Не можу зрозуміти себе
Таке почуття що я зробив помилку. Я купив дуже дорогу річ і знаєте перші дні я дуже радів, але через 2 дня я почав шкодувати що купив чому так ? Якшо я про це мріяв давно проблема в том що цю річ буде тяжко продати якщо я і захочу, просто тепер шкодую, ліпше б я почекав. Знаєте так почуття в мені як два вовки 1 говорить ти все правильно робиш а другий навіщо воно тобі потрібно було. Оце 1 день я не спав зовсім на 2,3 стало ліпше а ле всеодно, чому я тепер не радію я собі це питання ставив багато раз але так і не нашов на неї відповідь. Я думав коли в мене вона буде в мене буде все друзі, дівчата, та саме головне радість якої зараз нема. Вона то є то нема але в більшості почуття немоєу описати і не похмурість але і не радість. Неможу зрозуміти себе.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Доброго ранку! Так іноді буває. Чогось дуже-дуже хочеться, а потім, коли воно з'являється, то здається не потрібним.
Що то за річ? Ви купили її за свої кошти? Чому її треба продавати? Батьки знають про це? Справа в тому, що поки Ви неповнолітній, батьки несуть відповідальність за Вас, і за законом консультація психолога можлива лише з їх дозволу.
Удачі Вам.
психолог онлайн
Добрий день! Ви пишете, що купили дорогу річ для того, щоб у вас були друзі, дівчина та «саме головне радість». Перші два дні ви раділи, а потім почали шкодувати, що купили цю дорогу річ. «Ліпше б я почекав», - з прикрістю пишете ви. Так, ви справді переживаєте різні емоції з приводу купівлі цієї речі. Схоже, що вам прикро, ви сердитесь, ображаєтесь, відчуваєте безсилля і не можете зрозуміти, чому так сталося? Бо ви купили ту річ, яку хотіли, про яку мріяли, а тепер хочете її продати.
Дивіться, так буває:
(1) коли сама річ виконує проміжну функцію до якоїсь цілі. Ви про це пишете: «Я думав коли в мене вона буде в мене буде все друзі, дівчата, та саме головне радість»;
(2) ця річ навантажена додатковими сенсами. Наприклад: виглядати круто з такою дорогою річчю;
(3) покупка цієї дорогої речі не була вашим справжнім бажанням, а бажання було прийнято вами від іншої людини.
І тоді, справді, через деякий час зʼявляється думка, що «я зробив помилку».
Чи стало вам трошки зрозуміліше, чому ви шкодуєте про покупку?
З повагою, Олена Мороз
Доповнення від автора
Доброго ранку!
Що то за річ? Автомобіль.
Ви купили її за свої кошти?
Так батьки не копійки не дали я сам їх збирав та іноді їздив підзаробляти.
Чому її треба продавати?
Бо автомобіль не дуже в гарному стані ну як він їздить але покузову біда. Ми їздили дивитись не на одне авто але за такі гроші які ми купили це 24 тисячі кращіх варіантів просто не було.
Батьки знають про це?
Так зімною ж батько їздив дивитись.
Ви зрозумійте мені через 3 дні 18.
Доповнення від автора
що «я зробив помилку».
З повагою, Олена Мороз
Дякую вам за відповідь.
В тому і сенс що авто я взяв а його требе щось та купляти якісь речі фільтр, і так далі я вже за 3 дні так це мало 110 грн я купив бнзонасосний фільтр, та ще для воздуїа взяв. Так це не дорого але я поки безробітній мені через 3 дні 18 піду на роботу але її ще треба знайти.
покупка цієї дорогої речі не була вашим справжнім бажанням, а бажання було прийнято вами від іншої людини.
Так в тому що і справа мені батько говорив завжди катайся на моєй а тепер я розумію всю відповідальність я купив це авто щоб краще навчитись їздити і оце тепер думаю можей й продати через пару місяців просто вона мені то подобається але по кузову вона в шпаклівіці тепер навіть незнаю що робити. У вас вининикне питання як я її взяв в 17 ? Я взяв за свої гроші як вище написав. І через 3 дні мені 18 . А через 2 місяці я заберу права.
Доповнення від автора
Олена Мороз.
Дякую якщо відповісте. Хочу почути вашу думку.
психолог онлайн
Доброго дня!
Ответ в том - что вы еще не умеете - не научились чувствовать свои истинные желания.
( в силу своего юного возраста - идете за модой и стереотипами )
А не за своими истинными желаниями - чего хотите на самом деле?
А хотите вы вот этого - Быть значимым! Заметным! Успешным! Внимания хотите и принятия.
"Я думав коли в мене вона буде в мене буде все друзі, дівчата, та саме головне радість якої зараз нема. "
А покупка дорогой вещи - это всего лишь видимость - инструмент.
Но настоящую любовь, и настоящих друзей - не купишь деньгами или подарками.
Что для вас дружба? Что для вас любовь?
Построить крепкие отношения - можно если развивать себя. Учится - познавать мир - набираться знаний.
Обогащать себя как личность - свой ум, свою душу и свое тело.
Если найти свою профессию и интересы - и развиваться в этом направлении.
Тогда вы пройдя такой путь - будете становится увереннее в себе - будете себя развивать - и получать успех.
Но тут не столько важен - результат - как сам путь становления вас как личности.
Открыть свои таланты и задатки. Освоить новые навыки - которые вам нужны - именно вам.
Удачи вам на этом пути!)
