Розрив відносин за ініціативи чоловіка
Після 9 років громадянського шлюбу чоловік вирішив розійтися: переосмислити своє життя. Разом придбали квартиру, робили ремонт. Він повернув половину суми, а я була змушена переїхати до арендованої квартири. Працюємо ми разом, тому щоденно зустрічаємося. Він спокійно, як і зазвичай, спілкується, розповідає обобисті моменти: коли йтиме до перукаря, що прав кросівки і т.д. Він в тій квартирі не мешкає, переїхав до мами, типу з мамою добре поки що. Мені ж пише, щоб я жила своє життя, не малювала ілюзій, читала, розвивалась і т.д., адже він не може нічого обіцяти, бо не знає що саме він переосмислить і скільки часу йому для цього потрібно. Хоча, проявляє турботу, купує продукти, оплачує моб.рахунок, може на роботі говорити годинами зі мною, спокійно дивиться в очі. Я заплуталась, адже не зовсім розумію: пише він одне, дії інші, поведінка взагалі дивує(
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Доброго дня.
Ваше сум'яття зрозуміле, 9 років це дуже тривалий термін. Як Вам дається переживння розриву?
І враховуючи все, важливо розуміти, а щоб Ви хотіли отримати тут? Яку допомогу?
Доповнення від автора
Хочу зрозуміти його поведінку, чому в листуванні пише, щоб я жила сама собою, а в свою чергу ніби тримає мене в полі зору. Що могло так різко вплинути на таке його рішення? Розумію, що дуже хочу повернути наші відносини і не знаю чи можна дозволити собі вірити в це(
психолог онлайн
Ммг, Ваші питання зрозумілі, але чи може хтось тут, хто не знає ні Ваших стосунків, ні Вашого колишнього чоловіка на це відповісти?
Чи запитували Ви у нього безпосередньо? Про те, чому він ініціював розрив? Що змінилось?
А як Ви самі ставитесь до його поведінки? Того, як Він по різному себе поводить зараз? Які емоції це викликає? Чи хочеться Вам такого спілкування?
Тому що іноді, простіше розібратись у своїх переживаннях та покращити свій стан відійшовши від проблеми на певну дистанцію, а фактично Ваші стосунки утримуються і надалі, що точно не надає бодай чіткості в тому.
"Мені ж пише, щоб я жила своє життя, не малювала ілюзій" - це його прямі слова. Чому не можете покластись і прийняти рішення опираючись на них? Що в його поведінці, Ви сприймаєте як надію саме на відновлення стосунків а не на збереження нейтралітету чи "гарного розлучення" для комфортної роботи, наприклад?
Знаєте, помилитись можна в будь-якому випадку, але особливо часто ми помиляємось роблячи висновки із власних уявлень. Ви не можете знати, що у нього в голові, але можете запитати прямо те, що Вам потрібно знати. Те, чи можете Ви вплинути на його почуття та Ваші стосунки, і попри його поведінку, опиратись вже на вказані слова. Інакше, є ризик і надалі мучити себе умовною невизначеністю.
Як відчуваєте, чи могли б напряму запитати його?
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Я заплуталась, адже не зовсім розумію: пише він одне, дії інші, поведінка взагалі дивує(
Дійсно, з огляду на все, доходиш висновку - суцільні протиріччя.
Проте головний ребус в тому, як Ви самі себе заплутали(!) А Ви таки заплутали.
Тож, давайти вносити ясність. І почнемо ось з цього -
цитата:
Після 9 років громадянського шлюбу
Чомусь пропозицію не зробив. А вважаєте, чому?
Які почуття були у Вас щодо його "мовчання" в цій площині?
Наступне.
цитата:
Він повернув половину суми, а я була змушена переїхати до арендованої квартири.
Знову про почуття Ваші. Не його. З якими почуттями та емоціями був пов'язаний цей крок? Куди Ви ті почуття сховали?
цитата:
Він спокійно, як і зазвичай, спілкується, розповідає обобисті моменти: коли йтиме до перукаря, що прав кросівки і т.д.
Це, ніби ми просто знайомі, колеги і більше ні про що? Чи не так? Може, це свідчення і маркер Вашої важливості для нього?
цитата:
Мені ж пише, щоб я жила своє життя, не малювала ілюзій, читала, розвивалась і т.д.,
Ось так він дбає про Вас, налаштовуючи змінити і вектор, і наповнення Вашого буття. Прямо як дбайливий батько(!), що переймається долею донечки.
цитата:
адже він не може нічого обіцяти, бо не знає що саме він переосмислить і скільки часу йому для цього потрібно.
Схоже, що на крючечку Вас тримає, особливо враховуючи
цитата:
проявляє турботу, купує продукти, оплачує моб.рахунок, може на роботі говорити годинами зі мною, спокійно дивиться в очі.
Щоби далеко бодай не втекли. На всяк випадок варто Вас тримати на прив'язі. На всяк випадок...
Після своєрідного дослідження туман хоч трохи розвіявся?
Відредаговано автором 30-05-2024 15:15:40
психолог онлайн
Доброго ранку!
Щиро співчуваю Вам і розумію бажання повернути відносини.
У зв'язку з цим виникає одразу питання: а Вас влаштовують такі відносини, які були між вами? Без усіляких зобов'язань з боку чоловіка? Адже, громадський шлюб для чоловіків, насправді, просто ніщо. І штамп в паспорті, насправді, в першу чергу, потрібен саме їм! Бо лише в такому випадку, вони своїми діями підтверджують, що готові взяти відповідальність за свою жінку і за родину вцілому.
Окрім того, у мене склалося враження, що чоловік Вас просто виставив з квартири. Квартиру купували яким чином? Хто власник квартири і чому Ви так легко згодилися її віддати йому? Адже, за законом, громадянський шлюб вважається шлюбом і Ви маєте всі права дружини в такому випадку.
Отже, на мою думку, є певні ознаки якоїсь внутрішньої жертовності з Вашого боку, тенденції до психо-емоційної залежності. І саме цим він і користується, маніпулюючи Вами: і не одружується, і тримає на прив'язі. Бо йому так зручно і в таких стосунках Ваші почуття не враховуються від слова "зовсім".
Що робити? Я б не радила Вам зараз якісь кардинальні дії, бо, на мою думку, Ви внутрішньо не готові до них, бо прив'язані до цього чоловіка. І цим можете зробити болісно лише собі. Власне, нічого дивного немає, адже, прожили разом цілих дев'ять років і Для Вас це був вже шлюб, а він був для Вас чоловіком, на відміну від нього. Який просто грався і користувався Вами, бо, судячи з усього, недозрів до серйозних стосунків.
Я б Вам щиро радила індивідуально почати працювати з психологом. Бо проблема, на мою думку, набагато глибша. І стосується Окрім стосунків з чоловіком ще й ставлення до самої себе, своєї цілісності та цінності Окрім того, ситуація ускладнюється ще й спільним перебуванням на роботі.
Якщо хочете повернути його і перейти на новий рівень стосунків, необхідно навчитися бути самодостатньою( не плутати з самостійністю - це різні речі). Тобто,навчитися цінувати себе і стати щасливою не завдяки йому, а просто тому, що Ви -
жінка і особистість, яка прийшла у це життя бути
щасливою.
Відредаговано автором 31-05-2024 11:07:55