Навіщо пауза як що все добре
Добрий день! В мене така ситуація!
Зустісаюся з дівчиною 2 місяці ! У від новинах все добре,ні сор,ні скандалів небуло жодного разу за увесь період відносин! В мене до неї дуже сильні почутя, я сам по собі емоційний і відвертий ,те що відчуваю те і говорю! А вона холодна сама по собі у відносинах ій потрібен на це час! Бували такі моменти що занадто навязував себе! Приділяв ій багато уваги,заботи, писав що скучаю і тд! А вона якось холодно відповідала взаїмностю! Я начав постійно в неї запитувати що не так ,чому! Хотя коли ми разом то все добре , іскріне обнімае це відчувается що не набрано! І цілуе теж пристрасно! І це та людина яка не буде іграти почуттями вона че робила віт душі!
Суть проблеми не в тому! В общем ми довго йшли до цого я не настаював за всі ці 2 місяці ні разу а дав їй час щоб вона сама осознано зводилася на первий раз! І після того як вона на це все согласилася і це все між нами відбулося на наступний день сказала що нам потрібно зустрітися і поговорити! Хотя все було добре це не було банальним сексом для розрядки! А це було по любві! Ми зустрілися вона обняла поцілувала і сказала що ій потрібна пауза у відносинах! Я був в не допоніманії навіщо ,коли все добре! А общем сили все обговорили умови терміни на удну неділю не писати не дзвонити і не бачитися це вона цого хотіла! Я пішов на чей шаг раді неї бо люблю і не хочу її втратити! Перед тим як пити теж поцілувала пристрасно і емоційно кріпко обняла ,сказавши не хвилюйся все буде добре!
Суть питаня полягає в тому ! Допоможіть розібратися навіщо вона так поступила? Як що не було ні сор ні обід !у відносин все було добре крім того що я інколи ій надоїдав ,що питав чи скучае чи любить і тд тп! І що очікувати ?
Питання від: ; Вік: 33
Доповнення від автора
Боюсь ,що за цей період часу вона остине і взагалі! Хотя в неї були щірі почутя до мене це не було набрано, чи із якогось там жалю !вона сама осознано йшла до цого всого !

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня.
цитата:
Боюсь ,що за цей період часу вона остине і взагалі! Хотя в неї були щірі почутя до мене
- якщо почуття були і продовжують бути щирими, то за тиждень вони не остигнуть.
Важливо розуміти, що Ви різні і потреба у спілкуванні, увазі, тактильності Вам потрібна з нею різна. МОжливо цей відпочинок викликаний саме цим.
Дівчина вчинила дуже відверто по відношенню до Вас, повідомивши про свої потреби. Ви можете намагатись дізнатись що ж таки сталося, або бути поважним до неї і вичекати все таки цей тиждень. Після чого відверто запитати та обговорити те що відбулось.
цитата:
навіщо вона так поступила?
- це може знати тільки вона. І Ви можете просто відверто запитати коли термін Вашої угоди пройде.
МОжливо їй потрібен був час на самоті, можливо є інші проблеми, можливо обдумує Ваші стосунки. Ви не вгадаєте і навіть готуючись свої емоції не зміните. Дайте пранерці простір про який вона просить, звертаючи цей час увагу на власні потреби та думки.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Наталия Горская
Доброго вечора!
цитата:
Допоможіть розібратися навіщо вона так поступила?
Коли одна людина просить паузу, то, напевно ж, для цього є свої причини. Які причини? - знає лише вона. НЕ ПСИХОЛОГИ.
І не варто лізти їй в голову, намагаючись щось там побачити. Невідомість, звісно, не найкращий психологічний стан, проте надмірна зацікавленість може бути проявом схильності до емоційної залежності, а також невпененості в собі.
От Ви себе вважаєте впевненою людиною чи ні, зважаючи на
цитата:
Бували такі моменти що занадто навязував себе! Приділяв ій багато уваги,заботи, писав що скучаю і тд
?
Поміркуйте над питанням - кому з жінок може подобатись поведінка чоловіка, який нав'язує себе, пише, що скучає?
До речі, як було у Вас в попередніх стосунках, звичайно, якщо вони були? Ви там теж нав'язували себе "холодним" дівчатам?
цитата:
Я пішов на чей шаг раді неї бо люблю і не хочу її втратити!
Невже у Вас був вибір? Якщо був, то було б цікаво дізнатись, який саме?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Суть питання скоріш за все в іншому: Вам вже 33 роки, а Ви надто тривожний, емоційний та психологічно залежний.
І це 100% щось із дитинства. Які у Вас були стосунки з мамою в дитячому періоді? Чи переживали Ви тривогу, що вона Вас покине?
психолог онлайн
2 місяці це ще дуже невеликий час, щоб бути впевненим в коханні.
Можливо Вам так хотілося бачити її любов, що Ви не помічали інших проявів, а холодність пояснювали доя себе рисами характеру.
Як порадили колеги, Вам було б корисно попрацювати індивідуально з фахівцем щодо вашої занадто сильної зануреності в стосунки.
Дівчина проявить свої справжні бажання сама, якщо вони в неї будуть.
Дайте їй час.
Можливо вона не хотіла Вас образити, тому сказала про паузу, а можливо їй потрібна дійсно тільки пауза.
І точно не можна казати, що все було чудово.
Може для Вас і так.
Але не для дівчини.
Інакше вона б не казала про паузу.
психолог онлайн
Вітаю! Я погоджуюся з колегами, які теж помітили емоційну залежність і тривожний стан. Насправді - саме оці неприємні емоції - є ключем до вирішення ситуації. Було б чудово якщо б ви змогли звернутися за консультацією до фахівця щоб зрозуміти краще себе, свої власні страхи і власні бажання. Чого хоче ця дівчина, чи ця пауза тимчасова, чи винні ви у цій ситуації - звичайно важливо, але виключно тому що ви переживаєте з цього приводу дуже сильно. Ви тривожитесь тому що боїтеся відмови? Чому, як на вашу думку ви "нав'язувалися"? Чого ви хотіли уникнути тим самим?