пауза у відносинах
Добрий день! Відразу уточню, що проблема, думаю, досить банальна, але на даний момент дуже болить і я буду дуже вдячна Вашій пораді. Ми з молодим чоловіком у відносинах майже 4 роки. Спочатку мч був досконало іншим чоловіком: більш дбайливим, принциповим, уважним, дбайливим, розуміючим, шукаючим компроміси. Зараз відношення переросли в аб'юзивні з його боку. Я раніше була такою ж, зараз перетворилася на параноїка (За рахунок того, що він порушує обіцянки, хоча ні разу в житті цього не робив, не давав обіцянки теж). істеричкою навіть можна сказати (хоча намагаюсь максимально не нагружати своїми почуттями), бо боюсь, що він зробить щось не так, що знову буде сварка. З моєї сторони проблеми у відносинах були на початку (була ще підлітком, в голові погуляти, потусити, а він домосід) Але жодних зрад ніколи ні з однієї зі сторін. Зараз я в ньому бачу лише егоїстичного, зламаного хлопчика консерватора. Не зрозумійте неправильно, я неймовірно вдячна цій людині за все, як і він, неймовірно ціную його, як і він мене. Але він завжди ставить свої інтереси вище за мої і на компроміси йти не бажає. Або буде як він хоче, або ніяк. Не так давно була спроба згвалтування і, як на мене, хоча б обняти, щоб підтримати людину, якщо нічого не можеш сказати словами - логічно навіть для дитини. Але він сказав тільки, що в шоці і слова, що я не знаю що тобі говорити, жодної поради або допомоги не можу запропонувати, тому що мені це в голову навіть не лізе. Він на даний момент тягне на собі квартиру, їжу, т.к. я не працюю і розвиваюсь в хобі, щоб у подальшому в цьому працювати. І ці сварки, затяжність тягнуться настільки довго, що мучить двох. Не так давно він згадав дівчину, яка йому подобалась раніше і якийсь час у нього були сумніви, чи любить він мене взагалі. Вирішив, що все ж любить, а не прив'язаний, інакше давно б розійшлися. Обговорювали розрив дуже багато разів за цей місяць, але мені здається, що я просто не переживу це. У мене нічого більше немає, нікого немає через його бажання прервати спілкування з багатьма людьми. Я повністю залежу від нього, починаючи від його емоційного стану і закінчуючи забезпеченням (базове: їжа, труси xaxxa. Нічого більше я і не смію просити, не можу). Відчуття, ніби ці 4 роки у мене життя стояло на паузі і якщо він добився успіхів у сімейному бізнесі, роботі, розвитку, то я - ні. я весь цей час розвивалася і хотіла знайти своє, але ніяких плодів це поки не принесло. Повірте, ми настільки схожі у думках, поглядах, настільки відчуваємо друг друга, що іноді стає навіть моторошно. І я б дуже хотіла мати з цією людиною майбутнє, але я не знаю, як нам це все витягнути з ями, довіряти один одному, мати змогу покластись друг на друга. Зараз він запропонував взяти паузу, тому що через 4 роки зрозумів, що він все ж одинокий волк і йому ніхто не потрібен axaxxa. Хоче бути один, запропонував, щоб я влаштувалася на роботу і з'їхала на якийсь час, щоб він розібрався в собі. І я розумію це та приймаю, але мені шалено страшно що буде далі, тому що дуже не хочу губити єдину близьку людину в моєму житті. Я дуже хочу будувати з ним майбутнє, щоб все було добре, намагаюсь робити задля цього все, але він не знає чого хоче і розумієте, одна справа півроки, а інша - 4. У нього, як і у мене, теж нікого немає, навіть друга, щоб говорити, але йому це і не страшно. І я просто хочу, щоб все було добре
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Добрий день. На яку допомогу ви очікуєте тут?
психолог онлайн
Доброго вечора.
Підсумуємо все, що у Вас тут написано.
У Вас є хлопець, з яким Ви разом живете. У вас з ним дуже багато спільного і ви одне одного любите, але хлопець є емоційно неврівноважений і не знає, як підтримати морально (після того як Ви пережили спробу згвалтування він не знав що вдіяти). До цього, Ви поки не працюєте і залежите від хлопця фінансово.
Хлопець втомився від стосунків і пропонує паузу, щоб Ви з'їхали і працювали, але Ви боїтесь його після цього втратити.
Чи є у Вас наразі можливість працювати, щоб матеріально не залежати від хлопця? Це допомогло би Вам відчути себе більш незалежною і робити більш усвідомлені вибори, зав'язані на власних бажаннях, а не на страху втрати стабільності в житті.
Що страшного може тратипися, якщо ви з хлопцем після паузі розійдетеся? І що Вам зараз дають стосунки з ним?
психолог онлайн
Доброго дня
З ваших слів зрозуміло, що ваше ціле життя вибудуване довкола хлопця і ви залежите від нього в різних планах. При таких умовах доволі звичне явище, що вашими інтересами нехтують, оскільки хлопець відчуває, що це можна, бо вам нікуди подітися.
Чому так сталося? Ви молода дівчина на старті життя і, в принципі, у вас такий вік, коли, зазвичай люди активно розвиваються: навчання, подорожі, знайомства, карʼєра.
Очевидно, що ваш хлопець на даний час менше зацікавлений у стосунках, ніж ви. Тому сподіватися, що в нього буде мотивація змінювати ставлення до вас, немає підстав.
Ви не написали питання, тому не зрозуміло якої допомоги очікуєте на сайті.
