Отношения с военным
Дoбpoгo дня, неnokoїть тaka cитуaція - нapечений війcьkoвий, ckopo дmб, nлaнують нa нacтуnний день nіcля npиїзду зуcтpітиcя з noбpaтиmamи, зняти kвapтиpу нa дoбу і зaгaлom веcь день бути тam з ниmи, kaтегopичнo npoти щoб noгуляти нam вcіm paзom xoчa б вдень, a нa ніч тam xaй вже зніmaють kвapтиpу camі. Він з ниmи і тak 24/7 4 pokи.. з‘являютьcя nідoзpілі дуmkи щo зніmaтиcя тam буде не тільkи kвapтиpa :/
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий день
Вас турбує те, що він планує 1 добу побути з побратимами під час своєї відпустки? Чи він загалом приїзджає лише на добу?
Чи проговорювали ви зі своїм партнером ваші побоювання щодо цього? Яка між вами комунікація? Чи говорили ви йому про свої почуття та емоції?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363439 для Анна Олександрівна
Не відпустка, а звільнення з строкової служби, турбує саме те що він не хоче щоб я з ними там була , говорила з ним про свої побоювання що здається будуть інші дівчата з ними раз так категорично не хоче щоб я була там , каже такого не буде і щоб не накручувала…Було декілька випадків за роки відносин де довіра підкосилась, не зрада але теж не приємно, тому не можу заспокоїтись чи це дійсно себе накручую і це нормально, чи мої страхи що вони там будуть з іншими дівчатами не просто так
психолог онлайн
Варто проговорювати свої страхи в безпечному колі, тому запрошую на консультацію зі мною. Розберемось, від чого іде цей страх і як повернути довіру до хлопця.
психолог онлайн
Доброго дня!
Чисто по логіці - ви праві, та ваші побоювання обосновані.
Особливо, якщо ви кажете, що вже довіри мало між вами.
Але що ви можете зробити?
Це його вибір и право - відгуляти своє звільнення. Морально відпочити.
( нагрузка велика на психіку у війскових зараз)
И тут можно лише надіятись - що якщо и буде такий сценарій, який ви вже намалювали у себе в уяві...
що у вашого хлопця, вистачить сили волі, та відповідальності та осознаності.
Та якраз - провірити - наскільки ви йому насправді важливі та цінні.