Перешкоди в стосунках
Доброго дня. Все почалось півроку тому коли я познайомився з людьми, колишньою сімейною парою. Вони були давно розлучені але жили разом. Як сказала дівчина заради дитини.. також вона повідомила що вона не кохає свого колишнього чоловіка... Деякий час ми були просто друзями ходили втрьох відпочивали розважались.. Все було начебто добре і всіх це влаштовувало.. Але потім з'явилися почуття між мною та дівчиною... Через це виник величезний конфлікт та дівчина з своїм колишнім чоловіком роз'їхались.. Деякий час ми з нею зустрічалися і все було добре та романтично. Але потім повернувся колишній чоловік і почав нас звинувачувати що я винен в тому що втрутився в їх сім'ю.. А вона начебто йому зрадила.. Ми неодноразово йому пояснювали що всі дорослі люди і самі вирішуємо комусь з ким бути... Але на жаль балачки ні до чого не призвели. Він почав агресивну тактику постійно приходить до неї влаштовує скандали та також тероризує її рідних та близьких... Скільки я не намагався з ним порозмовляти він постійно влаштовує бійки зі мною... І це вже триває більше чим півроку... Дівчина впала в депресію вона не хоче нікого бачити і не чути , замкнулася в собі постійно плаче і каже що вона в усьому винна... Також вона каже що їй шкода його згадує постійно приємні моменти які вони пережили разом за 20 років... І таким чином вона не може відпустити своє минуле... Але хоче почати все спочатку.... Але вона хоче щоб нікому не спричинити болю та страждань.... Що робити в такій ситуації я вже навіть не знаю???
Питання від: ; Вік: 45

психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Що робити в такій ситуації я вже навіть не знаю???
Складне питання, бо ситуація складна.
Можливо, Ви розглядаєте якісь варіанти. Що з цього приводу спадає на думку, окрім бійки з її колишнім, який, насправді, не такий вже і колишній?
цитата:
Дівчина впала в депресію вона не хоче нікого бачити і не чути , замкнулася в собі постійно плаче і каже що вона в усьому винна... Також вона каже що їй шкода його згадує постійно приємні моменти які вони пережили разом за 20 років... І таким чином вона не може відпустити своє минуле... Але хоче почати все спочатку.... Але вона хоче щоб нікому не спричинити болю та страждань....
Дівчині, на моє глибоке переконання, не завадить звернутись до психолога, адже в неї спостерігаються амбівалентні почуття і бажання. Їй потрібна допомога, аби вона розібралась всередині себе, порозумілась з собою, передусім. Аби, зрештою, визначилась, чого вона хоче. З такими її коливаннями у Вас ніякого здоров'я не вистачить на взаєимини з нею, навіть якщо колишній зникне з горизонту.
психолог онлайн
Так тут не треба нічого робити. Ваші знайомі живуть разом, вони - пара (хіба що не зареєстровані).Тож, це їхній вибір. Очевидно, через це чоловік Вас і б"є. А жінка теж вибрала не Вас, вона продовжує жити з колишнім та згадує їхні приємні часи. Здається, тут все зрозуміло. Ви в цій команді як третій зайвий. Можете й далі бути ним, а можете відійти вбік
Відредаговано автором 15-01-2024 12:39:36
Доповнення від автора
Вони вже давно не живуть разом, після того скільки за подіяв шкоди вони вже як вороги ...Хоча вона і не хоче цього... Вона його хоче позбутися але не знає як щоб це було Мирно і нікому не нашкодити...
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ви пишете "Вона його хоче позбутися але не знає як". Ну, а Ви тут при чому? Нехай позбувається, як хоче. Ви ж не арбітр, нащо воно Вам. Нехай їх авдокати розводять по кутках. Жінка ж все одно не ваша дружина, і навіть не ваша наречена. Це просто чиясь чужа жінка, яка має складні стосунки з мужчиною, з яким не може їх ні розірвати, ні підтримувати далі. Ви зробили її проблему своєю проблемою. Але ж як ми через Вас допоможемо їй? Ми Вам будемо надиктовувати, а Ви бігти туди і там щось запроваджувати? Як Ви собі це уявляєте?
психолог онлайн
цитата:
Знаєте, що... Варто не брати на себе чиїсь проблеми, навіть, якщо це проблеми близкьої людини(!) Це своєрідна гра у супервідповідальність, яка можете знищити самого гравця(!)
Ви можете впливати лише на те, що знаходиться у полі Вашого впливу. І не більше(!)
психолог онлайн
цитата:
Він почав агресивну тактику постійно приходить до неї влаштовує скандали та також тероризує її рідних та близьких...
Тут потрібно залучати поліцію
цитата:
Скільки я не намагався з ним порозмовляти він постійно влаштовує бійки зі мною...
Звісно, він намагається відстояти "своє"
цитата:
Дівчина впала в депресію вона не хоче нікого бачити і не чути , замкнулася в собі постійно плаче і каже що вона в усьому винна... Також вона каже що їй шкода його згадує постійно приємні моменти які вони пережили разом за 20 років...
Дівчині потрібно розібратись в собі, Ви на це вплинути не можете, як би Ви цього не хотіли.
Ви троє втягнуті в трикутник і бігаєте по ньому, на жаль
психолог онлайн
Доброго вечора. Дівчині потрібно зробити остаточний вибір, а не уникати . Якщо їй дуже складно брати відповідальність, або ж не може, бо буде відчувати почуття провини. Рекомендую звернутись за допомогою до психолога чи психотерапевта.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358539 для Тетяна Артеменко
Мабуть Ви праві!!!!
Я намагаюся вирішити питання чужої родини .... Мабуть моє Кохання мене засліпило ...
Дякую!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358550 для Владимир Анатольевич
Так Ви абсолютно праві!!!
Мабуть моє Кохання мене засліпило я намагаюся вирішити проблеми на які я насправді не можу ніяк вплинути.... Втручатися в стосунки іншої сім'ї навіть колишньої - це безглуздо. Бо ніхто не знає що в них в голові.
Дякую за відповідь.