Чому так відбувається?
Ми з хлопцем разом вже майже 6 років. В стосунках все добре,немає навіть натяку на зраду ні з якої сторони.
Стала помічати за собою,що дуже злюсь і прям хочеться плакати,якщо хлопець дивиться TikTok і може попадатися відео де є дівчата нафарбовані,прям дуже шикарно одягнуті чи то де дівчата сексуально танцюють чи то сідають на шпагат. Тобто відео,де видно всю фігуру дівчини ,її вигини.
Для мене це якась наче трагедія,я відчуваю ,що я не така,так не можу танцювати чи то вигинатись. І одразу починаю ображатись на хлопця ,наче це він винний ,але ж на справді ні.
Також якщо бачу попереду дівчину яка в лосинах і в неї хороша фігура з великою попою,то одразу підглядає на хлопця чи не дивиться він туди. І також починаю прям закриватись від нього ,бо здається,що я сіра мишка від тієї дівчини.
Я не скажу,що я не добре виглядаю ,але маю комплекси щодо своєї фігури,хлопець каже завжди ,що все полюбляє в мені і ніколи не казав,що щось не так. Також із-за моєї невпевненості і інтиму може бути менше.
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрий день, Євгенія!
Вам бажано попрацювати над самооцінкою і впевненістю в собі. Припинити порівнювати себе з іншими, зосередитись на собі! Подумайте, що треба зробити, щоб Ви собі подобались в першу чергу.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Євгенія, Ви запитуєте, чому так відбувається, що Ви ревнуєте свого хлопця до більш ефектних дівчат? Але ж Ви самі відповіли на це питання - "я відчуваю, що я не така, так не можу танцювати чи то вигинатись". Ну, ось це і є відповідь. Ви порівнюєте і від цього страждаєте. Так буває. Причина зрозуміла.
психолог онлайн
Доброго дня Євгенія!
Як на мене, у Вас є ознака сильної залежності від близьких людей, звідси і така ревнивість через страх людину втратити...
А як до Вас ставилися батьки в дитинстві?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359537 для Тетяна Савицька
Я не знаю ,що мені потрібно робити,щоб я собі подобалась.
психолог онлайн
Доброго дня! Ви свою значущість вручаєте чоловікові, але він вас обирає і ви є його партнером. Ваші порівняння лежать в зоні жіночої ідентичності. Жінки з Тік току виставляють себе публіці, вони насолоджуються своїм тілом. Ваші ревнощі - це і є критерій, що ви теж хочете такого собі. Це ж свого рода свобода проявів. Питання чи готові ви з цим працювати і покращувати власне сприйняття? Це робота і порада полюбіть себе не допоможе. Рекомендую роботу з психологом! Оберіть жінку терапевта і досліджуйте свою жіночу ідентичність.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359543 для Алла Григорівна
Я завжди відчувала,що моя самооцінка і емоції залежали від хлопця. Тобто якщо він говорить купу компліментів і ставиться до мене наче до золота ,то я сяю і дуже розкута. Але якщо хлопець не скаже якісь днів 3-4 компліментів ,то я починаю згасати і не відчуваю себе впевненою.
Я не памʼятаю коли батьки говорили ,що я гарна,що я чудово одягалась. Рідко звучало ,що люблять мене,це було на свята напевно. Завжди ,то я не так нафарбувалась як їм би хотілось,то одягла бозна що на їх думку. То сильно худа,схожа на скелета і хотіла загодувати.
Я не скажу,що я близька була з батьками,я б так сказала,що грала гру,що все добре,але багато недомовленості було з моєї сторони. Ну бо знала,що говорю до стінки,адже вони знають краще як жити,бо час прожили. І мої проблеми це пустяки були.
психолог онлайн
Тетяна Савицька
Доброго дня!
Это ваши комплексы - так вылазят на поверхность... как грибы...
Комплексы во внешности... и неуверенность в себе.
Хочется же, тоже так выглядеть ( ну или примерно так)
Нет ценности себя у вас... не цените себя и свою уникальность.
Но еще может действительно запустили себя... или реально не имеете таких форм и т д
И это вас грызет...
Вам надо на себя по другому посмотреть!
Найти в себе плюсы! Они есть у каждого!
Что в вас объективно красивое губы... глаза... волосы... грудь... попа... может руки... может улыбка.
И учится саму себя - по чаще хвалить и радовать себя.
Если надо записаться на фитнес... или массаж... или косметолог. Обновить прическу и одежду, украшения.
( но это только попутные стимуляторы)
Самое главное учится себя ценить - а для этого принимать свою уникальность и ценность!
Плюс родители, вас постоянно критиковали... и не принимали вас настоящую... вот отсюда ваши комплексы!
