією, якщо хочете, інструментом, який ... задовльняє Ваші потреби. Причому майже усі, окрім дихання, сну і ще деяких.
цитата:
У нас з нею кохання але чи це нормально?
Назвіть кохання до їжі залежністю і все стане на свої місця.
Натомість, як не прикро, припущення всеодно варто зробити - нема любові до себе(!)
З цим краще до психолога. Він допоможе спочатку розібратись, як так сталося, а потім допоможе відродити почуття самоцінності, що бов'язково призведе до якісних змін у Вашому житті.
Відредаговано автором 13-01-2024 12:25:33