проблеми з навчанням
добрий вечір. через повномасштабне вторгнення останні 3 роки я навчаюсь онлайн. навчатись з кожним днем вже важче і важче і на сьогоднішній день я майже не навчаюсь. я у 10 класі, а здається що мій запас знань перестав поповнюватися ще у 7 класі. я хочу навчатися, але я роблю все можливе аби не вчитися. у мене купа вільного часу, я цілий день, 24 на 7, сиджу вдома, ні з ким не спілкуюсь і дивлюсь ютуб. але не вчусь. я думала про це, про можливі(ну, це реальні причини які завважають, але може я щось собі додумую?..)причини. от до яких висновків я дійшла:
1. mені cтpaшнo нaвчaтиcя, бo я poзуmію яkий oб'єm інфopmaції mені тpебa вивчити щoб poзуmіти теmи яkі я зapaз вивчaю. mені cтpaшнo, я не xoчу.
2. мені страшно навчатися, бо я розумію який об'єм інформації мені треба вивчити щоб розуміти теми які я зараз вивчаю. мені страшно, я не хочу.
3. раніше навчалась без проблем, отримувала гарні оцінки і знала матеріал з уроків. все було чудово. але коли теми стали складніше і у мене не виходило з першого разу, я здавалася(здаюся).
4. емоційні перепади? ми втроє живимо разом з моменту повномаштабного вторгнення і.. це було... мм. не дуже. тільки пару місяців тому, на початку осені 2023, ми трохи примирились і сварки були не так часто. моя сім'я класна . я люблю їх, вони піклуються про мене. мама взагалі робить все можливе для нашого з сестрою комфорту. але сварки були кожен день і це дуже вимотувало в емоційному плані. і зараз так же. сварки забирають бажання робити і спілкуватися. я маю тільки одну подругу, ми не спілкуємось кожен день. але ці непорозуміння... я не хочу ні з ким спілкуватися, хочу поїхати кудись далеко-далеко. туди де мене ніхто не знає, не чіпає, де я нікого не знаю. побути на самоті.
я навіть придумала, коли я виросту і у мене буде своя квартира, я візьму двохповерхове ліжко, завішу перший поверх ковдрами, щоб ніхто не бачив що у середині, і буду там сидіти, наче кріт. чи невеличку шафу де я буду сидіти. навіть коли у квартирі буду тільки і тільки я.
5. я стільки разів називала себе дурепою що тепер сама вірю у це.
от... я розумію що провину за мої неуспіхи несу тільки я і нікого не маю звинувачувати. і я розумію що я могла б погуглити ці питання, сама знайти відповіді. і я це робила. мм. не зважайте я просто... мм. так от.. чи можете ви, будь ласка, допомогти мені, дивлячись на мою ситуацію? в плані порадами.. що робити, щоб повернутися до навчання і налагодити самодисципліну. я б була щиро вдячна. гарного вечора!
Питання від: ; Вік: 16
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
цитата:
через повномасштабне вторгнення останні 3 роки я навчаюсь онлайн. навчатись з кожним днем вже важче і важче і на сьогоднішній день я майже не навчаюсь. я у 10 класі
У шкільні роки може навіть незначний стрес забирати ресурс/ сили та знижувати бажання навчатись.
Чи підтримують вас батьки? Наскільки гарні у вас із ними відносини, чи можете ви із ними про це поговорити та попросити допомоги від них?
Та судячи з того, що є або були сварки у сім"ї, то вам потрібна психологічна підтримка. Можливо є шкільні психологи онлайн?
Відредаговано автором 21-01-2024 23:07:46
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358875 для Ирина Витальевна
так. мама в мене просто чудова. вона розуміюча і не давить на мене з оцінками. вона підтримує мене і хвалить за гарні оцінки.
ми про це вже розмовляли і в результаті я розмовляла з шкільною психологинею. це, здається, було в кінці минулого навчального року.
але трапилось так, що вона звільнилась з навчального закладу і на цю мить шкільного психолога немає.
психолог онлайн
З одного боку, Ви пишете, що хочете навчатися, з іншого так виходить, що не хочете. В Вас два різноспрямованих бажання. І в нас Ви просите допомогти про те, як повернутися до навчання. Я хочу задати Вам питання - що керує вами, коли Ви кажете собі, що хочете вчитися? В мене є припущення, що Вами керує страх, а не цікавість до шкільних предметів. А керуватись страхом - не дуже ефективна мотивація. Тому моя відповідь буде такою - не йдіть туди, де Вам страшно. Спробуйте не плутати страх з бажаннями і потребами. Зосередьтесь на своїх бажаннях, прислухайтесь до себе, до свого тіла. Впевнена, Ви там знайдете відповідь. Не заганяйтесь на рахунок шкільної програми - якщо Вам щось буде цікаво знати, Ви це дізнаєтесь і так. Вас буде не відірвати за вуха від книжок. А зараз поки що так, як є. Можливо, зараз просто такий період.