Чи правильно я роблю
Доброго дня, Я хочу зробити косметичний ремонт на квартирі, яку знімаю та мешкаю, то сказала хлопцеві про це, зараз служить, а у відповідь, нащо, от повернусь ти до мене, я змовчала, хоч знає, що я хочу жити окремо окремо, а не з матір'ю його, мені це головна вимога і я господиня в своїй кухні. Рішила робити, а сумління наче зрадила, що як узнає розсердиться, покине. Хоч а що я роблю погане, я чекаю, гуляти не ходжу, якщо то тільки на роботі на корпоратив і себе контролюю, відпочинок буває це трохи пива на вихідні і фільм, а у себе дома зняла квартиру, але ремонт конче потрібно, рік прожила, бо терміново треба було житло і в мене відчуття, що мій дім, я з любов'ю обираю декор, хоч є батьківський дім в іншому місті і зніматиму в любому випадку, щоб був тил
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Наталия Горская
Вітаю, Anitka!
Ви робите так як вам зручно і так як хочете саме ви. Але у вашому тексті ніби є звіт, що ви дійсно хороша. Припускаю, що ви боїтесь повертатись іншою стороною до чоловіка. Принциповою, наприклад, не хочу жити з твоєю мамою або хочу вже жити в комфорті і бути господинею. Ви ж не зможете весь час себе пригнічувати аби подобатись і бути прийнятою вашим чоловіком. Чому саме таку вас, дорослу, принципову він має покинути? Можливо ви самі себе таку не приймаєте і проектуєте ці страхи в нього?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367239 для Алла Володимирівна
Дякую, ні я приймаю себе і подобаюся ось такою. Мала досвід до його служби жити з ним разом , то було без кінця втручання. Як пішов, то перед тим я спитала де мені бути і що я хочу окремо собі, то відповідь не треба, я згодилася, наступила на себе і шкодую, бо ті пару місяців були нестерпні і в результаті я принципово сказала, що я живу окремо і все, трохи був незадоволений, але прийняв і зараз я стараюся свої кордони чітко тримати. Просто буде неприємно,що от дочекалася, а це ж нерви щодня, бо війна, а на грунті проживання розведемось, просто шкода десь часу.
психолог онлайн
Наталия Горская
Він може ображатись і це його зона відповідальності, але ви ж можете не переступати через себе. Не бійтесь негативних емоцій, все можна пережити якщо про це говорити один з одним.
Зараз ви турбуєтесь про себе як можете і це дуже цінно та важливо!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367242 для Алла Володимирівна
Дякую, просто коли треба було швидко переїхати, то я рік жила, але ж хочеться затишку якогось, обновити хоча б шпалери, і я вважаю, що це дім. Для мене хоч і зйомний, але ж всерівно, люди довго винаймають, а скільки без житла через війну. Хочу собі зону комфорту. Були моменти в стосунках за проживання, то чекаю наступного приїзду, щоб поговорити. Я говорила, що це за мною, хай хоч і не житиму, але щоб повернутися. І мандраж ще, бо скоро екзамен в мене і це перший ремонт, який я затіяла так, то щоб вдалося
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго ранку!
цитата:
ЧИ ПРАВИЛЬНО Я РОБЛЮ
Правильно робите, що звернулись на форум психологів і шукаєте відповіді на важливі та актуальні питання.
При цьому варто звернути увагу на сенс і значення питань - чи ПРАВИЛЬНО я роблю? А хто знає, що буде правильним або неправильним для Вас - для людини, яка САМА має обирати свій шлях, покладаючись на власні бажання, потреби і цінності?!
Отже психологічна (не буквальна) складова запитань набагато важливіша - в чому Вам потрібно переконатись, в чому визначитись, аби діяти відповідно своїх інтересів(!)
І тут ми бачимо, що САМЕ розхитує Вашу позицію. Це страх втратити стосунки
цитата:
сумління наче зрадила, що як узнає розсердиться, покине.
А чому Ви, власне, мусите БОЯТИСЬ?! Хіба не Ви господиня своїй долі?!
цитата:
Хоч а що я роблю погане, я чекаю, гуляти не ходжу, якщо то тільки на роботі на корпоратив і себе контролюю, відпочинок буває це трохи пива на вихідні і фільм
Хочу запитати - оце все, аби він не кинув? Аби Ваші власні докори сумління втішити і заспокоїти?
А з подружками зустрітись - це вже гріх? Порадувати себе чимось приємним вже заборонено?
От навіщо себе саджати в клітку і обрізати і без того бідне на радість життя? Напевно, є в характері таке, що змушує підлаштовуватись, озиратись. От з цим і варто працювати з психологом.
На щастя, сміливість і самостійність теж присутні і притаманні Вам. В іншому випадку рішень за СЕБЕ взагалі б не було
цитата:
що я хочу жити окремо окремо, а не з матір'ю його, мені це головна вимога і я господиня в своїй кухні. Рішила робити
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367248 для Володимир Анатолійович
Велике дякую вам і колегам, я зустрінуться в місті з психологом. Просто раніше я була ще більш загнана, зараз я вже смілива і самостійна порівняно як була, але є куди рости. Я й так вже відстоюю свої кордони, роблю, що хочу. І буду ще більше себе радувати, навіть облаштувавши оселю, щоб було затишно і приємно. З іншого боку він же в себе вдома вкладається в ремонт, я говорила йому, що от там не мій дім зовсім, мої поради не враховуються і я там не відчуваю господинею себе. Приїде, то ще все озвучу йому, як побачить що я в себе змінила дома, то й що. З іншого боку, а чого я маю слухати, жити в умовах,що не дуже, коли хоч трішки можна поправити враховуючи бюджет і ситуацію з війною,що глобальне можна не робити. Перепрошую за сумбур
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Бажаю Вам затишку в своїй оселі.
Відчуваю так, що Ви точно знаєте, що хочете- і це дуже важливо.
Залишилось не боятись доносити своє бачення до важливих для Вас людей.
Щодо "кине"- а чи це дійсно тоді буде "ваша людина", яка не захоче зрозуміти ваших почуттів, бажання мати свій дім, хоч і тимчасовий, свій острівець затишку?
Чи варто ламати себе заради того, щоб людина, якій взагалі нецікаві ваші почуття, була поруч?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367262 для Наталия Горская
Дякую за розуміння, воно дійсно так і є, то чи це моя людина, якщо не розуміє. Я собі все зроблю, а вже як приїде у відпустку чи повернеться то й побачить.