Як змінити своє життя
Як змінити те що ти робиш роками (вела не правильний більш розпусний спосіб життя) приборкати страх бути одною без чоловіка, приборкати бажання цілий час шукати чоловіка: чи то від браку уваги чи то щоб тільки переспати, знайти себе, знайти ціль в житті і побудувати нормальні здорові стосунки?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Тетяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Наталия Горская
Доброго ранку, Ira!
цитата:
ЯК ЗМІНИТИ СВОЄ ЖИТТЯ
Ви ставите, на мою думку,одвічне для людини питання. Відповідь на нього в принципі відома - ЗНАЙТИ СВОЄ ЖИТТЯ, бо те, що є, важко назвати бажаним своїм.
Як це зробити - варіантів і способів стільки, скільки і людей. Проте усі вони зводяться до одного - до пошуку відповідей ХТО Я? Для чого я прийшов у цей світ? Який мій власний шлях?
Комусь допомагає зустріч з глибокою і цікавою людиною. Комусь із красотою. Комусь з божим одкровенням. Багатьом - співпраця з психологом.
Чим корисна остання? Вона допомагає розкрити чинники ТЕПЕРІШНЬОГО способу життя.
От у Вашому випадку, що могло накреслити шлях, в якому
цитата:
вела не правильний більш розпусний спосіб життя) приборкати страх бути одною без чоловіка, приборкати бажання цілий час шукати чоловіка: чи то від браку уваги чи то щоб тільки переспати
?
Ймовірно, Вам бракувало любові до себе. Тобто прийняття себе попри усі обставини дитинтства і виховання. Не вистачало турботи про себе, поваги до себе, почуття самоцінності, через що і шукали підтвердження власної цінності в чоловіках.
Перший етап дослідження власного способу буття завершується теж прийняттям. Тому в подальшому не потрібно зводити рахунки з минулим, шукати винних і тому подібне.
На другому етапі сили та енергія звільняються для побудови сучасного. Людина стає ПРИЧИНОЮ по відношенню до подій свого життя. Тобто вона свідомо і відповідально обирає, яким шляхом йти, чим займатись, з ким бути і так далі.
На відміну від неї людина-НАСЛІДОК залишається увесь час жертвою обставин і підступності інших людей.
цитата:
побудувати нормальні здорові стосунки?
Є передумова. Спочатку налагодити здорові стосунки з собою(!) за допомогою психолога це питання теж вирішується. Щоправда, доведеться пройти чималий шлях, сповнений абсолютно різних емоцій. Але шлях вдачний тим, хто не зірвався на півдороги.
Відредаговано автором 10-04-2024 09:50:33
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Тетяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Іра, доброго дня!
Для того щоб змінити вкорінені звички, моделі поведінки потрібен системний підхід. У вашому запиті є безліч задач розвитку: від автономності, зрілості, бажання мати стосунки до професійної реалізації. Все це потребує вашого часу, зусиль та колосальної роботи. Якщо ви пишете сюди, то тут одна відповідь - довготривала регулярна психотерапія! Там в першу чергу ви будете будувати стосунки с психотерапевтом, що допоможе вам краще зрозуміти себе, наростити чутливість та прожити свої травми. Окрім бажаного життя, треба оплакати та прожите небажане, його теж треба проаналізувати та прожити. Чи готові ви працювати і вкладатись в себе, в свій розвиток?
Відредаговано автором 10-04-2024 11:29:58
психолог онлайн
Доброго дня.
Кожен з аспектів і проблем про які Ви згадуєте складний сам по собі, і впоратись, змінити і змінити на краще їх - самостійно практично не можливо.
Ви показуєте свідомість і бажання кращого для себе, виносячи промблемні аспекти свого життя і це добре. Наступним кроком буде знайти психолога, який в цьому допоможе.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Алла Володимирівна Романенко
Наталия Горская
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ira, доброго дня. Ви закривали якісь свої потреби, коли вели розпусне життя, причому не тільки в сексі. Можливо, була надія отримати від чоловіків те, чого Вам не вистачало ще з дитинства: уваги, любові, прийняття, була потреба бути в контакті з іншими, щоб не залишатись на самоті.
Якщо Ви готові розбиратись, що з Вами відбувається, шукати в житті нові опори, по-іншому вибудовувати стосунки з чоловіками, зверніться до психолога.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Наталия Горская
Тетяна Штапова
Є тільки один спосіб, і, впевнений, Ви про нього знаєте - це глибока психотерапія з обраним спеціалістом, з зануренням в складні переживання дитинства, коли відчували себе непотрібною батькам.
Доповнення від автора
З чого потрібно починати?! Бо згадуючи минуле розумію що є багато моментів через які могло так відбутись; від булінгу в школі до недостачі тепла та уваги від батьків. Через це низька самооцінка, страх бути самотньою і в подальшому надіялась отримати бажану увагу та тепло від чоловіків але все одно була одна.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
цитата:
З чого потрібно починати?!
цитата:
Спочатку налагодити здорові стосунки з собою(!) за допомогою психолога це питання теж вирішується. Щоправда, доведеться пройти чималий шлях, сповнений абсолютно різних емоцій. Але шлях вдачний тим, хто не зірвався на півдороги.
Ну, і, звісно, перетворення починаються з прийняття рішення розпочати процес змін. З вибору психолога, до якого виникла довіра.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Зі звернення до психолога. Ваша особистість формувалась не один рік під впливом сім'ї, школи і т.д. В результаті для Вас пошук чоловіків став спробою позбавитись самотності. Напевно, була надія, що з ними будуть зовсім інші відносини, в яких Ви отримаєте те, що Вам потрібно. Але насправді людина знаходить у нових відносинах ту ж біль, яка була в дитинстві.
Щоб розібратись, чому так відбувається, подивитись на своє життя під новим кутом і почати його змінювати, варто скористатись допомогою спеціаліста.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
цитата:
Бо згадуючи минуле розумію що є багато моментів через які могло так відбутись; від булінгу в школі до недостачі тепла та уваги від батьків. Через це низька самооцінка, страх бути самотньою і в подальшому надіялась отримати бажану увагу та тепло від чоловіків але все одно була одна
Об'єм для психотерапії досить великий. Через це, чим скоріше почнете, тим швидше отримаєте результат. Тому -
цитата:
З чого потрібно починати?!
З обрання собі спеціаліста-психолога.