Проблема у тому, що я не можу зрозуміти куди мені бігти
Я студентка-перщокурсниця. Вступила того року тому, що треба було вступити. Хотіла на одне, батьки заборонили, вступила на їх спеціальність. Не те щоб я була сильно проти, вирішила обрати хочаб ВНЗ, не вийшло. Результат: повна ненависть до універу.
Зрозуміла, що треба вибиратись якось з тієї вигрібної ями. Але зараз стало питання, а куди далі? Я хочу все і одразу, саме з цим у мене ПРОБЛЕМА. Я не знаю як її вирішити, як вибрати щось одне і не прогадати?
У повсякденному житті, все нормально, я знаю, що хочу одягнути, що зʼїсти або що почитати, а з вибором проблеми.
Сама по собі я дуже сильна, активна, рішуча, відповідно докладаю максимальні зусилля для отримання бажаного, зазвичай це перші місяці, найкращі результати. Маю намір відкрити власну справу, гроші є, час є, а конкретної сфери бізнесу немає, я не можу обрати.
Батьки начебто підтримують у всьому, але, мені здається, що десь у середині вважають мене слабкою, тому що, я стою на місці і нікуди не личу як завжди. Тут і ступор, я не знаю куди.
Минулого року, все було зрозуміло, гарні оцінки, гарно скласти нмт, але з останнім я якраз провалилась. Начебто 18 років, стала дорослішою, але посібник по життю ніхто не видав. Я бачу багато людей з цікавими місіями по життю, я хочу знайти свою одну справжню, але не виходить, бо хочу все і одразу.
Будь ласка, порадьте мені щось ефективне!)
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
З одного боку
цитата:
Батьки начебто підтримують у всьому, але, мені здається, що десь у середині вважають мене слабкою, тому що, я стою на місці і нікуди не личу як завжди.
З іншого
цитата:
Хотіла на одне, батьки заборонили, вступила на їх спеціальність. Не те щоб я була сильно проти, вирішила обрати хочаб ВНЗ, не вийшло. Результат: повна ненависть до універу.
Як наслідок, Ви маєте нарцисичну травму, тобто ситуацію, коли бальки проявляють до Вас умовну любов лише в тих випадках, коли Ви відповідаєте їх очікуванням. І це
цитата:
Далеко не найгірші наслідки такого виховання, які можуть бути, але зі складнощами робити великі життєві вибори треба працювати з психологом. Якщо у Вас не було досвіду самостійних великих життєвих виборів, і Ви робили їх з оглядом на волю бальків, у Вас могла не сформуватися здатність реалізовувати свої бажання. Запит на психологічну сепарацію від батьків у молодих і навіть зрілих дорослих дуже розповсюджений, тож раджу опрацювати його разом зі спеціалістом.
психолог онлайн
Добрий день.
Ви навіть пораду просите ефективну). Для мене це про націленість на неодмінний результат,та неможливість помилок. Хоча досвід часто набувається саме через помилки.
цитата:
ПРОБЛЕМА У ТОМУ, ЩО Я НЕ МОЖУ ЗРОЗУМІТИ КУДИ МЕНІ БІГТИ
Перше, коли я прочитала заголовок до теми,я подумала,що напевне варто перестати бігти. Бо в біганині неможливо прислухатися до себе та своїх потреб.
Я вам рекомендую взяти декілька індивідуальних сесій 😊
психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий вечір. Це добре, що у Вас багато бажання. Є с чого вибирати. Напишіть всі свої наміри, всі свої бажання стосовно діяльності, щоб хотілося робити в стовпчик. Потім проранжуйте по 10-ти бальній шкалі.. Що відгукується найбільше - то 10, що найменше - 1,2. Так Ви зможете звузити Ваше "все" до мінімальної кількості та обрати найкраще для Вас. Як що не вийде, звертайтеся за допомогою.
психолог онлайн
цитата:
Зрозуміла, що треба вибиратись якось з тієї вигрібної ями. Але зараз стало питання, а куди далі?
Уявімо ситуацію. Вам справді треба вибратися із ями. Чи стоїть у вас на цей момент питання "а куди далі?". Вочевидь ні, головне питання - вибратися. Тільки вилізши можна вирішувати куди іти, що робити, кого кликати, та чи не треба чкурнути назад у яму, якщо там, наприклад, ведмідь.
Зараз все більше людей обирають почекати якись час, поки стрес від кардинальної зміни життя уляжеться, і з'являться ідеї куди рухатись. Під пресом ідеї не народжуються, там народжується тільки тривога і страх.
цитата:
Я хочу все і одразу, саме з цим у мене ПРОБЛЕМА.
А що таке все і одразу? Не дуже зрозуміло, враховуючи що ви не знаєте чого хочете. Успішний успіх, як у когось іншого?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Марія Радченко
"все і одразу" - це життєвий принцип, який більш властивий невротикам, які отримали психологічну травму в дитинстві та іншим, хто хворіє на перфекціонізм (нарциси тощо). З цим бажано на психотерапію - лікуватися від нього.
А поки що можете почитати мою статтю на тему вибору "ГОЛОВНЕ – ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ":
https://upsihologa.com.ua/lng/golovne---priynyati-rishennya-41pavelbasan
В ній детально розписаний і алгоритм прийняття рішення, і різні складнощі, які можуть стати на шляху.
Відредаговано автором 02-05-2024 13:12:13