Я не цікава особистість, чи мене оточують нецікаві особистості?
Доброго дня. Я не знаю в чому точно сенс мого питання. Мабуть знову просто жаліюся.
Я відчуваю себе не цікавою людям. А точніше мабуть чоловікам. Тобто насправді я думаю спершу що я капець як цікава. Я і тим і тим захоплююся. В мене немає такого що коли я залишаюся сама то мені скучно з собою, я завжди знаходжу чим зайнятися. І чоловікам я цікава зовнішністю і сексом. Але коли я намагаюся якісь інші теми розвивати то мені здається що їм не цікаво про це зі мною говорити.
Я зараз зустрічаюся з одним чоловіком. Він наче й уважний, і робить багато чого для мене. Але я відчуваю що він залип на мені через секс. Я його підчіпила класним сексом. А коли намагаюсь його краще пізнати, про себе якісь цікаві факти розповісти, реакція якась коротка типу "ага, круто" і далі тема не розвивається. І я не можу зрозуміти чи мені це здається, чи дійсно це так, що коли я намагаюся з ним розмовляти про те що мені цікаво, йому це швидко набридає і він наче хоче щоб я пошвидше від нього відчіпилася зі своїми питаннями і історіями. Він не дуже активно підтримує яку небуть тему.
І так не лише з ним. Мені здається що люди часто лише роблять вигляд що слухають. Моя особистість нікому не цікава. Це не те що я зовсім невпевнена в своїй цікавості. Це наче злість на людей, що мовляв "ну як вам це може бути не цікаво?! Чому ви не хочете слухати і знати про це???!!" Наче в цей момент страждає моя нарцисична частина. Вона наче злиться і говорить: "Якого біса ти мудак не помічаєш на скільки я різносторонньо класна!"
Стосовно цього чоловіка з яким я зараз, мені начебто і не хочеться його міняти. Він наче хороший і безпечний. Постійно міняти партнерів які набридли не добре, не безпечно. Але він мабуть мені вже наскучив. І я сама в собі не можу зрозуміти чи мені зараз потрібний лише секс, чи я хочу чогось більшого. Але і в сексі він мені вже якимось нудним став. Мені здається що я більш активна. І я намагалася, але не знаю як це правильно зробити, і всі намагання якось урізноманітнити секс і змінити сценарій не увінчалися успіхом. І от, пишучи цей текст я починала питанням/переживанням про те що я нудна людям, а під кінець в мене виникло питання що мені робити щоб мені не було нудно з цим партнером і не виникало бажання стрибати з одних стосунків в інші?
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Здравствуйте!
а під кінець в мене виникло питання що мені робити щоб мені не було нудно з цим партнером і не виникало бажання стрибати з одних стосунків в інші?" поработать с психологом!
Вы пишите, "моя личность никому не интересна", "меня не слушают, не интересуются мной", кто в вашей жизни вами не интересовался в детстве, от кого не получали внимания? Вам хочется , чтоб вас познавали и видели разные стороны вашей личности, а в результате вы видите только поверхностные отношения, которые время от времени приходится менять, т.к становится нудно. Думаю, нужно рассмотреть как вы выстраиваете отношения с другими, ваши ожидания.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго дня!
Іноді жінки виступають дуже рано у сексуальні стосунки, а потім жаліються, що окрім сексу партнеру нічого не треба. Ви самі пишете, що чоловік клюнув саме на цю тему, але до близькості тілесної іноді варто перевірити душевну, бо можливий такий сценарій як у вас.
Ваша нарцисична травма наявна і ви хочете відображення від інших. Послухайте, помітьте і оцініть яка я різностороння. Це важливо дослідити та пропрацювати в психотрепії. Стосунки з іншими відображать насправді вас і вашу внутрішню реальність і іноді треба вміти побачити ці зв’язки.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго вечора Лауро!
Читала написане Вами і ставало якось дуже сумно від написаного. Ви пишете "відчуваю себе не цікавою людям. А точніше мабуть чоловікам" і додаєте "чоловікам я цікава зовнішністю і сексом".
Насправді, є певні закони стосунків і певні природні особливості чоловіка та жінки, незнання яких не звільняє нас від їх дії.
