Моральний стан
Почалось усе роки три тому, я відчула що стала погано себе почувати морально, я дуже закрилась у собі, нічим не займалась, тільки спала постійно і сварилась с близькими з яких ніхто мене не розумів (сімʼя та подруга) та лише дорікали моїм станом, також зник апетит який й досі не можу нормально повернути (скинула 5кг, хоча й до цього була занадто худа) все дійшло до самопошкодження, але я змогла трохи вилізти з цього, залишився лише страх схожий на соціофобію, намагаючись сама зрозуміти що це дійшла до висновку що схоже на важку соціофобію, з дому все одно виходжу та намагаюсь бороти страх де це для мене можливо, зараз відчуваю що знову стає гірше, закінчую перший курс університету, до цього була дистанційно школа і звізно я сиділа вдома в зоні комфорту.
Чи можливо взагалі самостійно перебороти соціофобію? Чи потрібно одразу звертатися до психолога/психіатра? Наскільки є можливість що це не тільки соціофобія? Я підозрювала депресію, проходила тести (знаю що це не ставить діагноз) і отримувала результати між середньою та важкою депресією, зараз думаю вже не такі погані результати були б. Але дуже важко себе заставити комусь довіритись, особливо чужій людині. Страх бути серед людей дуже заважає і приводить до поганих думок про себе.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Ольга, вітаю!
Ваш стан потребує перевірки та діагностики. Якщо вам дуже страшно, то можна на початку обрати психіатра онлайн. Може це не буде найкраща сесія з спеціалістом, але ви будете в меншому стресі ніж при живій зустрічі.
Ваші страхи заганяють у вас у полон пасивності, ви так захищаєтесь, але розвитку не відбувається. Якщо вчасно скорегувати стан чи підібрати лікування, то буде набагато легше жити. Це як болить зуб і хочеш не хочеш, а до лікаря мусиш йти. Не грайтесь в ігри зі своєю психікою, вона потребує турботи.
психолог онлайн
Добрий вечір, Ольга!
Якщо у вас болить зуб, при чому болить тривалий час, якими будуть ваші дії?
Підозрюю, що ви таки підете до стоматолога, оскільки фізичний біль сильно виснажує і терпіти його довго складно. Не завжди так у нас працює із психічним болем, на жаль.
Мені шкода, що ви стільки перебуваєте в поганому моральному стані і не наважуєтеся собі допомогти. Однак ви вже пишете сюди і можливо це і буде вашим першим кроком на зустріч собі!
Якщо ви морально погано почуваєтеся, ймовірно пробували якось впоратися самі, можливо навіть шукали підтримки ззовні і не отримали, або вона вам не підійшла, має сенс все-таки звернутися до фахівця, який допоможе вам розібратися у ваших переживаннях, переглянути ваші думки про себе, допоможе вам справлятися з власним життям.
У виборі психолога важливий ваш особистісний комфорт при спілкуванні з людиною, кому ви зможете довіритися і з ким вам буде приємно працювати, для цього ви можете домовитися на коротку експрес консультацію, яка може менше коштувати і тоді ви зможете дізнатися психолога наживо і прояснити питання, що вас цікавлять, одночасно прислухатися до себе, наскільки вам комфортно в спілкуванні з цією людиною.
психолог онлайн
Доброго дня.
цитата:
дуже важко себе заставити комусь довіритись, особливо чужій людині.
- це зрозуміло і логічно, враховуючи непростий період який Ви витримуєте, ще й без достатньої підтримки, з Ваших слів. Але, самотужки побороти соціофобію не можливо, не тільки тому, що для неї потрібна спеціальна терапевтична робота, але і тому, що соціофобія як тривожна, болюча капсула яка закриває Вас від світу, і світ від Вас, і якийсь час в ній може бути добре, бо її мета захистити Вас - але далі ця сколупа тільки звужуватиметься, тиснутиме і позбавлятиме Вас того життя, яке Ви могли б мати. І тут, особливо в соціофобії, потрібен інший. Контакт з світом, який дасть досвід, неболючий досвід, що можна покластись і довіритись. Що можна бути поруч з іншим і бути комфортно.
Але для роботи з психологом треба готовність, бо соціофобічні стани не швидкі у пропрацюванні, а крім того важливо визначити чи тільки соціофобія у Вас. Просто ще додам, що рівень близькості можете визначати Ви, як швидко рухатись, що говорити, тримати ту дистанцію яка Вам комфортна і ніхто не змусить Вас відкриватись та ранитись, бо Ви не будете готові. Тому бажаю вілнайти в собі сили та готовність, у Вас їх багато, враховуючи як Ви довго обходитесь із своїм станом, і направити на власне благополуччя)