хочу уточнити свою проблему
зі мною дуже багато чого трапилося за цей рік я була в Польщі з мамою, потім переїхала назад у своє місто до тата мені з ним більше подобалося ніж з мамою і ось 10 грудня тато помер від раку я себе відчуваю порожній я не скажу що раніше було інакше але краще ніж зараз я не відчуваю не емоцій нічого. друзі у мене є але я не хочу з навантажувати своїми проблемами і не люблю це робити мені приємніше комусь допомагати з моральними проблемами ніж собі але я розумію що не впораюся таке і раніше було вже як 3 роки точно я завжди намагаюся проживати свої проблеми і найчастіше не звертаю на них увагу я веду так званий щоденник але трохи інакше я просто періодично записую туди що було і що я відчувала за місяць-два до психологи та до інших фахівців я не коли не зверталася тому, що в своєму роді боюся мені здається в наш час це з нігтями підлітками а батькам я не можу розповісти через те, що тата вже немає, а мама не повірить або не зверне увагу, а шкільного психолога у нас немає.
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Наталия Горская
Доброго дня!
Щиро співчуваю Вашій втраті. Ви написали про те, що батько помер від раку, і що це була найближча людина з Вашої родини, з якою Ви могли поговорити по душах. І що з мамою контакт не такий близький та довірчий.
На те, щоб прожити смерть близької людини, в середньому йде один-два роки, і в цей час у Вас можуть виникати різноманітні емоції до себе, до світу навколо і до померлого батька. Кожну цю емоцію важливо проживати і не тримати в собі, щоб прожити горе екологічним здоровим способом. Важливо також не закриватися від близьких та друзів і спілкуватися з ними, коли Ви цього потребуєте. Ваші проблеми - не вантаж для них, навпкаи, думаю, що вони радо Вас підтримають і побудуть поруч у скрутну для Вас годину.
Стосовно психолога. Можна попросити маму записати Вас до психолога, бо поки Ви неповнолітні, по закону психолог має право консультувати Вас лише зі згоди когось з батьків. Звертайтесь по допомогу і тримайтеся.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня. Нажаль, ніхто з нас не застрахован від хвороб та передчасної втрати близьких. Вам потрібна допомога. Насправді всі навчальні заклади мають психолога в штаті навіть онлайн. Зверніться до класного керівника з цим питанням. І обов'язково спробуйте донести важливість необхідності професийної допомоги вам саме зараз максимально близькій людині - мамі.
Бережіть себе!
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня! Прийміть мої співчуття з приводу смерті вашого батька! Дуже боляче втрачати близьких людей і ваша реакція може бути подібна до шокової. Це велике горе і треба довгий час щоб звикнути і змиритись з цим.
Допомога потрібна, бо непрожиті переживання будуть заважати вам в соціальному житті, можуть бути фізичними симптомами та нав’язливими думками, в гіршому випадку депресією. Ви коли п’єте чай, то вам потрібно потім в туалет. Так само і тут, отримана порція душевного болю має знайти вихід. Щоденник - це чудово, але вам потрібна людина як свідок вашого емоційного стану. Психолог зможе підтримати вас там, де ви самі поки що не можете. Попросіть маму пошукати вам психолога. Просити про допомогу - це ознака здорової психічної зрілості, просіть та шукайте! Бажаю вам пережити цю травму 🙏
психолог онлайн
Здравствуйте, Маша!
цитата:
10 грудня тато помер
Сейчас вы проживаете потерю отца.
И ваше состояние связано с работой горя.
Проживание проходит по определенным этапам (отрицание, гнев, торг, депрессия, принятие) и в норме занимает 1 год.
цитата:
я не відчуваю не емоцій нічого
Если вы ничего не чувствуете, то вероятно у вас произошла фиксация на одной из первых стадий и вам нужна индивидуальная работа с психологом.
цитата:
мама не повірить або не зверне увагу
Вам придется рассказать маме о своем состоянии и попросить ее о помощи.
Потому что вам нужны не разовые бесплатные консультации и/или ответы на форумах, а психотерапия.