Я відчуваю себе невдячною донькою
Моя мама по роботі поїхала в іншу країну.Такий досвід в мене був вперше,бо скільки себе пам’ятаю мама ніколи так надовго не їхала.Спочатку я дуже нервуватися,бо не розуміла,як я буду без неї.І коли мама поїхала,я дуже була засмучена та кілька днів відходила від цього.Мені її дуже не вистачало і це проявлялось у всьому.Але дуже швидко я звикла і відсутність мами в моєму життя ніяк не позначалась на мені.Але,я все ще дуже чекала коли вона приїде.
Але,зараз коли мама вже скоро приїде,я чомусь цього не дуже хочу.Я незнаю чому і мені дуже соромно за таке,але я дісно не хочу.Я нерозумію чому,що стало підставою для такого?Я відчуваю себе невдячною,бо мама завжди для мене старається у всьому.А я,навіть на її повідомлення з неоохтою відповідаю і лінь брати трубку щоб поговорити з нею.Чому так?Я неможу в цьому розібратись.
І ось скоро мама приїде,а я зовсім не чекаю цього і відчуваю тривогу і сором.
Що мені робити?
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Щоб у всьому цьому розібратися, треба наважитись зануритися вглиб себе, почути і зрозуміти всі свої змішані почуття і їх причини. Так, у Вас була прив'язаність і залежність від матері. Потім сама ж мама її перервала, коли покинула мене, можливо і з поважних причин, але тим не менш мені від цього було не легше і я відчувала себе покинутою. І я змушена була звикати до нових обставин. А тепер вона знову з'являється у моєму житті як ні в чому не бувало. Але я жива людина і для мене все не так просто. Та нажаль, саме через те, що все не так просто - я відчуваю себе винною та невдячною.
Щоб краще зрозуміти себе і подивитися на цю ситуацію зі сторони, пропоную Вам подивитися документальний фільм "Джон". Теорія привязаності. Є в ютубі.
Це як мінімум. А так, звичайно краще буде зануритися і розібратися в собі з психологом
психолог онлайн
Доброго дня. А чи можете спробувати уявити а що трапиться коли мама приїде? Що буде вдома? Що вона буде казати чи питати? Яка увага буде до Вас і що від Вас хотітимуть? Просто спробувати широко і різноманітно уявити, як можуть йти подіїї і що в них особливо зачіпає, дратує чи засмучує.
Часто причини нашого небажання чи тривоги вже нам відомі, але для нас же безпечніше і менш соромно собі в них не зізнаватись.
І ще важливо для себе зрозуміти, а яке відношення зараз до матері? Чи говорили Ви з нею про те, як Вам важко були коли вона поїхала? Хай і за потреби, але це не відміняє Ваших почуттів. Як Ви сумували, чи хоч раз говорили про це?
Бо навіть зараз, коли Ви кажете, що її приїзду не хочете, і Ваше життя не змінилось - перше про що Ви пишете це про сум, який був. А іноді, коли для одного переживання немає місця воно замінюється іншим. Сум на байдужість, радість на злість, злість за щось - на провину за злість. І т.д.