Що таке кохання?
Добрий вечір
Хлопець мені зробив пропозицію рік тому, я була впевнена що я його кохаю і погодилась. Через 4 місяці у нас буде розпис і я почала задаватись питанням що таке кохання, чи справді я його кохаю і як зрозуміти що я готова вийти заміж?
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Доброго вечора, Натко!
Дякую за таке важливе питання. Як Ви самі розумієте кохання? Що у Вашому розумінні - любити людину, і як Ви зрозуміли, що хочете вийти заміж саме за цього хлопця?
Зрозуміти, чи це "той самий" можете лише Ви. Проте, є декілька способів.
Перший - це сумісне планування майбутнього, яке починається з уявлення про те, яким Ви бачите майбутньє з чоловіком, чи збігаються у Вас цілі, цінності, чи зможете Ви бути щасливою з ним, якщо його ставлення буде таким, як зараз, через 5, 10 чи 15 років? І як Ви будете себе поводити, якщо Ваші стосунки зміняться в майбутньому чи переживуть якусь кризу?
Друге - це рефлексія своїх емоцій і почуттів поруч з людиною. Чи комфортно мені з хлопцем? Чи хочу я ділитися своїми переживаннями з ним? Чи можу я розраховувати на його допомогу, якщо у мене є якісь проблеми? Чи почуваюся я в безпеці з ним? Чи вміємо ми разом долати труднощі і конструктивно вирішувати конфлікти, не замовчуючи, що нам щось не подобається?
Якщо відповіді на всі питання позитивні - імовірно, і шлюб з людиною буде вдалим. Якщо ні - то слід зважити всі за і проти і, за бажанням, звернутися на парну терапію.
Третє - це індивідуальна психотерапія для опрацювання з психологом запиту "Чого я взагалі хочу від життя?"
психолог онлайн
Анна Борисовна Королёва
цитата:
ЩО ТАКЕ КОХАННЯ?
Цікаве питання, на яке людство ще не дало універсальної грунтовної відповіді. І не зможе дати ніколи, адже відповідь може бути лише індивідуальною, суб'єктивною. Тобто, як це для Вас(!)
Тому варто звернутись до себе. Відчути себе і відтворити словами, що з Вами відбувається, коли поруч із хлопцем? Коли думаєте про нього? Коли погодились вийти заміж?
цитата:
чи справді я його кохаю
Пригадайте, звідки виникли сумніви? Що саме їх живить?
цитата:
як зрозуміти що я готова вийти заміж?
Пропоную зайти з розкриття Ваших уявлень про подружнє життя. Які вони? Яку роль має відігравати жінка? Для чого взагалі виходити заміж? На що в разі одруження Ви розраховуєте, на що сподіваєтесь?
Як на мене, то заміж вийти не проблема, а от чи є здатність розвивати стосунки, наповнювати життя радістю, реалізовувати бажання і сенси спільного існування, не втрачаючи себе, гублячись в єднанні, і не використовувати партнера як функцію для затикання дірок власної особистості - на це варто дивитись уважно. Причому обом дивитись(!)
Відредаговано автором 26-01-2024 09:50:06
психолог онлайн
Доброе утро! На каких ваших убеждениях была построена ваша уверенность в любви к партнеру?
цитата:
я була впевнена що я його кохаю і погодилась
У вас появилась тревога? Ведь правильного и идеального определения "любви" не существует. Здесь важно обратить внимание на свою тревожность и искать ответы. Эффективнее эту работу делать совместно с психологом. Обращайтесь, рада буду помочь.
цитата:
Через 4 місяці у нас буде розпис і я почала задаватись питанням що таке кохання, чи справді я його кохаю і як зрозуміти що я готова вийти заміж?
психолог онлайн
Доброго дня!
Есть влюбленность - больше на гормональном уровне сильный интерес к партнеру, страсть, влечение. Восхищение им.
А есть более глубокое чувство - когда понимаешь, что хочешь быть именно с этим человеком - и неделю, и месяц и всю жизнь. Готова идти с ним к общим целям и создавать семью. Готова ему довериться. Чувствуешь поддержку и понимание. Чувствуешь, что тебя действительно любят! Любят! А не просто... ты временно удобна для чего то...
И самое главное - вы умеете находить общий язык и компромиссы при спорах.
А так, вам конечно лучше к психологу - на более детальный разбор - откуда сомнения в партнере?
И откуда страх перед замужеством? Возможно вы просто не готовы к супружеству еще (не созрели).
Или влияет - прошлый опыт отношений негативный, и негативные установки?
Или боитесь ответственности в браке быть? Боитесь потерять свободу? Такое тоже бывает.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Що таке кохання?
Так как психология - это наука, то в ней существуют формулы.
И одна из них - это формула любви.
Любовь - это симпатия, уважение и сексуальное влечение.
Симпатия – если двух людей многое связывает, формируется фактор близости, если их связи улучшаются, они делают друг для друга приятное.
Уважение - если люди видят друг в друге достоинства, признают право за собой и другими быть такими, какие они есть.
Вы можете сами увидеть, чего не хватает в ваших отношениях, на каком этапе вы находитесь сейчас и куда вам двигаться дальше.