Всі абсолютно чоловіки люблять очима і спершу закохуються в жінку на рівні сексуального бажання. Тобто, самець потребує самку для задоволення своїх інстинктів та потреб. І намагається їх будь що задовольнити. А задовольнивши, втрачає інтерес до об'єкту пристрасті і,власне, до самих стосунків. Так діє природа. і, власне, щоб стосунки перейшли на більш глибокий рівень, як це не дивно, але самій жінці потрібно себе з самого початку правильно поводити. Тобто, не лише не намагатися зав'язувати стосунки на рівні сексу, а й деяким чином, пригальмовувати чоловіче сексуальне бажання. Лише в такому випадку, чоловік зможе не лише відсторонитися від бажання мати секс з жінкою, але і почати її "бачити". Тобто, "включитися" на неї не на сексуальному рівні, а на рівні серця і душі, про який Ви так мрієте.
Стосунки,які зав'язуються на сексі, практично не мають шансів перейти на більш глибокий рівень розуміння та турботи один про одного. Тоді, як стосунки, що починаються із цікавої розмови, спільних інтересів, дружби, турботи один про одного, мають всі шанси перейти на рівень справжнього, довгого кохання, щасливого шлюбу.
Тому, якщо стосунки почалися з "Я його підчепила класним сексом", не має нічого дивного від слова "зовсім", що "Моя особистість нікому не цікава".
Ці речі просто несумісні.
Якщо хочете дійсно мати чоловіка, який буде цікавитися Вами на рівні особистості, я б могла щиро порадити Вам почати працювати з психологом, щоб опанувати нові моделі поведінки, які допоможуть Вам, насамперед, стати цікавою для самої себе, стати самодостатньою ( не плутати з самостійною). Тоді і чоловікам Ви будете цікаві не лише зовнішністю та сексом, а ще й як особистість та жінка, про яку хочеться дбати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366532 для Алла Григорівна
Здається мене до кінця навіть тут не зрозуміли...
По перше я сама з самого початку від цих стосунків не хотіла чогось надто серйозного. Я не прагну заміжжя і дітей. Ці стосунки я сама з самого початку розглядала як тимчасові (тому що я зараз не в Україні, а в цій країні не планую лишатися на завжди). Але я не думала що мені цей чоловік набридне так швидко. І сам чоловік, мені здається, не захоче розходитися відразу. Також для мене якщо чесно міняти часто партнерів і звикати до них стресово. Але що робити з тим що я більше не хочу бути з ним? Він мені просто зручний але не цікавий.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ви пишете "не знаю в чому точно сенс мого питання. Мабуть знову просто жаліюся".
Якщо Ви не розумієте самі себе, то яким чином хтось зможе до кінця зрозуміти Вас? Чи не те ж саме відбувається і з вашими стосунками з чоловіками?
Для того, щоб отримати чітку відповідь, необхідно ставити чіткі запитання.
Як на мене, це те ж саме, що іти не розуміючи куди прямуєш і шукати те, чого сам не знаєш, де.
Неможливо досягти чогось в житті, якщо не знаєш чого хочеш.
То, можливо, у Вас запит на розуміння себе і сенсу свого життя?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366551 для Алла Григорівна
Можливо... Не розумію я, чого я від цього чоловіка хочу.
І доречі я не вступала з цим чоловіком надто швидко в інтимну близькість. Спершу я його взагалі "відшила". Не спілкувалася з ним пару тижнів. А потім знову стали спілкуватися і домовилися спробувати дізнатися один одного, і спробувати якість стосунки.
психолог онлайн
Певне, якщо хотіли "якісь стосунки", то стосунки і вийшли "якісь".
Стосунки не будуються від нудьги та самотності, стосунки будуються від наповненості та самодостатності. І ніяк не навпаки.
Коли нам цікаво жити в цьому світі, коли ми розуміємо сенс свого життя, коли кожний день наповнений новими відкриттями та цікавими подіями, тоді поруч з нами "притягнеться" така ж само цікава людина, яка буде цікава нам, а ми їй. Насправді, оточуючий світ лише дзеркалить нас самих.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня, Лауро!