Проте у вашій ситуації, хочеться дати вам рекомендацію активно розвивати своє життя, незалежно від того чи будете ви у стосунках (з цим хлопцем чи іншим) чи будете одна. Бо відсутність розвитку і побудова інтересів довкола людини завжди буде ставити вас у залежну позицію.
Думаю, варто розглядати ситуацію, що склалася, як чудову можливість для розвитку: подумати чого хочете саме від свого життя, побудувати та втілити плани на майбутнє.
«Добре» може бути по різному, не лише в стосунках. Іноді на одинці можна бути більш щасливим, ніж в таких стосунках. Тому що, думаю, якщо ви будете щирою з собою, то, можливо, виявиться, що все те взаєморозуміння, про яке ви говорите, по великому рахунку, залишилось в минулому.
Відредаговано автором 02-03-2024 18:17:16
психолог онлайн
Доброї ночі!
Ваш хлопець з опису схоже дуже нарцисична особа.
Спочатку був
цитата:
дбайливим, принциповим, уважним, дбайливим, розуміючим, шукаючим компроміси
Так нарцисичний завжди робить - бо ПРИРУЧАЄ.
цитата:
Зараз відношення переросли в аб'юзивні
А коли приручив - можна вже вести себе звичним чином, як хочеться.
цитата:
Зараз я в ньому бачу лише егоїстичного, зламаного хлопчика
цитата:
Але він завжди ставить свої інтереси вище за мої і на компроміси йти не бажає. Або буде як він хоче, або ніяк
Егоїстичний, думає тільки про себе.
цитата:
Не так давно була спроба згвалтування і, як на мене, хоча б обняти, щоб підтримати людину, якщо нічого не можеш сказати словами - логічно навіть для дитини. Але він сказав тільки, що в шоці і слова, що я не знаю що тобі говорити, жодної поради або допомоги не можу запропонувати, тому що мені це в голову навіть не лізе
Тому що емпатія майже відсутня, як і в будь-якого нарциса.
цитата:
Я повністю залежу від нього, починаючи від його емоційного стану і закінчуючи забезпеченням (базове: їжа, труси xaxxa. Нічого більше я і не смію просити, не можу)
Залежність психологічна, залежність фізична... РУЙНУЮЧА залежність, бо її результатом стало:
цитата:
Відчуття, ніби ці 4 роки у мене життя стояло на паузі і якщо він добився успіхів у сімейному бізнесі, роботі, розвитку, то я - ні. я весь цей час розвивалася і хотіла знайти своє, але ніяких плодів це поки не принесло
Бо це схоже на використання ресурсу. Вашого ресурсу. Це теж так по-нарцисичному.
Тому, ця пауза у залежних (від нарциса) стосунках або взагалі їх РОЗРИВ (от зараз злякалися) можуть бути НАВПАКИ рятувальними. І тепер може піде справжній розвиток?
цитата:
І я просто хочу, щоб все було добре
Все і буде добре, тільки НЕ ТАК, як очікувалось. Від якихось примарних фантазій треба буде відмовитись.
Відредаговано автором 04-03-2024 00:15:14
психолог онлайн
Доброго дня Li!
Насправді, причину того, що відбувається між вами, можна знайти у Ваших же словах: "Я повністю залежу від нього, починаючи від його емоційного стану і закінчуючи забезпеченням (базове: їжа, труси xaxxa. Нічого більше я і не смію просити, не можу...". І справа не стільки в матеріальній залежності - для жінки абсолютно природньо бути вдома і займатися хатніми справами, коли чоловік зайнятий зароблянням грошей.. Справа цілковито у Вашій внутрішній залежності від близької людини. Ви сваритеся не тому, що хтось поганий, а тому, що, елементарно, втратили себе, перестали бути особистістю, "закисли" і психо-емоційно виснажилися, втративши основну мету життя...
Ви пишете, що займаєтеся хоббі, яке хочете перевести на рівень свого джерела заробітку і що намагалися розвиватися, але... На превеликий жаль, говорити про якийсь особистісний розвиток неможливо. Розвиток - це не стільки накопичування якихось професійних навиків, скільки вміння та здатність бути весь час в ресурсі, бути наповненою та щасливо, НЕ залежно від того, що відбувається на даний момент у житті.
Знаєте, яких жінок чоловіки ніколи не кидають і носять на руках все життя?
Тих жінок, які щасливі і цим щастям діляться самі з близькими людьми, а не вимагають, щоб хтось їх зробив щасливими... А Ви, судячи з написаного, весь час перебуваєте в стані очікування чогось від чоловіка, в постійних претензіях до нього, переплутавши чоловіка з мамою чи подружкою, які б Вас могли уважно вислухати, пожаліти і поспівчувати... Чоловік - не мама, не подружка, і навіть, не тато! У нього зовсім інші функції, з якими, як на мене, він прекрасно справляється. Він реалізований в соціумі, він має гарну професію і вміє заробляти гроші. Тобто, він як чоловік - гарно розвинутий і виконує своє чоловіче та професійне призначення...
Якщо Ви хочете бути поруч з реалізованим чоловіком, Вам самій потрібно стати реалізованою особистістю, насамперед, як жінка...
Тобто, стати гармонічною та наповненою, розкриваючи свої саме жіночі риси... А це можна зробити лише почавши турбуватися безкорисно про оточуючих, підтримуючи та допомагаючи. Почати займатися своїм здоров'ям, бігаючи на свіжому повітрі або роблячи зарядку, займаючись фітнесом тощо і почати займатися духовними практиками системно... Це окрема тема, але надзвичайно важлива.
У Вас є подруги? Які у Вас стосунки з батьками, з мамою?