Чому у мене немає друзів?
Я зовсім немаю друзів.Я ні з ким не можу подружитись.Бо постійно розумію,що я нав’язуюсь.
Я не можу зрозуміти, чому я немаю друзів?
Я намагалась подружитись,але в мене не виходило або це було недовго.
Де б я не була,я не можу знайти друзів.
В початковій школі в мене начебто вони і були,але трохи токсичні і я іноді піддавалась булінгу.Коли я перейшла в середню і нову школу,спочатку у мене з‘явилась подруга,назвемо її Аня,але спілкувались ми з нею тільки в школі.В класі 6 перестали спілкуватись і я почала дружити з іншою дівчинкою,назвемо її Катя,але дружба як і завжди теж не зав‘язалась,бо вона почала дружити з Аньою і я стала 3 лишня.В 7 класі я подружилась і ще з однією дівчинкою,але як потім виявилось спочатку їй зі мною було цікаво,але потім вона перехотіла зі мною спілкуватись і казала про це своїм подругам.І одиного разу вона вирішила мене пранканути,а я їй повірила,почала переживати,сказала що зараз приїду,але по сміху її подружки зрозуміла,що вона мене розігрує.Мені тоді було дуже боляче.Я зрозуміла що весь цей час в неї не телеграм глючив,а вона не хотіла зі мною спілкуватись,лише в тих випадках вона писала мені,коли їй щось треба було або більше нікому писати.Хоча я навіть нездивована,бо я завжди була запасним варіантом,замість мене завжди когось виберуть.Але,чесно я зовсім не розумію причини,чому я їй набридла.
В 9 класі я знову подружилась з якоюсь компашкою,але як потім виявилось я нав‘язувалась і вони дружити взагалі зі мною не хотіли
Потім ще знову почала дружити з Аньою,але була запасним варіантом,хоча це краще ніж постійно бути одній.
А ще на додачу до цього в 9 класі,моя сусідка по парті почала булити мене,не фізично звичайно,морально.Хоча вона спеціально мене два рази кидала в басейн,а потім ще раз підходила щоб кинути,але я їй не дала цього зробити.Вона тіпа була задірою,грубила деяким вчителям,але нікого не задирала крім мене.І це було жахливою,це дуже вплинуло на мене в негативному значенні.І ще,деякі люди з класу теж мене трохи обсирали,але це було тільки пару раз.
Я не розумію чому у мене немає друзів,я така сама як і вони.Тільки в них є друзі,а в мене немає.Ну яка причина?
Те,що в мене немає друзів,немає з ким погуляти,просто роз‘їдає мене з середини.І я незнаю що робити.
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Все дело в том, что Вам не хватает ощущения собственной САМОЦЕННОСТИ. И самоуважения. И другие это чувствует. Особенно всякие манипулятивно-абьюзивные личности с неадекватно завышенной самооценкой, которые любят посамоутверждаться за счет таких как Вы. Кроме этого Вы почему-то не разрешаете себе проявлять справедливую защитную агрессию в ответ на нападение. Возможно, Вас так воспитали родители или еще что, но агрессию просто необходимо разблокировать. Тогда и булинг прекратится. И Вас начнут уважать, с Вами будут считаться. После этого и друзья появятся. Настоящие.
психолог онлайн
Доброго дня.
цитата:
Бо постійно розумію,що я нав’язуюсь
- звідки Ви це знаєте?
А як Ви починаєте дружбу з кимось? Які критерії для друзів у Вас? Як Ви поводите себе в таких стосунках? В чому це "нав*язування" проявляється?
Так, дуже важко бути на одинці, коли хочеться бути із іншими і серед інших. І я щиро співчуваю, Вашому жахливому досвіду із булінгом.
Але те, що у Вас є труднощі із втримання та пошуком друзів, не означає, що проблема в нав*язуванні чи тому, що з Вами щось не так. Скоріше з тим, кого Ви для себе обираєте і як проявляєте себе.
Насправді, це варто дослджувати в терапії з психологом, тому що тут не тільки про дружбу, але про стосунки з іншими взагалі, про потребу, про самоцінність Вашу, про те, на який людей орієнтуєтесь і підходите.
Якщо Ви могли б відповісти на питання, можемо спробувати розібрати трошки ці феномени тут, або в особистій роботі, якщо Ви на це готові і хотіли б впоратись із труднощами.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367069 для Яна Дмитрівна
1.По їх поведінці і відношенню до мене це видно.
Наприклад:мене навіть з дн забули один раз привітати,я не святкувала його ще з дитинства,навіть незнаю чому,через відсутність друзів напевно.Але вона спілкувалась зі мною майже кожен день в чому проблема написати просто з днем народження,я бачила,вона заходила в тг неодноразово.
2.Просто сходились на спільних інтересах,але перший крок і писала завжди перша я.Спочатку все класно або гуляєм або переписуємось кожен день,а потім через деякий час постійний ігнор в мою сторону і так з усіма майже
3.Я б не сказала що вони є.Можливо наявіність спільних інтересів і щоб мене не сприймали як запасний варіант.
4.Дуже часто пишу перша,якщо у того з ким я подружилась є не спільні зі мною інтереси,то цікавлюсь цим,щоб було більше тем для розмов.Якщо я йду до такої людини на день народження то дуже сильно заморочуюсь над подарунком,думаю над ним день і ніч.
В дитинстві моя мама казала що я дуже часто сварилась зі своїми подругами через те що не вміла йти на компроміс.(дорікає цим і по сьогодні і мене зв‘ялються зразу сльози,я чомусь не можу контролювати їх в цей момент) але зараз я постійно йду на ці довбані копроміси,щось недопомогло.
5.Я пишу перша навіть,якщо мене ігнорять.Я не можу зрозуміти чому спочатку все було добре,навіть я не перша писала,а тепер без причини ігнор.Те саме з пропозицією гуляти.Спочатку погоджуються і самі звуть, а потім ігнор.І це вже виглядає як нав‘язування.
І через це,що я сама перестала пропонувати,навіть ні з ким погуляти не можу.Тому єдині знойомства які я можу завести це або в школі або на гуртку.Але і там і там вже є свої компашки або подружки які тільки двоє дружать.
психолог онлайн
Шкода, що Вас оточують такі люди, які не здатні стати для Вас гарними друзями. Але можливо, варто пошукати в інших осередках?
Взагалі, можна було б заглиблюватись далі і знайти спосіб краще розуміти себе і людей навколо Вас, не йти на ці довбані компроміси, особливо там, де їх не оцінюють, тому що робити надто багато для інших - шкідливо для Вас самих.
Тут скоріш за, важливою темою є те, як Ви виглядаєте для інших, і можливо, несвідомо, але страх, що друзі використають, що проігнорують чи що Ви нав*язуєтесь - помітний у спілкуванні з Вами, більше, ніж Ви гадаєте, і це відштовхує якихось людей. Це варто пропрацьовувати із психологом, але нажаль, оскільки Ви ще не повнолітня, я не можу запропонувати Вам спільну роботу чи глибше продовжувати її тут - без дозволу батьків.
Подумайте, чи хотіли б Ви інакше з цим всім обходитесь і попросіть батьків про терапевтичну роботу, із психологом, що буде Вам до душі.