Відміна антидепресанту
Приймаю Триттіко XR 3 тижні
Хочу піти до КПТ для лікування помірної депресії безмедекоментозно.
Як вірно скасувати препарат?
Приймаю 3 тижні по 150 мг
Перший тиждень пити трохи більше половинки таблетки, другий тиждень половину та припинити прийом через 2-3 тижні?
Мені не потрібно пити ще щось для «перекриття»? Я не нашкоджу своєму організму? Дякую
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Психотерапія це важливо, але разом з медикаментозним лікуванням. Тому, добре що почали, але незрозуміло чому припиняєте від самого початку
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363054 для Виталий Викторович
Приймала 150 мг препарату, але за 3 тижні мені стало дуже погано. Останній раз викликала швидку, втратила свідомість. За 3 тижні було 4 панічні атаки (перший раз у житті). Я дуже втомилася за ці 3 тижні.
психолог онлайн
А хто Вам призначав препарат і як Ви починали - одразу з перших днів 150 мг, так?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363056 для Виталий Викторович
Призначила лікар психіатр.
Так, 150 мг і поступово треба збільшувати до 300 мг, але побічні реакції не дали шансу.
Вчора пішла кров з носу через те, що препарат викликав сухість слизової і вже остаточно вирішила поставити крапку в прийомі цього антидепресанту.
психолог онлайн
150 мг для початку в принципі припустимо, але краще було б із ще меньших дозувань починати і дуже поступово збільшувати, задля запобігання можливих побічних ефектів на початку прийому препарату. Сприйняття препарату для кожної людини дуже індивідуально. І, вочевидь, для Вас принаймні цей препарат не заходить. Тому, все вірно Ви робите. Але краще тримати лікаря в курсі і під її наглядом виходити з прийому препарату.
психолог онлайн
Тут психологи, не психиатры. Поэтому о любых ваших неприятных состояниях после приема препаратов вам нужно консультироваться с врачом, который их назначил - он либо отменит и даст другое лекарство, либо дозировку изменит. Но в любом случае лечение у психиатра это не разовый прием с выписыванием медикаментов, а прием препаратов под контролем врача. А когда вы определись с лечением и дозировкой, то обычно раз в месяц-два (или другая частота) - контрольные визиты
психолог онлайн
Вітаю. Шкода, що ви зіштовхнулися з побічними ефектами. Звичайно, відміну або корекцію препарату краще за все обговорити з вашим лікарем. і повідомити як ви себе почуваєте? Тріттіко є атиповим антидепресантом, тому "перекриття" якимись додатковими препаратами не завжди застосовується в практиці. Якщо ви не маєте доступу до лікаря взагалі і вам стає тільки гірше в плані побічних ефектів - вирогідно краще зменшити дозування, і якщо не буде позитивних змін - то вирішувати питання відміни. Але все ж таки - якщо у вас діагностована клінічна депресія - то найкраще буде поєднання фармакологічного і психотерапевтичного методів. (звичайно, ліки мають вам підходити і не викликати стільки дискомфорту). Ви маєте можливість звернутися до того лікаря, який призначав вам тразодон, щоб проконсультуватися? (онлайн? по телефону?)