цитата:
І от, пишучи цей текст я починала питанням/переживанням про те що я нудна людям, а під кінець в мене виникло питання що мені робити щоб мені не було нудно з цим партнером і не виникало бажання стрибати з одних стосунків в інші?
Здається, розкриття в дописі допомогло Вам просунутись в більш глибокому розумінні себе. Тобто розумінні своїх бажань і потреб.
Щодо питання, що Вам робити...Спробую разом з Вами подивитись з різних боків на цей запит.
Отже, що ми маємо. У Вас є потреба позбутись нудності з цим партнером... і якомога довше зачепитись за стосунки з ним, аби не стрибати від одного чоловіка до іншого. Все правильно? Ви саме це мали на увазі?
Якщо не нудно, то як? Це про що? Можете описати цей стан, настрій, відчуття?
Пропозиція Вам - спробуйте уявити: що буде з Вами і взаєминами в разі, коли Ви проявите більше уваги і цікавості до нього?
Також пошукайте відповідь - наскільки не нудними можуть бути стосунки, якщо вони суто функціональні? Якщо в них не вкладати душу, емоції, щирість, прагнення бути разом тощо?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго вечера!
А какой мужчина был бы вам интересен?
Можете описать - ну примерно его характер, его интересы, какой он?
А вы самой себе интересна?
И какая вы - можете тоже описать себя более детально? Какие у вас планы и мечты?
Какие у вас интересы? Что вам интересно в мире? Чем наполнена сейчас ваша жизнь?
Может через скуку... вы так убегаете... от чегото важного?
Может убегаете от серьезных отношений с мужчиной? Именно близких и надежных?
Потому вам легче к мужчине не привыкать и не привязываться...
Вам обидно, что мужчины в вас видят только секс... но не видят в вас личность?
Но и вы же, от мужчин пока берете только секс... такие короткие романы.
Чтоб мужчина в вас увидел личность - надо совсем по другому выстраивать с ним отношения - совсем другого формата
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366629 для Ірина Миколенко
Якщо чесно то на мене періодами щось находить що я бачу все в темних тонах. Потім попускає трішки і я розумію що тоді мала поганий настрій і все перебільшувала. Насправді мені не образливо що цей чоловік бачить в мені "тільки секс", навпаки це трішки тішить моє Его, що він постійно хоче мене і складається таке враження наче я можу скористатися цим і маніпулювати ним. Але звичайно ж я не хочу ніким маніпулювати. Ми просто приносимо один одному задоволення.
Хто мені був би цікавим? Попередній хлопець був для мене дуже цікавим. Він був науковцем. Але він був також трішки маніпулятором і я мала з ним часто емоціональні гойдалки. Може в цьому і суть??? 🤔
Мій чоловік колишній був цікавим. Він захоплювався багатьма речами. Але мені здавалося що мене він любить недостатньо.
І я сама пішла від них обох.
Також якось я з одним чоловіком в фейсбуці довго спілкувалася. Він також мав багато цікавих хобі. Ми розмовляли про книги, про дослідження родослівної, і про старовірів... Він міг би ще багато чого мені розповісти. І він казав мені що я жінка його мрії. Але нажаль він був застарим для мене. А для мене і секс в стосунках посідає дуже важливе місце.
Тому якось так...
А з нинішнім, після того як з моїх очей спала пелина негативному, я думаю що він не надто розгорнуто цікавиться тими темами
Доповнення від автора
....тими темами про які я намагалася розпочати розмови, просто тому що в нього три роботи, і в вільний час він вже більше ні про що не хоче думати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366581 для Володимир Анатолійович
Дякую. Подумавши трішки довше, я зрозуміла, що на даний час я щаслива з того що маю.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Подумавши трішки довше, я зрозуміла, що на даний час я щаслива з того що маю.
Тобто, умовляєте себе, ніби вичавили усе можливе з наявних шансів? І так вчиняєте, аби поставити в своїх переживаннях кому? Чи крапку?
А це питання - Я НЕ ЦІКАВА ОСОБИСТІСТЬ, ЧИ МЕНЕ ОТОЧУЮТЬ НЕЦІКАВІ ОСОБИСТОСТІ?, я так розумію, відправляється тепер в "шухляду", щоби повернутись до нього пізніше.