Вам нужно принять себя настоящую - даже с минусами, но и с плюсами тоже!
Это все на консультации с психологом надо прорабатывать.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359550 для Ірина Миколенко
Ні,мені не хочеться виглядати так,як ті дівчата з відео! І ні,я не запустила себе,я знаю свою вагу і дотримуюсь її!
Часу піти на фітнес чи то спортивний зал,щоб підкачати трішки тіло немає із-за роботи,це я розумію,це моя вина.
Як на мене ,то ні новий одяг ,ні зачіска нова не змінить моє відношення до себе,лише на деякий час забуду про свої думки,от і все.
психолог онлайн
А что в вас есть интересного, ценного, привлекательного кроме внешности?
психолог онлайн
Дякую за відвертість.
Як на мене, саме стосунки з батьками в дитинстві так зараз впливають на всі Ваші реакції щодо хлопця.
Насправді, вся недолюбленість, коли Ви були маленька, нікуди не дівається, а залишається на поведінковому рівні у вигляді реакцій. Кожного разу, коли Вам здається, що хлопець заглядається на інших, "включається" от та сама маленька внутрішня дитина, яка відчувала, що нею нехтують батьки, хоча і не розуміла, що відбувається..
Це рівень несвідомих реакцій. Саме тому Ви не можете контролювати свої почуття з хлопцем, бо це виходить автоматично. Одними порадами такі питання навряд чи можна вирішити... Ми дорослішаємо, нам може здаватися, що все було зовні добре у стосунках ж рідними, але... Непрожити, болючі почуття "застрягають" і починають нами керувати в дорослому віці, хоча ми про це навіть не здогадуємося. Окрім того, є поняття самодостатності ( не плутати з самостійністю) - це здатність людини бути щасливою не завдяки комусь або чомусь, а попри все. Самодостатня людина має почуття власної гідності, а отже, рівень самооцінки, який дозволяє правильно сприймати себе та оточуючих людей. Тому відпадає необхідність у ревнощах. Бо припиняємо сприймати близьку людину, як власність, при цьому, цінуючи себе.
Відредаговано автором 30-01-2024 17:51:17
психолог онлайн
Доброго дня, Євгенія!
цитата:
Також із-за моєї невпевненості і інтиму може бути менше.
Так, маєте рацію, адже через невпененість в собі може пригнічуватись лібідо. З таким настроем людина не може розслабитись і віддатись почуттям, буде шукати в поведінці партнера підтвердження своїм сумнівам і комплексам.
Здається, на це питання
цитата:
ЧОМУ ТАК ВІДБУВАЄТЬСЯ?
відповідь уже отримали. А далі що? Робите що збираєтесь, зважаючи на
цитата:
ні новий одяг ,ні зачіска нова не змінить моє відношення до себе,лише на деякий час забуду про свої думки
?
А щодо вирішення цієї проблеми (а це ж, я так розумію, проблема) "І одразу починаю ображатись на хлопця ,наче це він винний" які міркування?
Відредаговано автором 30-01-2024 17:47:45
психолог онлайн
Вітаю. Шкода, що ви переживаєте це все. Але ви зробили вже важливий крок і визнали, що питання скоріш за все криється у самооцінці. Скажіть, у всьому іншому (коли хлопець не дивиться в соцмережі)) - ви відчуваєте себе з ним впевнено? Відчуваєте його підтримку? Чи траплялось у вас щось подібне раніше, до вашого знайомства?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Я не скажу,що я близька була з батьками,я б так сказала,що грала гру,що все добре,але багато недомовленості було з моєї сторони. Ну бо знала,що говорю до стінки,адже вони знають краще як жити
Євгенія, першопричина Ваших деструктивних емоційних реакцій на хлопця та на себе вже зрозуміла.
Так що справа тепер за малим - вибрати собі психолога та пропрацювати на психотерапії:
- ставлення до СЕБЕ, самооцінку,
- відносини зі знецінюючими батьками,
- відчути власну ЦІННІСТЬ,
- перестати залежати від слів та думок інших, а тільки від власних тощо.
Самостійно і вправами, на жаль, з цим не впоратись. А саме не пройде.
психолог онлайн
Добрый день, Євгенія!
Вы правы в том, что
цитата:
ні новий одяг ,ні зачіска нова не змінить моє відношення до себе,лише на деякий час забуду про свої думки,от і все
Да и
цитата:
фітнес чи то спортивний зал
сами по себе также не помогут.
Потому что вам надо комплексно работать над этой проблемой.
Для этого, как минимум, надо проработать то, чего вы боитесь.
А как максимум, развить уверенность в себе.