Я відчуваю самотність через недовірливий і злий характер. Допоможіть!!
В мене в житті є дві основні проблеми, які мене дуже мучають і не дають жити нормально:
Перше то є недовіра абсолютно до всіх: починаючи від продавця в магазині і закінчуючи рідними. З віком вона лише посилюється, і як я помітила, переростає у манію: мені весь час здається що люди мене хочуть обікрасти чи обманути. Мої страхи не зовсім безпідставні: мене двічі кидали з роботою, через моє наївне лице, обкрадали, намагались скористуватись, і у випадку з рідними, коли я чимось з ними ділюся-вони використовують це проти мене у сварках. Тому я дуже закрита людина, друзів у мене немає. Це не було прямо великою проблемою, якби я не шукала близькості. Я хочу побудувати близькі стосунки з чоловіком, але це не можливо без довіри. Відкритись я чоловікам не можу, боюсь що вони дізнаються мене ближче і відкинуть..нажаль так вже було.
Друге) я помітила що з віком мій характер стає як у мого батька: злий. Я постійно хочу помститися за найменший натяк на несправедливість і обман мене. Я постійно хочу покарати. Наочний приклад з сусідами: я попросила їх вести себе тихше після 10 вечора. Вони погодились, але продовжували шуміти. Я терпіла це 2 ночі, а на третю стала шуміти ще сильніше ніж вони, коли вони лягли спати. Це наче допомогло короткостроково. Проте в довгостроковій перспективі це не допоможе побудувати приязні стосунки з ними. І так з усіма. Якщо я не можу покарати людину, я подумки бʼю її по морді, або виливаю на неї грязюку, або звільняю її з роботи. З батьком стосунки дуже недовірливі, він прекрасний маніпулятор і в моїй родині його всі бояться, я вважаю що якщо я з ним не сварюсь протягом тижня, то це вже найвищий рівень, стеля наших стосунків.Мені до батькової поведінки не вистачає лише погроз-і тоді мене точно сприйматимуть як неадекватну агрессорку від якої варто триматись подалі. З цієї причини я боюсь народжувати і виховувати дитину- я боюсь посіяти в ній цю злість, грубість і жорстокість. Я не хочу продовжувати це зло. З іншого боку, мені хочеться побудувати сімʼю, я відчуваю неймовірну самотність. Я скочуюсь у слизьку яму відчаю , нема на кого покластися і розкрити душу, все тримаю у собі. Від підліткового віку постійно думаю про суїцид. мене зупиняє думка: краще мати найжалюгідніше життя на землі ніж горіти в пеклі..
як огидно, що я настільки жалюгідна-в мене немає ні подруг, ні хлопця, ні досягнень, я живу у бідності і перебиваюсь тимчасовими роботами, бо люди мене не люблять і я не можу побудувати з ними довірливих стосунків.
Питання від: ; Вік: 27
Доповнення від автора
Я не знаю як знайти баланс між тим щоб захистити себе від людей і не відштовхувати їх, або показувати гострі зуби або свою слабку мʼяку сторони. І люди теж відчувають: якщо ти слабкий, тобою обов’язково скористаються. А потім вони дивуються, чому це я йду на конфлікт і вигризаю з боєм, те що мені треба..

психолог онлайн
Яна Дмитрівна Кузик
Альона, вітаю!
Ви сповнені агресією, яка просто є наслідком вашої травми. У вас немає здорової прив’язаності, тому відповідно і довіри. Цей клубок самотності, болю, суму та злості треба розплутувати у супроводі психотерапевта. Воно само не пройде і поради теж не діють, це глибинні переживання, які вас душать і атакують, ви вже самі до себе жорстокі. Співчуваю вам і радію, що ви хочете з цього вийти.
Вам потрібно знайти психолога, шукайте безкоштовну можливість, також раджу метод brainspotting, там на сайті іноді є волонтерські пропозиції.
Для початку ви маєте собі дати підтримку, витримати свою злість, біль і наповнити себе любов’ю. Це звісно великий об’єм роботи, але він вам по силам, бо шукати що хтось чи чоловік чи дитина дасть вам це, це не вихід, а ілюзія. Чоловіка та дитину потрібно любити, а треба мати чим…
Я щиро бажаю вам відродити своє серце ❤
Відредаговано автором 11-06-2024 11:04:49
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня.
Співчуваю Вашому негативному досвіду, і тому, що це так вплинуло на Ваше життя. Те, як ці наслідки виглядають зараз безумовно сладні та деструктивні, як для Вас так і для людей, яких Ви б хотіли бачити поруч. Але, добре, що ці механізми, недовіри і агресії колись з*явились у Вас. Бо саме вони, захищали і допомогли у свій час впоратись із обставинами, так як це було можливо на той момент. Це те, що було необхідним для Вас. Але, як то буває із різними речами і ставленнями - ці механізми перестали бути ефективними, і діють тільки проти Вас.
І попри це, Ви так чітко їх відмічаєте і свідомо оцінює як ці риси впливають та згіршують Ваше життя. І це вже багато, повірте. Тому наступним крок це пропрацювання в спільній роботі із терапевтом. Там, де Ви зможете опертись і відпочити емоційно, де зможете по трохи, знімати захисти та зміцнюватись, але не ставати беззахисною. Самотужки впоратись може бути дуже складно.
Ви можете шукати безкоштовних або звертатись до тих, що зацікавили і просто запитати, чи можливі інші умови для спільної роботи. Повірте, багато терапевтів йдуть на зустріч клієнтам у складних обставинах.
Для самостійної роботи мало можна порекомендувати, оскільки це може тільки місцями укорінювати негативний досвід і емоцій. Проте, можете пошукати чи запитати про літературу, яка в доступній мові говорить на тему довіри чи агресії. Психологічна просвіта може стати допоміжнім фактором у покращенні стану.
Бажаю Вам в цьому успіху та бережності до себе
психолог онлайн
Ваш отец, судя по Вашему описанию его характера и реакции на него близких - психопат. Эгоистичный, жестокий, манипулирующий, опасный. Такой себе "хищник". А жизнь рядом с таким человеком, особенно с детства, НЕ МОЖЕТ не сказаться на восприятии других людей. Кроме того, у ребенка психопата довольно часто формируется такая же психопатическая часть личности - так называемый "психопатический радикал". Единственное утешение для Вас, что это только ЧАСТЬ Вашей личности, но НЕ ВСЯ личность (иначе бы не было мыслей о суициде и такого осмысления ситуации). И она, кроме проблем может приносить и пользу, например в ситуациях защиты своих интересов она не только высокоэффективна, но и просто незаменима. Но это в случае полного ее контроля. То есть, Вам следует научиться ее контролировать и "выпускать на арену" только в определенные моменты жизни, снова же "под строгим присмотром".
По-хорошему, Альона, Ваш вопрос - это запрос на психотерапию с психологом. По исцелению психопатической травмы.