Чи я приречений?
Мені 15 років і три тижні тому мені діагностували депресію. Я приймаю ліки.
Також у 11 років у мене був тяжкий тривожний розлад, який лікувався медикаментозно пів року. У дитинстві я переживав фізичне і психологічне насилля від батьків і соціальну тривожність, відчуття небезпеки, які і могли призвести до тривожного розладу.
Так от, я читав багато історій людей, які страждають депресією з підліткового віку і по пів життя. І мені стало страшно від думки, чи можливо що я приречений і схильний до цього на все життя, якщо у мене ще у 11 років був тяжкий розлад? Чи можливо це через те, що вони не лікувались як слід? Депресію ж можна повністю вилікувати? Я не знаю, чи врятує моє майбутнє те, що я лікую...Мені зустрічалися багато людей, які не вважають депресію чимось страшним, але страшно бути у безнадії коли не здатен на самогубство.
Також я часто задумуюсь 'Чи зі мною щось не так, якщо то тривожний розлад, то депресивний будучи тільки підлітком? Однолітки носять короткий одяг, а у мене всі ноги у порізах. Їм не потрібні ніякі таблетки, вони активні і соціальні.' Мені здається я слабший за них, якщо нічого дійсно жахливого не ставалось, а я не зміг впоратись без психічних розладів...
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Депресію ж можна повністю вилікувати? Я не знаю, чи врятує моє майбутнє те, що я лікую...
Іноді депресію діагностують не помічаючи більш серйозний розлад, який за нею стоїть. Тоді її можна лікувати все життя. Тому якщо у вас подібні стани давно - дуже важлива правильна діагностика. Дивіться, ваше майбутнє врятують тільки ваші дії. Чи ви ходите на психотерапію? Ліки лікують тільки фізичну частину проблеми, але депресія майже ніколи не виникає на пустому місці. Їй передують психологічні чи психічні проблеми. ПОки їх не вирішити, жити повноцінним життям неможливо.
Не сумнівайтесь у собі, якщо ви вирішите серйозно лікуватись (а я маю на увазі психотерапевтичну підтримку у методі, який працює з конкретно вам поставленим діагнозом), то лікування дасть результати.
Депресія - це серйозний діагноз, і ті хто ніколи з нею не стикався, мають нереалістичне уявлення про цей стан. Не варто зважати увагу на їх думку. Краще про це говорити із тими, хто розуміє про що мова.
Зараз багато підлітків приймають ліки через свої психологічні стани. Ви у цьому не одинокі.
Відредаговано автором 28-04-2024 20:51:26
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Хочется вас поддержать. Депрессия это то, что лечится и это не приговор. Вы сможете справиться, если захотите. Но слушать тех, кто считает депрессию чем-то не серьезным, не стоит. Это от недостатка знаний на эту тему. Лечитесь обязательно, принимайте то, что выпишет врач и наблюдайтесь у него, чтобы рн был в курсе того, как вы себя чувствуете.
Если есть возможность и родители согласны, то было бы хорошо обратиться к психотерапевту и работать с ним. Таблетки нужны и важно пить их столько, сколько скажет врач, но важно и работать с причинами.
Но даже, если вдруг родители против, то вы с 18 лет точно сможете пойти к психотерапевту.
психолог онлайн
Ксенія Шалімова
цитата:
Також я часто задумуюсь 'Чи зі мною щось не так, якщо то тривожний розлад, то депресивний будучи тільки підлітком?
Звісно, що НЕ ТАК, бо Ви ж самі і написали вище:
цитата:
У дитинстві я переживав фізичне і психологічне насилля від батьків і соціальну тривожність, відчуття небезпеки, які і могли призвести до тривожного розладу
Хіба це можна назвати "в моєму дитинстві все було ТАК, як треба"?
Це і стало причиною виникнення як тривожного так і депресивного розладів.
цитата:
І мені стало страшно від думки, чи можливо що я приречений і схильний до цього на все життя, якщо у мене ще у 11 років був тяжкий розлад?
Ваш розлад піддається лікуванню. Причому не тільки і не стільки медикаментозному, скільки ПСИХОТЕРАПІЇ.
Яку Ви ще НЕ проходили. Але ж це ще попереду. Пройдете терапію з психологом - і життя налагодиться.