Як боротися з постійною тривогою?
мене постійно щось тривожить, немає такого моменту коли я розслаблена та ні що мене не тривожить. я боюся телефонних дзвінків, стуків в двері, кроків, і т.д. я б хотіла побороти це. допоможіть мені будь ласка.
Питання від: ; Вік: 12

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго вечора! Батьки знають, що з Вами відбувається? Як давно це почалося? Можливо, хтось Вас перелякав? Так чи інакше, з цим треба розбиратися. Тому, будь ласка, поговоріть з батьками про те, що Вас турбує. Оскільки Ви неповнолітня, відповідальність за Вас несуть Ваші батьки, і за законом консультація психолога можлива лише в тому випадку, якщо батьки дадуть на неї дозвіл. Також, можливо, Вас треба показати лікарю, А це можуть зробити лише Ваші батьки.
Удачі Вам.
психолог онлайн
Удачі Вам.
Доповнення від автора
Це почалося буквально три-чотири місяці назад. Я не можу довіритися своїм батькам, та й вони не звернуть на це увагу
психолог онлайн
А як у Вас із здоров'ям?
Такі страхи та тривожність можуть виникнути внаслідок хвороби жовчного міхура
Попросіть батьків записати Вас на прийом до лікаря.
психолог онлайн
цитата:
Доброго ранку! Чому не звертають? Ваша родина переживає якісь складні життєві обставини? Що сталося 3 - 4 місяці назад? Вас хтось перелякав? Ви отримали якийсь стрес?
Батьки не можуть не звертати уваги на Ваші захворювання та проблеми. На те вони й батьки, щоб їх вирішувати. Якщо батьки цього не роблять, вони можуть навіть бути позбавлені батьківських прав. І якщо Ви дійсно не довіряєте батькам, то чи є дорослі яким Ви довіряєте? Це може бути бабуся, тітка чи хрещена, навіть шкільна вчителька. Будь ласка, поговоріть з кимось із дорослих, щоб вони могли донести Ваші проблеми до батьків. Вам треба отримати допомогу. Без допомоги батьків, які несуть відповідальність за Вас, Ви не зможете її отримати.
Відредаговано автором 14-06-2024 06:45:33
психолог онлайн
цитата:
Доброго ранку! Чому не звертають? Ваша родина переживає якісь складні життєві обставини? Батьки не можуть не звертати уваги на Ваші захворювання та проблеми. На те вони й батьки, щоб їх вирішувати. Якщо батьки цього не роблять, вони можуть навіть бути позбавлені батьківських прав. І якщо Ви дійсно не довіряєте батькам, то чи є дорослі яким Ви довіряєте? Це може бути бабуся, тітка чи хрещена, навіть шкільна вчителька. Будь ласка, поговоріть з кимось із дорослих, щоб вони могли донести Ваші проблеми до батьків. Вам треба отримати допомогу. Без допомоги батьків, які несуть відповідальність за Вас, Ви не зможете її отримати.