Истерика
Здравствуйте, в подростковом возрасте было домогание со стороны мужчины , в данный момент я вышла замуж за человека который очень меня поддерживает и иногда мне надо побыть одной чтоб не было этих всплесков , но вчера ехала на машине только учусь вечером чтоб не много людей было и заглохла и тут поджимает в притык мужик и сигналить давай хотя я уже на аварийке хочу рушить з места он подъезжает рядом и начинает орать я не помню что он кричал я видела только эво зверские глаза и етот ор , я никого не задела , не сделала ничего плохого я понимаю что сейчас война и все нервные , но по приезду домой меня накрыли истерика , отняло речь , трусит , судорги , флешбеки из прошлого просто запустили етот механизм, утром заметила сиников несколько от своих же пальцев это было не осознано , хотелось кричать но не могла , в жар и пот бросило , чтобы никто не касался . И это меня пугает очень . Прежде иногда иза толпы людей в автобусе лёгкая паника и отдишка была я просто выходила когда меня зажимало между ними и было тяжело дышать , но как только вышла пощитала деревья плитку и прочье сразу стало лучше слез истерики не было, парень муж уже рядом просто не понимал что происходит , и я тоже честно говоря, очень сложно было придти в себя, ставила себе вопросы кто я сейчас вот я в безопасности дышала правильно пыталась пощитать но будто я сама себя не слышала...
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Каріна, доброго часу доби!
Ви описали симптоматику складного травматичного розладу. В форматі сайту це ніяк не вирішиться.
Я б дуже ради звернутися до травмотерапевта та щонайменш пройти діагностику на ПТСР.
цитата:
в подростковом возрасте было домогание со стороны мужчины
Чи пропрацьовували Ви це з психологом\психотерапевтом?
Скільки років пройшло після того?
Відредаговано автором 08-06-2024 10:24:08
Доповнення від автора
Дякую за відповідь, але на жаль в даний момент я неможу дозволити собі терапію , я постійно працюю , батько військовий доброволець з початку війни і через ці переживання мій стан дуже загострився , наразі батько після операції, мати теж через нерви по гінекології почалися проблеми , я фінансово допомогаю їм і трішки залишається на продукти а чоловік те що йде заробіток на комунальні та оренду і заправити авто... Це не те щоб я пробую натиснути на жалість ні просто опис ситуації чому в даний момент я не можу надати собі допомогу разом з спеціалістом ... Можливо є загальні методики , я дуже багато про це читала але дуже складно іноді дати раду собі
Доповнення від автора
Пройшло близько 8 -9 років
Працювала раніше з психологом у себе в місті в 18 років наразі мені 22
Була мова за ОКР та посттравматичний розлад , я все дитинство провела де дід бив бабусю і він до мене приставав , батьки на заробітках батько не вірив що він торкається інтимних місць в формі гри ... І казав це просто таке його спілкування... І якось в років 14 проснулась в ночі від того що він на мені лежить затулив рота і інша рука не зрозуміло де, я відразу почала кричати і на його виправлення коли прокинулися інші шо він просто спіткнувся і впав на мене ... Йому повірили і наразі коли допомогаю бабусі він іноді простягає руки типу як в дитинстві подьоргати щоки обняти утютю я стаю агресивна , і він мене не чіпає я стараюсь не контактувати з ним в загалі , але бабусі потрібна допомога і іноді мені потрібно до неї приїздити , це просто замкнуте коло ....
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Іванна Нікель
цитата:
Можливо є загальні методики
загальні - це те, що Ви вже робите. І Ви велика умнічка, що шукаєте шляхи дати раду собі.
Питання оплати фахівці, саме в час війни - це не питання. Є багато чудових центрів, де військові та сімї військових отримують психологічну підтримку безкоштовно або за дуже низьку оплату. Тому раджу пошукати в своєму місці саме такі центри.
Напишіть мені в особисті, скину Вам посилання на безкоштовні ресурси психологічної допомоги. Нажаль Вам без фахівця не впоратися. Підтримувати себе Ви можете, що дуже успішно і робите. Але щоб саме вилікуватися від травми - потрібен фахівець.
Дуже співчуваю Вам, це жахливо те, що з Вами трапилося і що це продовжується.. Тому саме Вам і потрібна допомога фахівця, щоб мати можливість поставити кордони, відчути себе спроможною захиститися. Напишіть мені в особисті або на пошту.
Відредаговано автором 08-06-2024 10:52:15
психолог онлайн
Напишите мне в личку, подскажу, где можно на 10-20 встреч найти психотерапевта. Этого, конечно, мало, но возможно дальше вы найдете средства для терапии.
То, что вы помогаете родителям, это замечательно, но помощь вам тоже нужна. И она не менее важна. Даже если кажется, что это ерунда и жить можно и с такими переживаниями. К сожалению, у вас очень печальный опыт, вы явно травмированы и нужна помощь специалиста. Не игнорируйте свое состояние, позаботьтесь о себе.
психолог онлайн
Добрий день.
Співчуваю вашій історії.
Виходить так,що ви вибираєте дбати про батьків,а про себе ні. Вам треба працювати індивідуально з психотерапевтом, знайти Для цього спосіб - ваша відповідальність перед собою.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Это следствие пережитого хронического ПТСР.
Преодолевается только на психотерапии. Никакие техники самостоятельно не смогут помочь. К сожалению.