Потрібна порада
Розлучаюся з чоловіком.Вже рік не живем разом.Зраджував,ставлення з його сорони було ніяке.Я живу з іншим.В чоловіка також зароджуються стосунки.Як дізналася про це.То чуть серце не розірвалося.Розумію головою що не потрібно нічого відновлювати.Але на серці тяжко.Дуже.І в мене на нього обіда так і не проходить.Не можу його вибачити.Але думаю можливо змінився і все було би в нас добре.Але розумію що зрадив не тільки мене ай дитину також.Не знаю як бути.Порадьте щось будь ласка.
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Наталия Павловна Венглинская
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Алла Володимирівна Романенко
Могу посоветовать только психотерапию. Это не только важно, чтобы прожить расставание с мужем и отпустить ваши отношения, обиды на него, но нужно и для ваших нынешних отношений. Пока не отпустите прежнее, будете тянуть все в настоящие отношения. Плюс, если есть ребенок, то для него это тоже важно. Иначе вы и ребенку будете транслировать ваши мысли, что муж предал и ребенка тоже, а это не так. Вы на ребенка натягиваете свою обиду, а это будет разрушать самого ребенка. Вы смешали отношения ваши и бывшего мужа и его отношения с ребенком. Это сильно разное. Поэтому искренне рекомендую работу с психотерапевтом, чтобы и самой чувствовать себя комфортно и дров не наломать
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
цитата:
Порадьте щось будь ласка.
Заспокійливе радити не бачу сенсу і потреби. А от розібратись у власних почуттях і потребах щиро Вам раджу. Аби розібрались самі з собою.
цитата:
Зраджував,ставлення з його сорони було ніяке.
Напевно ж, з огляду на таку історію, відчували себе точно не коханою. Правда? А що насправді відчували до чоловіка через його зради і таке ставлення?
Що з цими почуттями було потім?
цитата:
Я живу з іншим.
До іншого у Вас щирі почуття чи так... аби уникнути самоти?
цитата:
В чоловіка також зароджуються стосунки.Як дізналася про це.То чуть серце не розірвалося.
Від чого, власне, така бурхлива реакція? Ну, зрадник, скоріше за все, знайшов іншу жертву. Невже Вас тягне на її місце? Знову переживати все те, що переживали раніше?
цитата:
І в мене на нього обіда так і не проходить.Не можу його вибачити.
З цим варто до психолога. Він допоможе дістати зсередини почуття образи і знайти йому адекватний вихід.
цитата:
Але думаю можливо змінився і все було би в нас добре.
От скажіть, з якого дива він мав би змінитись?
Відредаговано автором 14-02-2024 17:07:45
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Приєднуюсь до колег і раджу звернутися до психотерапевта.
Утримувати людину, яка зробила вибір Вас покинути, сенсу не має, бо в чоловіка є якийсь власний життєвий сценарій, яким він рухається (від однієї жінки до іншої), і справа тут точно не в Вас.
Стосовно "зрадив мене і дитину" мені захотілося спитати, які стосунки були у Вашій батьківській родині, і чи були якісь конфлікти чи зради між мамою й татом?
В будь-якому разі, образа на зраду - здорове почуття, яке не треба подавляти, а варто опрацьовувати в терапії.
психолог онлайн
Марія Радченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Добрго часу доби!
Співчуваю, розлучення дуже травматична подія..
Але в Вашій історії Ви описали доволі дивні речі.
цитата:
Вже рік не живем разом... Я живу з іншим.В чоловіка також зароджуються стосунки.Як дізналася про це.То чуть серце не розірвалося.
Тобто ви живете з іншим, а йому не можна?
Через що сердце рветься, якщо Ви живете з іншим чоловіком?
цитата:
Не знаю як бути.Порадьте щось будь ласка.
Як бути з чим саме?
Приєднаюся до порад колег - обирайте фахівця та попрацюйте з психологом. Бо на мою думку є багато моментів які тягнуться скоріше з дитинства або з підліткового віку. І має сенс з цим розібратися.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Справа в тому, що Ви емоційно ще не вийшли із стосунків. Скоріш за все, що розлучення відбувається через проблеми, ініціатором яких був Ваш чоловік, але у Вас ще залишилися до нього почуття.
Для початку давайте розберемося, наскільки Вам дорогий, цікавий і важливий Ваш уже колишній чоловік.
Потім згадайте всі плюси та мінуси стосунків з ним і чого більше, і чи це схоже на Ваші уявлення про щасливий шлюб.
Потім також проаналізуйте ситуацію з нинішнім партнером. Уявіть себе у відносинах з першим і другим партнером і ті почуття, які ви відчуваєте - у яких більше спокою, тепла, впевненості?
І запам'ятаєте, люди не змінюються. Не може людина вистрибнути зі свого характеру.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Марія Радченко
Алла Володимирівна Романенко
Порада одна: на психотерапію до обраного психолога.
Образи, ілюзорні очікування та інше лікується тільки там. І самі по собі не пройдуть - Ви занесете це в інші стосунки.
І знову будете писати сюди. Краще вже пропрацювати це, залишити минуле в минулому - і рухатись далі.
психолог онлайн
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня! Ваші стосунки продовжуються у вашій голові та душі. Багато що вас з’єднувало і ще з’єднує. Ви переповнені почуттями і це в більшості - біль, образи, ревнощі… Розлучення по своїй специфіці схоже на смерть, яка потребує відгорювання, а ви ше маєте надію воскресити ваш союз. Це можливо якщо і він і ви хочете. Це глибинна робота над собою і над стосунками, а не просте емоціювання та пошук своєї правоти.
В любому випадку вам потрібна психотерапія! Ваша дитина не має бути залучена у ваші стосунки з чоловіком, для дитини має бути і тато і мама без образ чи перетягування на чиюсь сторону. Ви залишаєтесь батьками для дитини на все життя!
Відредаговано автором 15-02-2024 13:18:37
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Не знаю як бути.
О чем ваши сомнения?
Чтобы знать
цитата:
як бути
надо понимать, что вы хотите.
У вас есть желание вернуть отношения с мужем?
Или вы хотите прожить расставание с ним и двигаться дальше?
Или вы сейчас хотите сделать выбор?
Відредаговано автором 17-02-2024 10:18:09