Думки
Доброї ночі, у мене така ситуація ніби всередині мене два голоси, один завжди «За» а інший завжди «Проти» про що б я не думала, завжди є це за і проти, іноді просто голова вибухає, хочеться закричати, щоб ці голоси замовкли, таке в мене вже дуже давно (6 років так точно), в мене, в принципі, постійно багато думок в голові, я всі «сюжети» подій прокручую в голові, підкажіть, будь ласка, як із цим упоратися, чи, можливо, я просто накручую себе.
Заздалегідь дякую 🙏
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Буває так, що іноді ситуація виходить з-під контролю, і думки буквально починають керувати людиною.
Виникає таке явище як overthinking або "надлишкове мислення".
Такий стан не дозволяє усунути проблеми, оскільки найчастіше людина не ставить за мету їх вирішити, а концентрується на них і тільки посилює ситуацію.
І виникає питання – як перестати багато думати?
Спробуйте тренувати увагу. Коли Ви сконцентровані на власних думках, переведіть свою увагу на щось інше, наприклад, спостерігайте за перехожими, машинами, докладно розгляньте якийсь предмет. Згодом фіксувати такі моменти стане простіше.
Записуйте нав'язливі думки
Так Ви «перекладете» їх на папір і умовно їх позбудетеся.
Але це, звичайно,. загальні поради. Потрібно розбиратися в проблемі більш детально з психологом.
Відредаговано автором 11-04-2024 02:56:11
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
Спробуйте ваші думки переводити в образи. Хто всередині що каже? Що він хоче? Що відчуває?
Якщо ви весь час в думках, то перебуваєте в голові, але не в тілі. Вам треба проживати все це тілом.
Звісно для вирішення такої проблеми потрібна психотерапія, де ви зможете узгоджувати думки, почуття та потреби!
психолог онлайн
Доброго дня, для мене особливу цікавість викликає ваше «проти». Це наче про знецінення своїх думок на початку якоїсь дії, тобто гальмування якоїсь активності, щоб перейти до дії, до реалізації. Подумайте яке відчуття вас зупиняє перейти до дії. З цим відчуттям можна працювати з психологом. Тут потрібна глибинна робота, оскільки модель реагування постійно повторюється з різними сторонами життя.