Що робити, коли в стосунках абюзер я?
Ми з хлопцем два роки разом, але останні пів року я стала як якась мигера. В нас все було чудово, а потім почалося - ревнощі до всіх друзів, ниття про недостатність уваги, постійний контроль, постійні дорікання. Я стараюся контролювати себе як можу, але зриваюся і все заново. Заново приходиться вибачатися і обіцяти, що такого більше не буде. Йому боляче, мені боляче. Я ще студентка, в мене немає грошей на психолога, але мені потрібна допомога.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго вечора!
Це чудово, що Ви вже усвідомлює неправильність своєї поведінки.
Але чим більше "Я стараюся контролювати себе як можу", тим швидше станете "зриваюся і все заново"
Бо Ваші реакції рефлексивні, автоматичні і на мою думку, заклалися ще в дитинстві. Як до Вас ставилися батьки в дитинстві? Чи було у Вас достатньо тепла, любові та уваги з їх боку? Хто з дорослих реагував так, як Ви реагуєте зараз по відношенню до близької людини?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий день! Ревнощі, відчуття недостатньої уваги, постійний контроль і дорікання можуть виникати з різних причин, включаючи внутрішні страхи та невпевненість. Важливо зрозуміти, що такі емоції можуть бути результатом вашого особистого досвіду або незадоволених потреб. Перш за все, важливо визнати свої почуття і не засуджувати себе за них. Спробуйте зрозуміти, що саме викликає ці емоції. Чи є у вашому житті ситуації або події, які змушують вас відчувати себе невпевнено? Відкритий діалог з партнером також дуже важливий. Поділіться своїми переживаннями з ним і спробуйте слухати його точку зору без захисту і критики. Ваші вибачення і обіцянки мають значення, але важливо також діяти і показувати зміни. Пам'ятайте, що ви не самі у цьому, і що підтримка професіонала може бути дуже корисною на цьому шляху, шукайте для цього можливості.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
Ваша поведінка має глибинне підґрунтя, бо замість любові ви обираєте стратегію контролю та влади над коханим. Це свідчить про недостатню безпеку, впевненість та вашу особисту вразливість.
Важливо, коли вас атакує внутрішня мигера, то необхідно чути та бачити її. Питати, що вона хоче і заспокоювати. Тобто замість істерики та прояснення хто правий давати співчуття, тепло та підтримку. Наприклад: мені самотньо, мені дуже страшно, мені не вистачає уваги, я ображена і я приймаю себе такою. Не віддавати себе маленьку в руки свому хлопцеві щоб він став для вас мамою, а самій колихати це дитя.
Також потрібно вчитись заповнювати свій власний простір чимось цікавим і не потребувати від коханого щоб він належав вам всі 24 години поспіль. Вам має бути в нормі комфортно наодинці і якщо поки цього нема, то це ваша задача розвитку. Ставте собі задачі і супроводжуйте себе в своїх складнощах! Ви вже усвідомлюєте себе і тепер треба самій собі дати те, чого ви вимагаєте він інших.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку!
цитата:
Я ще студентка, в мене немає грошей на психолога, але мені потрібна допомога.
До всіх порад колег хочу додати ще одну - шукайте психолога в центрі соціальних служб сім'ї, молоді та спорту. Там спеціалісти допомагають людям безкоштовно.
Спробуйте вести щоденник емоцій. Як з ним працювати - підкаже мережа Інтернет.
З визнання проблеми починається шлях її вирішення. А Ви свою проблему визнали. І це все добра ознака і запорука подальших змін на краще.
Ще один момент. У власних дослідженнях шукайте потреби, які спричиняють "ревнощі до всіх друзів, ниття про недостатність уваги, постійний контроль, постійні дорікання". Для чого доброго такі дії? Які власні потреби намагаєтесь задовольнити таким чином? І вже потім з'явиться моживість відкрити інші, більш прийнятні засоби.
Відредаговано автором 20-06-2024 10:31:03