Знову закохалась
Доброго дня
У нас стосунки з хлопцем майже 4 роки, пів року тому був дуже поганий період для мене, ми були на відстані і було таке відчуття ніби я ніколи не любила його, а просто була дитяча симпатія, так як ми почали зустрічатись у ранньому віці.Я навіть хотіла розірвати стосунки.Але все таки дала шанс стосункам, але все рівно була холодна до нього.Думала, що ми подорослішали і зрозуміла що це не моя людина.
Тиждень тому, він потрапив до лікарні, від того часу я ніби закохалась у нього.Хочеться спілкуватись, підтримувати його, бачитись і так далі
Переживаю щоб це не було через жалість;(
Підкажіть, чи можна закохатись у людину за стільки часу?Чи може то була криза?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Добрий день.
На жаль, більше схоже на жалість та материнські почуття, хоч там і може бути складова пристрасті. Через 4 роки закохатись знов без якихось серйозних змін у стосунках, подій (лікарня сюди не входить) майже не можливо. Але дайте собі час, поки Вам гарно разом, перепроживіть ці моменти, але будьте уважні до себе, не приймайте серйозних рішень в цей період, скоріш за все через деякий час незадоволення може повернутися.
Бережіть себе, слухайте серця, але не довіряйте до кінця емоціям, вони можуть бути швидкоплинні.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366664 для Маргарита Вікторівна
Можливо я зрозуміла що він для мене справді важливий?
психолог онлайн
Можливо, авжеж, коли щось трапляється, то ми починаємо цінувати те, що здавалося звичайним. Але Ви проаналізуйте, адже щось було не так, що Ви були не щасливі. Він вилікується, емоції пройдуть, а причини, які були раніше залишаться. Тому проаналізуйте їх, оцініть наскільки там все серйозно, не ігноруйте свої потреби, тому що рано чи пізно вони проявляться, а отже все треба вирішувати одразу. Мені важко точно Вам відповісти, тут треба детальніше розбирати Вашу ситуацію, адже я про ваші відносини нічого не знаю. Якщо вірите, що зрозуміли важливість, то дайте відносинам шанс, але зробіть це з холодним розумом. Напишіть, що не подобалось тоді списком, що змінилось зараз, або чому зараз це не важливо, але головне бути чесною з собою, і дайте собі трохи часу, щоб пік емоцій пройшов. Не приймайте рішення зараз, іноді час нам найкращий друг, коли все заплутано.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Можливо я зрозуміла що він для мене справді важливий?
А ви це, справді, зрозуміли? Ви зрозуміли його цінність для вас?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Может это и через жалость. Материнское чувство могло проснуться - а его некоторые женщины путают с любовью к мужчине, хотя это - РАЗНОЕ.
Пусть выздоровеет для начала, потом и посмотрите, что будет с Вашим чувством.
психолог онлайн
Доброго дня!
Можливо перебування вашого хлопця в лікарні викликало дуже багато почуттів і саму цінність його як людини. Любов трансформується з роками і може переходити в інші форми прив’язаності. Ніби між вами нічого не відбувалось довго, а тут ви відчули і себе по-новому і його. Час покаже і покаже хто ви один для одного і що ви відчуваєте!
Відредаговано автором 06-06-2024 12:03:22