Доповнення від автора
Что для вас дружба?
Люди которым я реально буду интересен как человек.
Что для вас любовь?
Человеку которому я реально буду нужен который будео меня любить но уже долгое время не могу найти девушку. Как сказать я просто позволяю со-мной так общяться. Ну к примеру все знакомые девушки хоть иногда мне пишут они все толстушки я ничего не имею лишнего против толстых я и сам толстяк слегка.
психолог онлайн
Спробую описати, що я прочитала у ваших відповідях, а ви напишіть, чи правильно я зрозуміла. Якийсь час ви збирали гроші, та іноді їздили підзаробляти, щоб самому купити автомобіль, щоб ні копійки не взяти у батьків, щоб їздити на своїй машині і не брати батькову. Ви накопичили гроші і разом з батьком їздили, дивились не одне авто і купили за 24 тисячі машину.
Автомобіль вам був потрібен, щоб краще навчитися їздити, щоб у вас були друзі, дівчина та «саме головне радість».
Коли ви зробили, очевидно, першу у своєму житті велику покупку, та ще й на свої заощаджені і зароблені гроші, вашій радості не було меж. Ви чесно два дні раділи, а потім роздивились. Автомобіль ви придбали на всі ті кошти, які у вас були. Цей автомобіль вам подобається, та виявляється в нього треба ще гроші вкладати, купувати фільтри різні ті ін. До того ж кузов шпокльований і його треба фарбувати. І тут радість змінилась прикрістю, злістю, образою, безсиллям і, можливо, соромом. Ви соромитесь шпокльовки на кузові. Можливо ще чогось соромитесь. І тоді, щоб позбутися сорому починаєте себе звинувачувати у хибному кроці, що зробили помилку, що треба було б почекати, не спішити і може її продати зараз.
Чи правильно я вас зрозуміла?
Якщо так, то можемо продовжити. Напишіть, будь ласка, чи показували ви свій автомобіль друзям, дівчині? Як вони віднеслись до вашої покупки? Хто з рідних і близьких вам людей знає про вашу покупку і як відносяться до вашого автомобіля?
З повагою, Олена Мороз
Доповнення від автора
Чи правильно я вас зрозуміла?
Так ви правильно зрозуміли на всі100%.
Напишіть, будь ласка, чи показували ви свій автомобіль друзям, дівчині?
Так я викидав його в сторіс первий раз всі пролайкали. А вчора ніхто навіть не лайкнув тепер викидати не збираюсь авто в сторіс щоб щось комусь довести ? Я задав це питання собі навіщо ? Для кого я це роблю ? А роблю тому що хлопці мої однолітки багато хто в 16 купили мотоцикли та хвастались я так само але тепер починаю шкодувати це зовсім не круто!
Як вони віднеслись до вашої покупки? Хто з рідних і близьких вам людей знає про вашу покупку і як відносяться до вашого автомобіля?
З повагою, Олена Мороз
Дівчини в мене немає але дуже хочу, мислив коли куплю авто то легше буде найти а ні всеодне авто нічого не вирішує. А друзі хто по радів хто почав заздрити але більшість почала заздрити. Типу сім'я тато та мама мабуть більш раді. А от родичи типу для чого тобі авто під час війни. Так можно говорити постійно те саме а для чого я собі купив щось там с речей для чого їсти може я не правильно россуджую як думаєте ? Я думав коли куплю автомобіль будут дівчата більше друзів бо в мене їх замало. Більше постараюсь не хвастатися, все одно нічого не дасть тільки зависть, сьогодні приьирав в автомобілі честно його став більше цінувати незнаю я буде далі. Дякую!
Чекаю на відповідь.
Олена Мороз.
психолог онлайн
Ви вже прибирали в автомобілі і стали його більше цінувати. Я коли читаю ваші відповіді, то уявляю достатньо відповідального молодого чоловіка, який зробив дорослий крок у своєму житті і не отримав від друзів, знайомих і у соц. мережі того визнання, на яке розраховував. Натомість ви отримали заздрість і вам вже не хочеться нікому ні розказувати про автомобіль, ні показувати його. Це з одного боку. З іншого боку - мама і тато радіють за вас, підтримують вас. І виходить, що у вас є і підтримка з боку сімʼї, і заздрість з боку друзів. І ви звертаєте увагу і на те, і на інше. І це нормально відчувати ті почуття і ті емоції, що ви відчуваєте у відповідь на ставлення до вашої покупки і друзів, і сімʼї - ви і шкодуєте, і радієте.
Скажіть, будь ласка, чи зрозуміло вам стає себе?
З повагою, Олена Мороз
Доповнення від автора
З іншого боку - мама і тато радіють за вас, підтримують вас.
Так але вони більше щоб я його скоро продавав ну типу не зараз там через місяца 3 та заробив на краще. А там сам дивись як схочеш.
Скажіть, будь ласка, чи зрозуміло вам стає себе?
З повагою, Олена Мороз. Мені стає зрозуміло що я в свої 18 років не знайшов справжніх друзів та вірну дівчину. Мабуть я така людина типу нитіка хоча зараз менш за це думаю тому що в мене є мій автомобіль. Хоча всеодно розумію що щось роблю не так 18 років самий пік. Честно мені мабуть не так друзі потрібні як дівчина 1 мрія авто виповнилась, а от с дівчатам проблеми ну не подобаюсь я їм і все, так спілкуємось але потім все стухає я перестаю писати і все.